#1
Je kunt altijd een stap terug doen in de ontwenning. We zijn hier niet om elkaar te pamperen, maar om elkaar goede adviezen te geven. De ontwenning van Alinde gaat gewoon veel te snel, zelfs als je de reguliere (snelle) afbouwschema's aanhoudt, die huisartsen gebruiken.De beslissing is al gemaakt en de afbouw is al bijna volbracht, dus zaai je met deze opmerking op dit moment niet alleen maar twijfel en onrust?