#1
Crosspost, thanks!!
Ik moet nu even opschieten. Tot later!
Ik moet nu even opschieten. Tot later!
🤣🤣👌🏻Ineens politie. Ik de deur open doen en heb toen tegen hun gezegd. "ja jullie moeten even naar binnen komen, mijn moeder ligt daar op de bank die kan het wat beter verwoorden. Dat was uiteindelijk gewoon mijn deken lol.
er zijn uitzonderingen bij mij werd gezegd je mag geen drugs gebruiken of anders gaat traumabehandeling met 6 weken verzet worden na heel veel intern overleg is die eis van tafel (tot op zeker hoogte natuurlijk ) , over minder dan 1 maand kenninsmakingsgesprekIk heb niet de hele tread gevolgd dus ik weet niet precies wat de situatie is van @Alinde, maar meestal wordt er in de geestelijke gezondheidszorg gezegd dat je niet kunt beginnen met het behandelen van de onderliggende problematiek totdat iemand ongeveer 7 weken volledig nuchter is. Dit is omdat drugs op zichzelf al problemen veroorzaken waardoor de onderliggende problematiek minder zichtbaar wordt voor behandelaar en client. Daarnaast is verwerking lastig als er nog drugs in het spel zijn. De regel is dus eigenlijk: twee maanden nuchter voordat behandeling gestart wordt. In de praktijk wordt hier weleens van afgeweken, vooral als de situatie bijzonder zorgelijk is (bijvoorbeeld als iemand suïcidaal is) of als iemand in een lange afbouw zit van bijvoorbeeld benzodiazepines.
En de moed hebben om te veranderen wat je kunt veranderenGoede stok achter de deur voor mij om echt clean te blijven. Ik ben bang dat ‘december’ ook alweer snel januari zal worden, want druk en kerst.
(qua intake bedoel ik)
Ik kan voor mijn gemoedsrust nog eens bellen, ook om te vragen hoe zo’n intake aangekondigd wordt.
Bij ggz worden sommige afspraken per post medegedeeld en als de secretaresse op vakantie is wordt het gewoon niet medegedeeld. ‘Oh vergeten’
Niet meer aan denken.
Bij dagbesteding moet ik er maar het beste van maken. Zij zullen mij ook een soort continuïteit kunnen geven tijdens verdere afbouw.
Vorig jaar raakte ik soms snel geïrriteerd maar ik had natuurlijk altijd een kater, al vond ik zelf van niet. Plus seroquel-onttrekking.
Door mijn lichamelijke conditie was de fietstocht erheen ook al heel wat.
En als ik halverwege de nacht (soms in mijn slaap!) wat extra medicatie nam werd het ook niks.
Ik zal moeten aanvaarden wat ik niet kan veranderen![]()
Dat dus !een tante die met dropjes langs kwam als je ziek was. Fijn was dat.
Vragen of je er bij mag zitten dan kun je bijsturen als jr dat nodig vindt.Ik vind dat MDO net een kring met kleuters. Een fluistert iets en er komt een compleet ander verhaal uit.
Geen idee. Vraag 't maarOk mag dat?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."