Veel succes!
Het gaat me voornamelijk om het gezondheidsaspect van rook of hete damp inademen. Ik sta niet negatief tegenover cannabisgebruik op zich.Goed bezig @Hippie Langwaus zo na Novendor. Weer een mooi voornemen!
Je wilt ‘niet dagelijks’ oraal cannabis gebruiken. Dat is wel een beetje vaag. Gaat dat niet zorgen voor getouwtrek in je hoofd?
Dat begrijp ik hoor, maar ze zeggen altijd “Maak je voornemen zo concreet mogelijk” dus daar doelde ik eigenlijk op. ‘Niet dagelijks’ is dan een tikkeltje vaag. Dan zou ik toch gaan zitten dubben: “Mag het vandaag wel of niet?”Het niet roken of verdampen is nu al uitdagend genoeg en orale consumptie van cannabis beschouw ik niet als ongezond.
Daar lijkt het op, maar het kan ook zijn dat mijn korte termijn geheugen zich herstelt en dat dit ook zijn effect heeft tijdens dromen.Dus de dromen worden heftiger?
Zo ken ik mezelf niet, maar het hoort er hopelijk gewoon bij
Ja, misschien is het 'gewoon' het gevolg van ontwenning en slaapgebrek. Ik ben verschrikkelijk vermoeid en heb veel werkstress. De terugval van mijn vrouw speelt ook mee.Kan idd dat je voorheen dit wegdrukte (automatisch) met blowen.
Maar zou ook goed kunnen dat het bij de afkickverschijnselen hoort. Je zit net wat minder goed in je vel etc.
Maar top kerel, nog steeds geen tip tussen je lip!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."