Ok, de dag begint anders vandaag. Ik ben gisteren, uiteindelijk toch weer mijn vloeitjes en aasteker erbij gaan halen en kijken of het de definitieve keer was. Lijkt me wel, want ik kan nu moeilijk terug naar het rokersleven.
Plan moest ik dus nogmaals aanpassen maar nu ziet het er makkelijker uit. Gewoon klaar met de wiet voorlopig. Geen blowen meer en geen vapen meer. Geen THC geen CBD geen CBG, alleen maar de zon!
Ontwenning zal wel even maximum worden komende nachten, maar dan kan ik volgende week al verbetering verwachten en misschien al eerder. Ik was in principe de laatste dagen al goed bezig en ik denk zelfs, dat de laatste 2 maanden telkens minderen met de Pregabalin, me wel versterkt heeft.
Koffie smaakt nu nog goed trouwens en gisteren "zonder" THC was wel de eerste keer deze maanden, dat ik mijn koffie-apparatje niet op heb gemaakt. Was juist wat ik het moeilijkste vond, maar gisteren had ik genoeg koffie op rond 18h en durfde gewoon niet verder te drinken.
Nou, alsof ik ben opgenomen in het ziekenhuis dan, met uitzondering van het mogen drinken van koffie.
Dan ga ik maar naar mijn dagboek en dagplan doorlopen en die van morgen opstellen, maar ik verwacht, dat ik vandaag verder niets van mezelf ga verlangen.
Chat GPT nog even vragen voor een menu komende dagen:
Prompt:
Kun je menu samenstellen voor komende 2 dagen met ontbijt, lunch en diner en 2x snacken, om het ongemak van stoppen met blowen te verminderen?
Antwoord
Ja, ik kan u een menu aanbevelen voor ontbijt, lunch, diner en snacks voor de komende 2 dagen: # (ik vroeg hem wel het nog even in een tabel te plaatsten):
Ja, hier is het menu in een tabel weergegeven:
| Dag 1 | Dag 2 |
|---|
| Ontbijt | Ontbijt |
| - Volkoren toast met avocado en ei | - Griekse yoghurt met honing en noten |
| - Vers fruit | - Vers fruit |
| |
| Lunch | Lunch |
| - Quinoa salade met groenten en kip | - Veggie wrap met hummus en groenten |
| - Yoghurt met granola | - Appel |
| |
| Diner | Diner |
| - Visfilet met groenten en aardappelen | - Kip-curry met rijst en groenten |
| - Water of groene thee | - Water of groene thee |
| |
| Snacks | Snacks |
| - Rode bieten hummus met rauwe groenten | - Roasted chickpeas |
| - Banaan met pindakaas | - Volkoren crackers met avocado-saus. |
Het is belangrijk om voldoende water en voedzame voedingsmiddelen te eten om het lichaam te ondersteunen tijdens het stoppen met blowen.