Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, ik ben een vrouw van 27. Met de nodige labels. En knok op dit moment met een forse ghb verslaving. Elke anderhalf uur hooguit 2 uur 10ml en in de ochtend ondanks het wakker worden na een uur na laatste dosis en wachten tot ik minimaal anderhalf uur verder ben, het liefste 2 uur als dit te doen valt. Heb ik in de ochtend tussen de 15 en 20ml nodig om te kunnen functioneren, en de dag te starten. Slaap is zeldzaam en heb weinig nachtslaap waardoor ik overdag soms ook moet liggen op zijn minst. Ik heb inmiddels hartfalen etc dus deze verslaving is natuurlijk niet bevorderend. Ik heb gister een intake gehad bij verslavingszorg, ook deze hebben de ernst gezien en gezien hoe ik na uur á anderhalf uur al hallucinaties, verward, jeuk etc krijg. Ik heb overigens ook epilepsie welke getriggerd wordt bij ontwenning als ik niet elke 2 uur pak. Al merk ik dat ik eigenlijk weer omhoog moet, gezien de dosis van nu al niet meer werkt optimaal. Thuis afbouwen is geen optie ivm ontwenning welke voor mij snel binnen 6 uur al verkeerd kan gaan, hierdoor ook meerdere keren al voor op de IC gelegen. Als ik alles moet beschrijven wordt dit bericht wel zeer lang, en onoverzichtelijk. Ik ben zeer verslavingsgevoelig, en was niet goed op de hoogte hoe snel afhankelijk je kon raken van dagelijks gebruik de hele dag door. Na 1 week was stoppen al geen optie en heb ik dagen op de IC doorgebracht met 2x een hartstilstand etc. Ik hoop hier ervaringen te lezen, tips en tricks te krijgen hoe om te gaan met doseren, en triggers voor na de detox, en hoelang zo'n detox ongeveer duurt. En wat ik kan verwachten. Tevens wil ik iedereen op het hart drukken, dat ghb echt een zeer ernstig middel is en je er beter ver vandaan blijven kunt. Dit klinkt stom uit een verslaafde, hier ben ik mij bewust van. Maar als ik zie wat het niet lichamelijk kapot maakt maar ook je leven totaal in beslag neemt (bijvoorbeeld extreem afvallen, 20 kilo in hooguit 2 maanden.) Ik ben vrijwel iedereen hierdoor verloren. Daarom ook hier mijn bericht, en mijn verhaal. Sorry voor het alsnog lange bericht, bedankt voor je tijd dit te lezen! Liefs een wanhopig iemand."
"OtherShore zei: Staat er inmiddels een opname voor detox in de planning @Issue ? Dat kon ik uit je bericht even niet opmaken. Edit: In dit topic staat trouwens de nodige informatie over een GHB detox in een kliniek. Klik om te vergroten... Ik krijg vanmiddag een telefoontje, gister de intake gehad. Dan hoor ik waar, hoe en wanneer. Maar dat kan ook nog weken duren, helaas is mijn situatie niet haalbaar om nog zolang vol te houden. Dit heb ik ook aangegeven daar."
"OtherShore zei: Kun je in de tussentijd ondersteuning krijgen vanuit de verslavingszorg? Bijvoorbeeld om je dosis in ieder geval stabiel te houden? Klik om te vergroten... Ja, vanmiddag gebeld. Uiterlijk 31 oktober start mijn opname. Ook afspraken gemaakt in bijhouden en elke 2 uur aanhouden en dan bijhouden hoeveel ML per keer. Ook afspraken mbt ziekenhuis in geval dat het niet lekker gaat, of de depressie klachten toenemen."
"N3K0 zei: Pfff heftig zeg!!!! Heel veel sterkte Klik om te vergroten... Dank je wel❤️"
"Torchic zei: Take care!💕 En wat heb je een leuke profielfoto haha! Klik om te vergroten... Haha jij ook!"
"OtherShore zei: Okay, mooi 😊 Het klinkt alsof je er in ieder geval niet alleen voor staat. Veel sterkte de komende tijd! Klik om te vergroten... Qua cirkel wel. Vandaar dat ik hier mijn verhaal deel. Ik heb hier inmiddels alle topics bekeken over ghb, cravings en de detox. Het gaat alleen even niet top. Dus nu mijn cpap erbij gepakt. Om te gaan handelen."
"Ik had al eerder een topic met mijn verhaal geplaatst. Ik vond de reacties heel fijn. Echter zit ik met een vraag. Eind Oktober heb ik een opname gepland staan. Nou is het echter zo, dat er moeilijk aan is te komen. Wat als ik zonder kom? Kan ik dan eerder terrecht?"
"CuriousExplorer zei: I.p.v je jezelf af te vragen waarom dit jou overkomt (zelfmedelijden) kun je je ook afvragen hoe je dit het snelst overwint (wilskracht). Klik om te vergroten... 🙏💯"
"Mislukking zei: Ja beschanend om er weer over te vertellen. Ik ben 17 jaar en nu 1,5 jaar verslaafd aan 3mmc in t begin was het erg leuk maar t liep al snel uit naar 1 gram op een avond toen 2 . En dat werd al snel de norm 2 gran op de vrijdag en 2 op de zaterdag. Heel hard me best gedaan en op vakantie gegaan voor 3 weken en ik was uiteindelijk 4 weken clean. Eerste weekend dat ij weer thuis was zat ik er weer in gewoon 1 gram in het weekend wel minder al maar hier ging t niet echt om. Ik was alleen thuis en heb toen 4 gram gesnoven binnen 12 uur. Voordat mensen vragen wat bezielde je ik weet het ook niet. Midden in de nacht wanneer alles binnen was ging t echt heel hard te keer ik dacht dat me hart zou ontploffen zo hard ging die. Uiteindelijk ben ik gewoon rustig blijven liggeb en heb t uitgezeten ik dacht yes overleefd. Totdat ik de kleinste inspanning deed zoals opstaan. Steek op de borst voelde alsof er iets mis was bijna flauwvallen gelukkig was toen net me zusje binnen gekomen (heb me nog nooit eerder zo gekapot geschaamd) en die is gelijk naar me ouders gerend en hebben toen hele dag me bloeddruk gemeten en hartslag en heke dat op me gelet. De 2 nachten na het snuiven heb ik ook niet kunnen slapen doordat ik enorm zat te hallucineren en heel erg paranoia/ bang was. Me moeder is non stop bij me gebleven. Na de 4de dag besefde ik dat ik in een psychose terecht kwam. Ben nu 3 maanden verder en ontzettend blij dat ik nog leef en clean. Vraag me nog echt wel af hoeveel schade ik me lichaam wel is niet heb aangedaan. Update: de 4de dag was de huisarts ook gekomen om dit te bevstigen. Klik om te vergroten... Ik denk juist allereerst dat je naam niet klopt. Want kijk eens wat je hebt bereikt met je inzicht en dat je clean bent. Elke dag is er 1, en elke dag is een nieuwe frisse start. Het is goed dat je dit deelt. Je kunt dit!"
"Update. Crisis is op de hoogte. Als ik niet meer krijgen kan, wordt mijn opname vervroegd. Nu zit ik na te denken, deze kans wil ik eigenlijk niet voorbij laten schieten. Dus ik wacht nog even en meld me dan morgen voor de opname ipv eind oktober🙏"