Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeftige GHB verslaving

Heftige GHB verslaving

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jane Margolis zei:
Ik doe ook niet aan delen, opschuiven ouwe taart!
Klik om te vergroten...
Op een oude fiets moet je het leren
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
HappyMind zei:
Op een oude fiets moet je het leren
Klik om te vergroten...
Ik spreek geregeld met hem en moet toch zeggen dat ik denk dat hij niet heel veel meer te leren heeft hoor. Je weet wel die typische mannen onder elkaar gesprekken :wink:...
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mezelf zei:
Ik spreek geregeld met hem en moet toch zeggen dat ik denk dat hij niet heel veel meer te leren heeft hoor. Je weet wel die typische mannen onder elkaar gesprekken :wink:...
Klik om te vergroten...
Ik gier
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jane Margolis zei:
Ik gier
Klik om te vergroten...
Screenshot_20231024_174850_Telegram.jpg
R
Rudy1981Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Goedemorgen, ik ben net 2 weken geleden uit de kliniek. Als je wilt weten hoe en wat moet je me maar even terug sturen. Gr ruud
R
Rudy1981Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Issue zei:
Hoi allemaal, ik ben een vrouw van 27. Met de nodige labels. En knok op dit moment met een forse ghb verslaving. Elke anderhalf uur hooguit 2 uur 10ml en in de ochtend ondanks het wakker worden na een uur na laatste dosis en wachten tot ik minimaal anderhalf uur verder ben, het liefste 2 uur als dit te doen valt. Heb ik in de ochtend tussen de 15 en 20ml nodig om te kunnen functioneren, en de dag te starten. Slaap is zeldzaam en heb weinig nachtslaap waardoor ik overdag soms ook moet liggen op zijn minst. Ik heb inmiddels hartfalen etc dus deze verslaving is natuurlijk niet bevorderend.

Ik heb gister een intake gehad bij verslavingszorg, ook deze hebben de ernst gezien en gezien hoe ik na uur á anderhalf uur al hallucinaties, verward, jeuk etc krijg. Ik heb overigens ook epilepsie welke getriggerd wordt bij ontwenning als ik niet elke 2 uur pak. Al merk ik dat ik eigenlijk weer omhoog moet, gezien de dosis van nu al niet meer werkt optimaal.

Thuis afbouwen is geen optie ivm ontwenning welke voor mij snel binnen 6 uur al verkeerd kan gaan, hierdoor ook meerdere keren al voor op de IC gelegen. Als ik alles moet beschrijven wordt dit bericht wel zeer lang, en onoverzichtelijk.

Ik ben zeer verslavingsgevoelig, en was niet goed op de hoogte hoe snel afhankelijk je kon raken van dagelijks gebruik de hele dag door. Na 1 week was stoppen al geen optie en heb ik dagen op de IC doorgebracht met 2x een hartstilstand etc.

Ik hoop hier ervaringen te lezen, tips en tricks te krijgen hoe om te gaan met doseren, en triggers voor na de detox, en hoelang zo'n detox ongeveer duurt. En wat ik kan verwachten.

Tevens wil ik iedereen op het hart drukken, dat ghb echt een zeer ernstig middel is en je er beter ver vandaan blijven kunt. Dit klinkt stom uit een verslaafde, hier ben ik mij bewust van. Maar als ik zie wat het niet lichamelijk kapot maakt maar ook je leven totaal in beslag neemt (bijvoorbeeld extreem afvallen, 20 kilo in hooguit 2 maanden.) Ik ben vrijwel iedereen hierdoor verloren.
Daarom ook hier mijn bericht, en mijn verhaal.

Sorry voor het alsnog lange bericht, bedankt voor je tijd dit te lezen!

Liefs een wanhopig iemand.
Klik om te vergroten...
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rudy1981 zei:
Goedemorgen, ik ben net 2 weken geleden uit de kliniek. Als je wilt weten hoe en wat moet je me maar even terug sturen. Gr ruud
Klik om te vergroten...
Hoe en wat?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."