#1
Dank je wel hard nodig ook🙏Ontzettend veel succes!
Dank je wel hard nodig ook🙏Ontzettend veel succes!
De TS gebruikte 4 gram 3-mmc in een periode van 12 uur kort na een pauze van 4 weken. Zijn tolerantie was dus laag en daarom is dit niet te vergelijken met 10-12 gram per dag gebruiken met hoge tolerantie. Het gebruik van de TS resulteerde daardoor in een overdosis met nare gevolgen.Ik snoof soms 10 tot 12 gr in 3 dagen tijd weg dus voor je hoeveelheid wat je gebruikt hoef je je niet te schamen.
Ontzettend veel succes!Je hoeft je niet te schamen hoor, ik ben zelf ook verslaafd aan 3m. Het is verradelijke teringzooi wou echt dat k er nooit aan begonnen was. Ik snuif er ook zo 5 gr doorheen soms zelfs meer. Je moet zelf inzien dat je er een probleem mee hebt en dan eraan werken. Het heeft bij mij behoorlijk lang geduurt voor ik aan mezelf wou toegeven dat k verslaafd was en hulp nodig had maar ik heb hulp gezocht bij tactus en nu probeer ik eraan te werken.
Ik snoof soms 10 tot 12 gr in 3 dagen tijd weg dus voor je hoeveelheid wat je gebruikt hoef je je niet te schamen. Ik gebruik t nou zon 2 jaar ongeveer maar mn bedoeling is om voor de winter er mee te stoppen.
Waar een wil is is een weg zeggen ze he😉 succes🙏✌️
Alles is gevaarlijk als je gewoon bij blijft nemen zonder de dosering in acht te nemen.mensen kijk UIT met research middeltjes !!! ik had overdosis 4fmp daarna maanden lang dood ziek in bed sliep zon 17 uur per dag.
Het werd toen nog legaal verkocht op www websites .. wet was er nog niet
Je zit lekker bij te pakken neemt steeds een beetje meer (en je voelt je top) en ineens uit het niets voel je je ziek.. KIJK dus uit voor je het weet lig je ergens dood . Research chemicals is ECHT tricky spul..
Het is voornamelijk jouw gedrag wat het gevaarlijk maakte - slechte harm reduction. Alles is giftig als je maar genoeg neemt.mensen kijk UIT met research middeltjes !!! ik had overdosis 4fmp daarna maanden lang dood ziek in bed sliep zon 17 uur per dag.
Het werd toen nog legaal verkocht op www websites .. wet was er nog niet
Je zit lekker bij te pakken neemt steeds een beetje meer (en je voelt je top) en ineens uit het niets voel je je ziek.. KIJK dus uit voor je het weet lig je ergens dood . Research chemicals is ECHT tricky spul..
Zelfs water 😇Het is voornamelijk jouw gedrag wat het gevaarlijk maakte - slechte harm reduction. Alles is giftig als je maar genoeg neemt.
Hoi, ik heb ook zoiets meegemaakt waarin ik terug kwam van introkamp 4 gram had gehaald en ook binnen 10 uur had opgesnoven ik heb daarna 2 gram bijgehaald en doorgehaald in de ochtend weer 2 gram bijgehaald 3mmc gaat t trouwens over. Heb toen hele enge dingen gezien maar bij is het niet zo ver gekomenJa beschanend om er weer over te vertellen. Ik ben 17 jaar en nu 1,5 jaar verslaafd aan 3mmc in t begin was het erg leuk maar t liep al snel uit naar 1 gram op een avond toen 2 .
En dat werd al snel de norm 2 gran op de vrijdag en 2 op de zaterdag. Heel hard me best gedaan en op vakantie gegaan voor 3 weken en ik was uiteindelijk 4 weken clean.
Eerste weekend dat ij weer thuis was zat ik er weer in gewoon 1 gram in het weekend wel minder al maar hier ging t niet echt om.
Ik was alleen thuis en heb toen 4 gram gesnoven binnen 12 uur. Voordat mensen vragen wat bezielde je ik weet het ook niet.
Midden in de nacht wanneer alles binnen was ging t echt heel hard te keer ik dacht dat me hart zou ontploffen zo hard ging die. Uiteindelijk ben ik gewoon rustig blijven liggeb en heb t uitgezeten ik dacht yes overleefd. Totdat ik de kleinste inspanning deed zoals opstaan. Steek op de borst voelde alsof er iets mis was bijna flauwvallen gelukkig was toen net me zusje binnen gekomen (heb me nog nooit eerder zo gekapot geschaamd) en die is gelijk naar me ouders gerend en hebben toen hele dag me bloeddruk gemeten en hartslag en heke dat op me gelet. De 2 nachten na het snuiven heb ik ook niet kunnen slapen doordat ik enorm zat te hallucineren en heel erg paranoia/ bang was. Me moeder is non stop bij me gebleven. Na de 4de dag besefde ik dat ik in een psychose terecht kwam. Ben nu 3 maanden verder en ontzettend blij dat ik nog leef en clean. Vraag me nog echt wel af hoeveel schade ik me lichaam wel is niet heb aangedaan.
Update: de 4de dag was de huisarts ook gekomen om dit te bevstigen.
Ik denk juist allereerst dat je naam niet klopt. Want kijk eens wat je hebt bereikt met je inzicht en dat je clean bent. Elke dag is er 1, en elke dag is een nieuwe frisse start. Het is goed dat je dit deelt. Je kunt dit!Ja beschanend om er weer over te vertellen. Ik ben 17 jaar en nu 1,5 jaar verslaafd aan 3mmc in t begin was het erg leuk maar t liep al snel uit naar 1 gram op een avond toen 2 .
En dat werd al snel de norm 2 gran op de vrijdag en 2 op de zaterdag. Heel hard me best gedaan en op vakantie gegaan voor 3 weken en ik was uiteindelijk 4 weken clean.
Eerste weekend dat ij weer thuis was zat ik er weer in gewoon 1 gram in het weekend wel minder al maar hier ging t niet echt om.
Ik was alleen thuis en heb toen 4 gram gesnoven binnen 12 uur. Voordat mensen vragen wat bezielde je ik weet het ook niet.
Midden in de nacht wanneer alles binnen was ging t echt heel hard te keer ik dacht dat me hart zou ontploffen zo hard ging die. Uiteindelijk ben ik gewoon rustig blijven liggeb en heb t uitgezeten ik dacht yes overleefd. Totdat ik de kleinste inspanning deed zoals opstaan. Steek op de borst voelde alsof er iets mis was bijna flauwvallen gelukkig was toen net me zusje binnen gekomen (heb me nog nooit eerder zo gekapot geschaamd) en die is gelijk naar me ouders gerend en hebben toen hele dag me bloeddruk gemeten en hartslag en heke dat op me gelet. De 2 nachten na het snuiven heb ik ook niet kunnen slapen doordat ik enorm zat te hallucineren en heel erg paranoia/ bang was. Me moeder is non stop bij me gebleven. Na de 4de dag besefde ik dat ik in een psychose terecht kwam. Ben nu 3 maanden verder en ontzettend blij dat ik nog leef en clean. Vraag me nog echt wel af hoeveel schade ik me lichaam wel is niet heb aangedaan.
Update: de 4de dag was de huisarts ook gekomen om dit te bevstigen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."