#1
Goed zo, vooral geen risico nemen!
Maar vergeet je niet ook een beetje, dat je dankbaar mag zijn, dat je niet drinkt en dat je nu kunt leven zonder de alcohol?
In ieder geval, ik weet wel zeker dat je dankbaar mag zijn dat je geen drank meer nodig hebt om de dagen door te komen.
Noot:
Jazeker, ik ben blij dat ik de drank heb kunnen afzweren uit mijn leven!
Ik kan er niet mee omgaan.
Als ik die stof binnen krijg, dan gaan er rare dingen gebeuren waar ik zelf het slachtoffer van word en een heleboel ellende staat mij dan te wachten. Geld op, ziek zijn, domme dingen doen.... allemaal shit gebeurt er dan.
Ongecontroleerde zaken.
NEE. Dat wil ik niet meer! Ik laat dat eerste glas staan. Dan blijf ik de baas over mezelf en gebeuren er geen dwaasheden.
