#1
Stukje gefietst maar de laatste 4 km lukt niet, haha. Zit nu ff eigens te zitten in de hoop dat het zo weer gaat.
Ja die app groepen ken ik wel. Voor het service team (de mensen die de meeting organiseren) ontkom je daar eigenlijk niet aan, maar voor de bezoekers kan het leuk zijn om uitjes te regelen en laagdrempelig hulp te vragen maar is het zeker niet verplicht.Vraagje, hebben jullie ook dat bij elke meeting weer een appgroep hoort? Vaak wordt er een tikkie in geplaatst voor zevende traditie maar je kunt ook contant betalen.
Ik ben uit veel appgroepen gegaan want het gaf zoveel drukte op de telefoon.
Niet per se. Het probleem is vooral dat onderliggende angst en spanning weer naar boven komen en dat kan heftig zijn als je die gevoelens lang onderdrukt hebt met benzodiazepines. Dus het is zaak om dat in goede banen te leiden. In de kliniek zal het makkelijker gaan dan thuis omdat je daar veel steun zult krijgen.Hoor zo vaak dat benzo’s afbouwen hel is.
Er doen veel horrorverhalen de ronde, waaronder de mijne… Maar het is een heel persoonlijk ding. Probeer te accepteren dat je niet weet hoe het zal gaan. Ook al wordt het een moeilijke weg, je wordt wel bevrijd van de vreselijke Benzo-gevangenis.Dankjewel!
Nog steeds moeilijk voor te stellen dat ik t volgende weekend daar zit. Misschien morgen nog maar ff een lekkere trui kopen.
Zit alweer te janken. Hoor zo vaak dat benzo’s afbouwen hel is.
Ga liever een paar weken naar de tandarts dan dit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."