#1
Als ik voor mezelf spreek gaat dit mij goed af. Ik wissel af met middelen, ook af en toe paar weken niet.
Voor mij is balans in mijn gebruik belangrijk.
Dat ik niet te lang of vaak hetzelfde doe, en de controle erover behouden.
Zodra ik merk dat ik meer moet nemen of bij pak zonder erover te denken zijn voor mij rode vlaggen.
Ik heb dit vorige week met Ketamine gehad. Het werkte niet meer, moest (voor mij) gigantische hoeveelheden in m'n neus snuiven en voel mijzelf erg oncomfortabel met snuiven.
Ik heb geen Ketamine meer, en hooguit met uitzondering van een vriendin die na 1.5j Curaçao weer 4 dagen terug komt wil ik als zij ook wilt een uitzondering maken. Maar voorlopig even niet tot m'n tolerantie wat gezakt is.
Het enige wat me niet goed lukt is om een tijd niet te drinken. Ik praat over gemiddeld 2 biertjes, maar soms ook wel 6.
Het ligt aan de mindset die je hebt of kan ontwikkelen.
Ik heb ASS en is standvastigheid in dit geval een positieve eigenschap.
Ik ben ook pas na mijn verslavingen (roken, vooral gokken) harddrugs gaan proberen. Eerste harddrugs was amfetamine. Daarna Oxycodon (heerlijk spul, dus erg goed opletten en streng zijn) toen 2 jaar geen harddrugs.
Toen m'n vader werd geopereerd voor de 8ste keer aan z'n schouder kreeg hij in het ziekenhuis waar ik bij was voor het eerst Ketamine als pijnstiller. Omdat de oxycodon en dergelijke niet meer voldoende hielpen. Toen zijn mijn interesses in Ketamine toegenomen en ben ik dat ook gaan proberen. En met succes! Het heeft mij veel goeds gebracht, ondanks dat ik wel een zwak gekregen heb daardoor. Ook vanwege mijn chronische depressie (+15j al)
Toen ik dus voor het eerst dissociatie met drugs had bereikt (op alcohol na, dronken zijn dus) begon ik open te staan voor hallucinerende middelen zoals xtc, 2-cb en LSD, truffels.
Ik heb toen voor het eerst XTC gedaan in 2021.
Ruim jaar later LSD, maar dit was zeer onverstandig en onverantwoord die avond, en daar ga ik nu niets over zeggen. Kan wel zeggen dat het me niets deed behalve fysieke klachten en een staat waarin ik nooit meer hoop te verkeren.
Truffels deden zo goed als niets.
Als laatste harddrugs heb ik heroïne gerookt. Dit is nu al een tijd geleden, en ga dat ook zo houden voorlopig. Ik merk dat ik een opiaat liefhebber ben, en ik dus daar extreem voorzichtig mee moet omgaan.
Het belangrijkste als verslaafden zijnde en je wilt toch drugs proberen is nooit te veel halen, ook niet veel verschillende soorten te gelijk, goed opletten en streng zijn. Word de verleiding te groot? Weggooien! Dan dat verlies voor lief nemen want het gaat je meer kosten op lange termijn, zelfs op korte termijn kan dat.
Patronen herkennen, redenen waarom je wilt gebruiken zijn allemaal mee dragend over het succesvol gebruiken ervan.
Edit : beetje warrig vandaag, excuus.
Voor mij is balans in mijn gebruik belangrijk.
Dat ik niet te lang of vaak hetzelfde doe, en de controle erover behouden.
Zodra ik merk dat ik meer moet nemen of bij pak zonder erover te denken zijn voor mij rode vlaggen.
Ik heb dit vorige week met Ketamine gehad. Het werkte niet meer, moest (voor mij) gigantische hoeveelheden in m'n neus snuiven en voel mijzelf erg oncomfortabel met snuiven.
Ik heb geen Ketamine meer, en hooguit met uitzondering van een vriendin die na 1.5j Curaçao weer 4 dagen terug komt wil ik als zij ook wilt een uitzondering maken. Maar voorlopig even niet tot m'n tolerantie wat gezakt is.
Het enige wat me niet goed lukt is om een tijd niet te drinken. Ik praat over gemiddeld 2 biertjes, maar soms ook wel 6.
Het ligt aan de mindset die je hebt of kan ontwikkelen.
Ik heb ASS en is standvastigheid in dit geval een positieve eigenschap.
Ik ben ook pas na mijn verslavingen (roken, vooral gokken) harddrugs gaan proberen. Eerste harddrugs was amfetamine. Daarna Oxycodon (heerlijk spul, dus erg goed opletten en streng zijn) toen 2 jaar geen harddrugs.
Toen m'n vader werd geopereerd voor de 8ste keer aan z'n schouder kreeg hij in het ziekenhuis waar ik bij was voor het eerst Ketamine als pijnstiller. Omdat de oxycodon en dergelijke niet meer voldoende hielpen. Toen zijn mijn interesses in Ketamine toegenomen en ben ik dat ook gaan proberen. En met succes! Het heeft mij veel goeds gebracht, ondanks dat ik wel een zwak gekregen heb daardoor. Ook vanwege mijn chronische depressie (+15j al)
Toen ik dus voor het eerst dissociatie met drugs had bereikt (op alcohol na, dronken zijn dus) begon ik open te staan voor hallucinerende middelen zoals xtc, 2-cb en LSD, truffels.
Ik heb toen voor het eerst XTC gedaan in 2021.
Ruim jaar later LSD, maar dit was zeer onverstandig en onverantwoord die avond, en daar ga ik nu niets over zeggen. Kan wel zeggen dat het me niets deed behalve fysieke klachten en een staat waarin ik nooit meer hoop te verkeren.
Truffels deden zo goed als niets.
Als laatste harddrugs heb ik heroïne gerookt. Dit is nu al een tijd geleden, en ga dat ook zo houden voorlopig. Ik merk dat ik een opiaat liefhebber ben, en ik dus daar extreem voorzichtig mee moet omgaan.
Het belangrijkste als verslaafden zijnde en je wilt toch drugs proberen is nooit te veel halen, ook niet veel verschillende soorten te gelijk, goed opletten en streng zijn. Word de verleiding te groot? Weggooien! Dan dat verlies voor lief nemen want het gaat je meer kosten op lange termijn, zelfs op korte termijn kan dat.
Patronen herkennen, redenen waarom je wilt gebruiken zijn allemaal mee dragend over het succesvol gebruiken ervan.
Edit : beetje warrig vandaag, excuus.