Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeftige GHB verslaving

Heftige GHB verslaving

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
I
IssueLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal, ik ben een vrouw van 27. Met de nodige labels. En knok op dit moment met een forse ghb verslaving. Elke anderhalf uur hooguit 2 uur 10ml en in de ochtend ondanks het wakker worden na een uur na laatste dosis en wachten tot ik minimaal anderhalf uur verder ben, het liefste 2 uur als dit te doen valt. Heb ik in de ochtend tussen de 15 en 20ml nodig om te kunnen functioneren, en de dag te starten. Slaap is zeldzaam en heb weinig nachtslaap waardoor ik overdag soms ook moet liggen op zijn minst. Ik heb inmiddels hartfalen etc dus deze verslaving is natuurlijk niet bevorderend.

Ik heb gister een intake gehad bij verslavingszorg, ook deze hebben de ernst gezien en gezien hoe ik na uur á anderhalf uur al hallucinaties, verward, jeuk etc krijg. Ik heb overigens ook epilepsie welke getriggerd wordt bij ontwenning als ik niet elke 2 uur pak. Al merk ik dat ik eigenlijk weer omhoog moet, gezien de dosis van nu al niet meer werkt optimaal.

Thuis afbouwen is geen optie ivm ontwenning welke voor mij snel binnen 6 uur al verkeerd kan gaan, hierdoor ook meerdere keren al voor op de IC gelegen. Als ik alles moet beschrijven wordt dit bericht wel zeer lang, en onoverzichtelijk.

Ik ben zeer verslavingsgevoelig, en was niet goed op de hoogte hoe snel afhankelijk je kon raken van dagelijks gebruik de hele dag door. Na 1 week was stoppen al geen optie en heb ik dagen op de IC doorgebracht met 2x een hartstilstand etc.

Ik hoop hier ervaringen te lezen, tips en tricks te krijgen hoe om te gaan met doseren, en triggers voor na de detox, en hoelang zo'n detox ongeveer duurt. En wat ik kan verwachten.

Tevens wil ik iedereen op het hart drukken, dat ghb echt een zeer ernstig middel is en je er beter ver vandaan blijven kunt. Dit klinkt stom uit een verslaafde, hier ben ik mij bewust van. Maar als ik zie wat het niet lichamelijk kapot maakt maar ook je leven totaal in beslag neemt (bijvoorbeeld extreem afvallen, 20 kilo in hooguit 2 maanden.) Ik ben vrijwel iedereen hierdoor verloren.
Daarom ook hier mijn bericht, en mijn verhaal.

Sorry voor het alsnog lange bericht, bedankt voor je tijd dit te lezen!

Liefs een wanhopig iemand.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#2
Staat er inmiddels een opname voor detox in de planning @Issue ? Dat kon ik uit je bericht even niet opmaken.

Edit: In dit topic staat trouwens de nodige informatie over een GHB detox in een kliniek.
I
IssueLid
01-01-2024, 00:00
#3
OtherShore zei:
Staat er inmiddels een opname voor detox in de planning @Issue ? Dat kon ik uit je bericht even niet opmaken.

Edit: In dit topic staat trouwens de nodige informatie over een GHB detox in een kliniek.
Klik om te vergroten...
Ik krijg vanmiddag een telefoontje, gister de intake gehad. Dan hoor ik waar, hoe en wanneer. Maar dat kan ook nog weken duren, helaas is mijn situatie niet haalbaar om nog zolang vol te houden. Dit heb ik ook aangegeven daar.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Issue zei:
Ik krijg vanmiddag een telefoontje, gister de intake gehad. Dan hoor ik waar, hoe en wanneer. Maar dat kan ook nog weken duren, helaas is mijn situatie niet haalbaar om nog zolang vol te houden. Dit heb ik ook aangegeven daar.
Klik om te vergroten...
Kun je in de tussentijd ondersteuning krijgen vanuit de verslavingszorg? Bijvoorbeeld om je dosis in ieder geval stabiel te houden?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Pfff heftig zeg!!!! Heel veel sterkte :redheart:
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Take care!💕

En wat heb je een leuke profielfoto haha!
I
IssueLid
01-01-2024, 00:00
#7
OtherShore zei:
Kun je in de tussentijd ondersteuning krijgen vanuit de verslavingszorg? Bijvoorbeeld om je dosis in ieder geval stabiel te houden?
Klik om te vergroten...
Ja, vanmiddag gebeld. Uiterlijk 31 oktober start mijn opname. Ook afspraken gemaakt in bijhouden en elke 2 uur aanhouden en dan bijhouden hoeveel ML per keer. Ook afspraken mbt ziekenhuis in geval dat het niet lekker gaat, of de depressie klachten toenemen.
I
IssueLid
01-01-2024, 00:00
#8
N3K0 zei:
Pfff heftig zeg!!!! Heel veel sterkte :redheart:
Klik om te vergroten...
Dank je wel❤️
I
IssueLid
01-01-2024, 00:00
#9
Torchic zei:
Take care!💕

En wat heb je een leuke profielfoto haha!
Klik om te vergroten...
Haha jij ook!
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#10
Issue zei:
Ja, vanmiddag gebeld. Uiterlijk 31 oktober start mijn opname. Ook afspraken gemaakt in bijhouden en elke 2 uur aanhouden en dan bijhouden hoeveel ML per keer. Ook afspraken mbt ziekenhuis in geval dat het niet lekker gaat, of de depressie klachten toenemen.
Klik om te vergroten...
Okay, mooi 😊 Het klinkt alsof je er in ieder geval niet alleen voor staat. Veel sterkte de komende tijd!
I
IssueLid
01-01-2024, 00:00
#11
OtherShore zei:
Okay, mooi 😊 Het klinkt alsof je er in ieder geval niet alleen voor staat. Veel sterkte de komende tijd!
Klik om te vergroten...
Qua cirkel wel. Vandaar dat ik hier mijn verhaal deel. Ik heb hier inmiddels alle topics bekeken over ghb, cravings en de detox. Het gaat alleen even niet top. Dus nu mijn cpap erbij gepakt. Om te gaan handelen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Veel geluk en wijsheid voor jou, @Issue

Wie weet kan je straks je username veranderen in IssueResolved
J
Jay030Lid
01-01-2024, 00:00
#13
@Spyro kan Je hier denk ik wel bij helpen. Ik zou hem een privé bericht sturen. Die man heeft mij toen ook echt goed geholpen. Die neemt ook echt de tijd voor je. En heeft goede tips en adviezen. Ik zou hem eens een privé bericht je sturen als ik jouw was. Maar is je Ghb wel sterk en continu kwa kwaliteit?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Jay030 zei:
@Spyro kan Je hier denk ik wel bij helpen. Ik zou hem een privé bericht sturen. Die man heeft mij toen ook echt goed geholpen. Die neemt ook echt de tijd voor je. En heeft goede tips en adviezen. Ik zou hem eens een privé bericht je sturen als ik jouw was. Maar is je Ghb wel sterk en continu kwa kwaliteit?
Klik om te vergroten...
Die man @Spyro is een held :sunglasses: :stoned:
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jay030 zei:
@Spyro kan Je hier denk ik wel bij helpen. Ik zou hem een privé bericht sturen. Die man heeft mij toen ook echt goed geholpen. Die neemt ook echt de tijd voor je. En heeft goede tips en adviezen. Ik zou hem eens een privé bericht je sturen als ik jouw was. Maar is je Ghb wel sterk en continu kwa kwaliteit?
Klik om te vergroten...
volgens mij las ik ergens dat die dat liever niet meer doet
J
Jay030Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Red pill zei:
Die man @Spyro is een held :sunglasses: :stoned:
Klik om te vergroten...
Ja zeker die heeft meer mensen geholpen in Nederland dan alle klinieken bij elkaar 🙏
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#17
Red pill zei:
Die man @Spyro is een held :sunglasses: :stoned:
Klik om te vergroten...
Toffe gozer idd
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jane Margolis zei:
Toffe gozer idd
Klik om te vergroten...
En hartstikke knap. Jammer dat ik zo oud ben voor hem
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#19
Javelin zei:
En hartstikke knap. Jammer dat ik zo oud ben voor hem
Klik om te vergroten...
Ik doe ook niet aan delen, opschuiven ouwe taart!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#20
Javelin zei:
En hartstikke knap. Jammer dat ik zo oud ben voor hem
Klik om te vergroten...
Nou als ik homo was dan had ik het ook wel geweten hoor!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."