Ik krijg vanmiddag een telefoontje, gister de intake gehad. Dan hoor ik waar, hoe en wanneer. Maar dat kan ook nog weken duren, helaas is mijn situatie niet haalbaar om nog zolang vol te houden. Dit heb ik ook aangegeven daar.
Kun je in de tussentijd ondersteuning krijgen vanuit de verslavingszorg? Bijvoorbeeld om je dosis in ieder geval stabiel te houden?Ik krijg vanmiddag een telefoontje, gister de intake gehad. Dan hoor ik waar, hoe en wanneer. Maar dat kan ook nog weken duren, helaas is mijn situatie niet haalbaar om nog zolang vol te houden. Dit heb ik ook aangegeven daar.
Ja, vanmiddag gebeld. Uiterlijk 31 oktober start mijn opname. Ook afspraken gemaakt in bijhouden en elke 2 uur aanhouden en dan bijhouden hoeveel ML per keer. Ook afspraken mbt ziekenhuis in geval dat het niet lekker gaat, of de depressie klachten toenemen.Kun je in de tussentijd ondersteuning krijgen vanuit de verslavingszorg? Bijvoorbeeld om je dosis in ieder geval stabiel te houden?
Dank je wel❤️Pfff heftig zeg!!!! Heel veel sterkte![]()
Haha jij ook!Take care!💕
En wat heb je een leuke profielfoto haha!
Okay, mooi 😊 Het klinkt alsof je er in ieder geval niet alleen voor staat. Veel sterkte de komende tijd!Ja, vanmiddag gebeld. Uiterlijk 31 oktober start mijn opname. Ook afspraken gemaakt in bijhouden en elke 2 uur aanhouden en dan bijhouden hoeveel ML per keer. Ook afspraken mbt ziekenhuis in geval dat het niet lekker gaat, of de depressie klachten toenemen.
Qua cirkel wel. Vandaar dat ik hier mijn verhaal deel. Ik heb hier inmiddels alle topics bekeken over ghb, cravings en de detox. Het gaat alleen even niet top. Dus nu mijn cpap erbij gepakt. Om te gaan handelen.Okay, mooi 😊 Het klinkt alsof je er in ieder geval niet alleen voor staat. Veel sterkte de komende tijd!
Die man @Spyro is een held@Spyro kan Je hier denk ik wel bij helpen. Ik zou hem een privé bericht sturen. Die man heeft mij toen ook echt goed geholpen. Die neemt ook echt de tijd voor je. En heeft goede tips en adviezen. Ik zou hem eens een privé bericht je sturen als ik jouw was. Maar is je Ghb wel sterk en continu kwa kwaliteit?

volgens mij las ik ergens dat die dat liever niet meer doet@Spyro kan Je hier denk ik wel bij helpen. Ik zou hem een privé bericht sturen. Die man heeft mij toen ook echt goed geholpen. Die neemt ook echt de tijd voor je. En heeft goede tips en adviezen. Ik zou hem eens een privé bericht je sturen als ik jouw was. Maar is je Ghb wel sterk en continu kwa kwaliteit?
Ja zeker die heeft meer mensen geholpen in Nederland dan alle klinieken bij elkaar 🙏
Toffe gozer idd
En hartstikke knap. Jammer dat ik zo oud ben voor hemToffe gozer idd
Ik doe ook niet aan delen, opschuiven ouwe taart!En hartstikke knap. Jammer dat ik zo oud ben voor hem
Nou als ik homo was dan had ik het ook wel geweten hoor!!!En hartstikke knap. Jammer dat ik zo oud ben voor hem
Op een oude fiets moet je het lerenIk doe ook niet aan delen, opschuiven ouwe taart!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."