Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc overdosis

3mmc overdosis

21 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat naar dat jij dit hebt meegemaakt. Bizar eigenlijk hoeveel mensen de mist in gaan met 3M. In mijn nabije omgeving ook van dichtbij meegemaakt bij vrienden. Fijn dat je nu al een tijdje clean bent en dat het beter met je gaat. Ga zo door! 🩵
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
je bent zeker niet de enige ik heb best vaak dicht tegen een psychose aan gezeten (denken dat je wat hoort , en nee niet vanwege slaapgebrek) en ook 1 keer echt gehad (tldr ik had waan ideeen zat met een mes door een appartementen complex te zwaaien met een hartslag van 200bpm )

in mijn geval was het met MDPHP pellets
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Mislukking zoek hulp voor je verslaving. Als je zo doorgaat wordt ‘t je dood.
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hoeft je niet te schamen hoor, ik ben zelf ook verslaafd aan 3m. Het is verradelijke teringzooi wou echt dat k er nooit aan begonnen was. Ik snuif er ook zo 5 gr doorheen soms zelfs meer. Je moet zelf inzien dat je er een probleem mee hebt en dan eraan werken. Het heeft bij mij behoorlijk lang geduurt voor ik aan mezelf wou toegeven dat k verslaafd was en hulp nodig had maar ik heb hulp gezocht bij tactus en nu probeer ik eraan te werken.

Ik snoof soms 10 tot 12 gr in 3 dagen tijd weg dus voor je hoeveelheid wat je gebruikt hoef je je niet te schamen. Ik gebruik t nou zon 2 jaar ongeveer maar mn bedoeling is om voor de winter er mee te stoppen.

Waar een wil is is een weg zeggen ze he😉 succes🙏✌️
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deurklappert123 zei:
Ik snoof soms 10 tot 12 gr in 3 dagen tijd weg dus voor je hoeveelheid wat je gebruikt hoef je je niet te schamen.
Klik om te vergroten...
De TS gebruikte 4 gram 3-mmc in een periode van 12 uur kort na een pauze van 4 weken. Zijn tolerantie was dus laag en daarom is dit niet te vergelijken met 10-12 gram per dag gebruiken met hoge tolerantie. Het gebruik van de TS resulteerde daardoor in een overdosis met nare gevolgen.

Ik ben het wel met je eens dat niemand zich hoeft te schamen voor verslaving. Dat kan in de juiste (slechte) omstandigheden iedereen overkomen. En 3-mmc is idd een verraderlijk stofje.
V
Vraagteken15Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Deurklappert123 zei:
Je hoeft je niet te schamen hoor, ik ben zelf ook verslaafd aan 3m. Het is verradelijke teringzooi wou echt dat k er nooit aan begonnen was. Ik snuif er ook zo 5 gr doorheen soms zelfs meer. Je moet zelf inzien dat je er een probleem mee hebt en dan eraan werken. Het heeft bij mij behoorlijk lang geduurt voor ik aan mezelf wou toegeven dat k verslaafd was en hulp nodig had maar ik heb hulp gezocht bij tactus en nu probeer ik eraan te werken.

Ik snoof soms 10 tot 12 gr in 3 dagen tijd weg dus voor je hoeveelheid wat je gebruikt hoef je je niet te schamen. Ik gebruik t nou zon 2 jaar ongeveer maar mn bedoeling is om voor de winter er mee te stoppen.

Waar een wil is is een weg zeggen ze he😉 succes🙏✌️
Klik om te vergroten...
Ontzettend veel succes!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je gebruikersnaam klopt niet. Je bent juist gelukt!!
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een lieve familie heb je.

Mijn broer zei na een incident met alcohol, een aantal weken later, dat hij me nooit meer zo wilde zien.
Dat hielp wel.

Hopelijk kun jij dat ook in je hoofd houden, dat je dit je familie niet nog een keer wilt aandoen.

Is er nu wel iets van hulp opgestart? Dat haal ik er even niet uit. Sterkte.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je hoeft je niet te schamen!

Ik ben ook verslaafd aan 3-MMC en nam ook bizarre hoeveelheden en veel negatieve gevolgen ondervonden maar ben nu inmiddels bijna 5 maanden clean.

Je mag trots zijn op jezelf dat je nu al zo’n tijd clean bent en probeer dit vol te houden!👏🏻
P
PietlulLid
01-01-2024, 00:00
#10
mensen kijk UIT met research middeltjes !!! ik had overdosis 4fmp daarna maanden lang dood ziek in bed sliep zon 17 uur per dag.
Het werd toen nog legaal verkocht op www websites .. wet was er nog niet

Je zit lekker bij te pakken neemt steeds een beetje meer (en je voelt je top) en ineens uit het niets voel je je ziek.. KIJK dus uit voor je het weet lig je ergens dood . Research chemicals is ECHT tricky spul..
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pietlul zei:
mensen kijk UIT met research middeltjes !!! ik had overdosis 4fmp daarna maanden lang dood ziek in bed sliep zon 17 uur per dag.
Het werd toen nog legaal verkocht op www websites .. wet was er nog niet

Je zit lekker bij te pakken neemt steeds een beetje meer (en je voelt je top) en ineens uit het niets voel je je ziek.. KIJK dus uit voor je het weet lig je ergens dood . Research chemicals is ECHT tricky spul..
Klik om te vergroten...
Alles is gevaarlijk als je gewoon bij blijft nemen zonder de dosering in acht te nemen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pietlul zei:
mensen kijk UIT met research middeltjes !!! ik had overdosis 4fmp daarna maanden lang dood ziek in bed sliep zon 17 uur per dag.
Het werd toen nog legaal verkocht op www websites .. wet was er nog niet

Je zit lekker bij te pakken neemt steeds een beetje meer (en je voelt je top) en ineens uit het niets voel je je ziek.. KIJK dus uit voor je het weet lig je ergens dood . Research chemicals is ECHT tricky spul..
Klik om te vergroten...
Het is voornamelijk jouw gedrag wat het gevaarlijk maakte - slechte harm reduction. Alles is giftig als je maar genoeg neemt.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#13
dupont zei:
Het is voornamelijk jouw gedrag wat het gevaarlijk maakte - slechte harm reduction. Alles is giftig als je maar genoeg neemt.
Klik om te vergroten...
Zelfs water 😇
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Positieve aan het verhaal is, deze keiharde crash was meteen een eye-opener. Je bent nog (erg) jong. Als dit later zou gebeuren dan zou die verslaving misschien meer verwezen zitten in je gewoontes. Dit is echt het moment om je te herpakken. Een dure maar wijze les.
M
MiaaaauwLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mislukking zei:
Ja beschanend om er weer over te vertellen. Ik ben 17 jaar en nu 1,5 jaar verslaafd aan 3mmc in t begin was het erg leuk maar t liep al snel uit naar 1 gram op een avond toen 2 .
En dat werd al snel de norm 2 gran op de vrijdag en 2 op de zaterdag. Heel hard me best gedaan en op vakantie gegaan voor 3 weken en ik was uiteindelijk 4 weken clean.
Eerste weekend dat ij weer thuis was zat ik er weer in gewoon 1 gram in het weekend wel minder al maar hier ging t niet echt om.

Ik was alleen thuis en heb toen 4 gram gesnoven binnen 12 uur. Voordat mensen vragen wat bezielde je ik weet het ook niet.
Midden in de nacht wanneer alles binnen was ging t echt heel hard te keer ik dacht dat me hart zou ontploffen zo hard ging die. Uiteindelijk ben ik gewoon rustig blijven liggeb en heb t uitgezeten ik dacht yes overleefd. Totdat ik de kleinste inspanning deed zoals opstaan. Steek op de borst voelde alsof er iets mis was bijna flauwvallen gelukkig was toen net me zusje binnen gekomen (heb me nog nooit eerder zo gekapot geschaamd) en die is gelijk naar me ouders gerend en hebben toen hele dag me bloeddruk gemeten en hartslag en heke dat op me gelet. De 2 nachten na het snuiven heb ik ook niet kunnen slapen doordat ik enorm zat te hallucineren en heel erg paranoia/ bang was. Me moeder is non stop bij me gebleven. Na de 4de dag besefde ik dat ik in een psychose terecht kwam. Ben nu 3 maanden verder en ontzettend blij dat ik nog leef en clean. Vraag me nog echt wel af hoeveel schade ik me lichaam wel is niet heb aangedaan.

Update: de 4de dag was de huisarts ook gekomen om dit te bevstigen.
Klik om te vergroten...
Hoi, ik heb ook zoiets meegemaakt waarin ik terug kwam van introkamp 4 gram had gehaald en ook binnen 10 uur had opgesnoven ik heb daarna 2 gram bijgehaald en doorgehaald in de ochtend weer 2 gram bijgehaald 3mmc gaat t trouwens over. Heb toen hele enge dingen gezien maar bij is het niet zo ver gekomen
I
IssueLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mislukking zei:
Ja beschanend om er weer over te vertellen. Ik ben 17 jaar en nu 1,5 jaar verslaafd aan 3mmc in t begin was het erg leuk maar t liep al snel uit naar 1 gram op een avond toen 2 .
En dat werd al snel de norm 2 gran op de vrijdag en 2 op de zaterdag. Heel hard me best gedaan en op vakantie gegaan voor 3 weken en ik was uiteindelijk 4 weken clean.
Eerste weekend dat ij weer thuis was zat ik er weer in gewoon 1 gram in het weekend wel minder al maar hier ging t niet echt om.

Ik was alleen thuis en heb toen 4 gram gesnoven binnen 12 uur. Voordat mensen vragen wat bezielde je ik weet het ook niet.
Midden in de nacht wanneer alles binnen was ging t echt heel hard te keer ik dacht dat me hart zou ontploffen zo hard ging die. Uiteindelijk ben ik gewoon rustig blijven liggeb en heb t uitgezeten ik dacht yes overleefd. Totdat ik de kleinste inspanning deed zoals opstaan. Steek op de borst voelde alsof er iets mis was bijna flauwvallen gelukkig was toen net me zusje binnen gekomen (heb me nog nooit eerder zo gekapot geschaamd) en die is gelijk naar me ouders gerend en hebben toen hele dag me bloeddruk gemeten en hartslag en heke dat op me gelet. De 2 nachten na het snuiven heb ik ook niet kunnen slapen doordat ik enorm zat te hallucineren en heel erg paranoia/ bang was. Me moeder is non stop bij me gebleven. Na de 4de dag besefde ik dat ik in een psychose terecht kwam. Ben nu 3 maanden verder en ontzettend blij dat ik nog leef en clean. Vraag me nog echt wel af hoeveel schade ik me lichaam wel is niet heb aangedaan.

Update: de 4de dag was de huisarts ook gekomen om dit te bevstigen.
Klik om te vergroten...
Ik denk juist allereerst dat je naam niet klopt. Want kijk eens wat je hebt bereikt met je inzicht en dat je clean bent. Elke dag is er 1, en elke dag is een nieuwe frisse start. Het is goed dat je dit deelt. Je kunt dit!
B
Be_a_voice_not_an_echoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hey gelukte, 3mmc is gewoon verraderlijk spul. Heb eerder hier ergens op het forum gezegd dat ik m’n gebruik onder controle kon houden. Inmiddels heb ik in augustus / september tussen de 25 en 30 gram gebruikt. Lekker met de kids en m’n vrouw thuis, hele nachten doorgehaald en volledig qua slaap overgeslagen en vervolgens op het werk niet vooruit te branden en nergens zin meer in.

Ben 1x zo naar de klote opgestaan dat ik bijna m’n vrouw heb gevraagd om de ambulance te bellen omdat ik niet wist of het goed zou gaan.

er zijn meerdere verhalen hier op het forum over problemen met 3mmc, je bent dus niet mislukt en niet zwak. Zorg er voor dat je niks in huis hebt liggen, plan leuke dingen in met familie en vrienden die niet gebruiken zodat je gedachten bezig blijven met wat anders dan dat spul.

je hebt je hele leven nog voor je, als je hier nu vanaf blijft, dan zakt het weg en kan je later niet meer voorstellen dat je dit gebruikt hebt! 💪🏻
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
@Mislukking hoe gaat het nu
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mislukking zei:
Ontzettend veel succes!
Klik om te vergroten...
Dank je wel hard nodig ook🙏
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben zoiets ook meegemaakt bij overmatig gebruik van a-pihp en NEP. Klinkt, zo op het eerste gezicht, idd als een overdosis gevolgd door een stimulant psychose. Wilde je dit gewoon even delen of zal ik iets zeggen over de inhoud?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."