#1
Hélemaal gelijk in Torchic, lijkt mij ook heeel fijn om na de behandeling/traject op mijzelf te gaan wonen ipv weer in die vicieuze cirkel te komen in het ''systeem'' van mijn ouders.
Antikraak is wellicht een optie, of nog beter ga ik (aankomende woensdag gesprek met GGZ contactpersoon) met hem in overleg over hoe en wat hij voor opties voor ogen heeft, of is dit een gekke vraag?
Groet, Donkey
Lijkt me ook een hele goede vraag. Er zijn verschillende vormen voor bijvoorbeeld begeleid of beschermd wonen waardoor je toch wat stabiliteit hebt èn ook in de huidige huizenmarkt snel een plek kan vinden.
Als je je herstel ècht goed aan wilt pakken, kan ik eigenlijk alleen maar een safehouse aanbevelen. Dan wordt je herstel goed ondersteund het eerste jaar. Al zal je daar wel wat van je vrijheid voor in moeten leveren.
Achteraf gezien was het voor mij zelf misschien ook goed geweest om het eerste jaar in een safehouse te leven.
En een safehouse is altijd bedoelt om door te stromen. Dus je zal samen ook kijken naar je woonmogelijkheden na het safehouse.