Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkicken van GHB met diazepam

Afkicken van GHB met diazepam

124 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Zandman zei:
Ja, dat is echt heftig en niet zonder gevaar ook nog eens....
Maar als je al problemen hebt gehad van alcohol, moet je dit dan toch gaan innemen en dan nog heel veel?
De hulpverlening kan ook weinig voor je doen als je zat bent...
Ik vind zelf de ha en baclofen, mss nog diazepam erbij beter dan alcohol....
Klik om te vergroten...
Niks aan toe te voegen. Maar lijkt op dit moment onmogelijk voor TS… :(
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toontje11 zei:
Het is echt heel heftig nu, hartslag zit tussen 130-140 nu, ik moet het echt even uitzitten nu denk ik, heb geen andere opties sowieso.. bedankt voor je steun, hoop dat het steeds minder wordt iig
Klik om te vergroten...
Ik hoop met je mee!
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Toontje11 zei:
Het begint nu echt erg te worden met een verhoogde hartslag, 13.30 voor het laatst genomen maar ik wil echt uitkijken voor teveel alcohol want dat brengt me alleen verder van huis. Het jammere is dat ik gisteravond en nacht al veel heb geslapen dus ben nu klaarwakker voor de detox 🥲🥲
Klik om te vergroten...
Ik vind het echt heel goed van je dat je ondanks de situatie voorzichtig bent met alcohol. Zoals je het nu doet, stapje voor stapje het uitzitten en afwegen lijkt mij ook het beste. Alcohol geeft misschien een kort roesje over je mentale klachten, maar je hartslag gaat beslist nog hoger en je slaap slechter en korter.

Ik raad altijd aan je hartslag te meten. Je voelt je nu echt superkut. Maar door je hartslag te meten kan je veel beter inschatten of het hoog klote is, of dat je de grens over bent naar gevaarlijk. Een pols van 160 is gewoon ruk, maar als later je pols 145 is, voel je geen verschil maar dan weet je wel dat je het dal van ellende voorbij bent, met een stijgende lijn omhoog dus. Wellicht voorkomt dat ook dat je toch (meer) Alcohol neemt, je hebt dan wat houvast om het te doorstaan.

www.bol.com

Silvergear Bloeddrukmeter Bovenarm - Blood Pressure Monitor - Bloeddruk meter -... | bol

Silvergear Bloeddrukmeter Bovenarm - Blood Pressure Monitor - Bloeddruk meter - Hartslagmeter - Wit. De Bloeddrukmeter Bovenarm is een handig en compact...
www.bol.com www.bol.com

Voor nu kan je het wellicht met je vingers op de pols doen bij een timer/klok. Keep us posted. Mijn pbbox staat open voor je als je wilt.
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is echt heel heftig nu, hartslag zit tussen 130-140 nu, ik moet het echt even uitzitten nu denk ik, heb geen andere opties sowieso.. bedankt voor je steun, hoop dat het steeds minder wordt iig
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Just checking in… Hoe voel je je?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toontje11 zei:
Ik heb zo weinig opties.. en ben eerder cold turkey gestopt met behulp van alcohol🥲 Daarom is het allemaal zo lastig.. ik weet dat ik rond 7u sochtends max de G op is en dan is mn afspraak om 12.30 en best wel ver reizen. Ik heb ook in andere topics gelezen dat je je lichaam met die alcohol een beetje voor de gek kan houden en ik hoop dat ik nog niet lang genoeg gebruik dat ik daarmee de ergste effecten kan weghouden.. Tja, ik ben ook radeloos maar ik ben doodsbang om die ontwenning nuchter te doorstaan..
Klik om te vergroten...
Als het echt niet meer gaat, zou je de crisis dienst ggz kunnen bellen of laten bellen door de ha post.....
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Supervaag ook dat er drie plakjes ham in de bak van mn kat liggen waar ik totaal geen herinnering van heb haha
G
GhbontwenningLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoop dat het inmiddels al iets beter gaat. Succes en probeer desnoods wat ademhaling oefeningen om je hartslag te verlagen. https://www.lampevitaal.nl/blog/vitale-tip-9/ dit werkte bij mij af en toe als ik plafon dienst had, lag er natuurlijk aan hoeveel ik op had. Maar het brengt je wel in rust door te focussen op je adem.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik dacht dat het algemeen bekend was bij Verslavingszorg dat je iemand met een ghb verslaving niet cold turkey kan laten afkicken?

Als het niet gaat, inderdaad de crisisdienst van Verslavingszorg bellen! Je bent wel al bij hun onder behandeling en vandaag was je intake, telefonisch, begrijp ik? Dan zijn ze verplicht je te helpen.

Veel sterkte!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maak me echt zorgen. ❤️‍🩹
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Wat een wonder… 😱 Ik ben blij voor je!
Klik om te vergroten...
Pff anders ik wel , dank❤️
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toontje11 zei:
Ik ben een uur geleden wakker geworden, voel me al een stuk beter. Nog steeds wel helemaal ruk maar niet zodanig dat ik helemaal in paniek ben. Ben blij dat ik zo lang heb kunnen slapen en hopelijk gaat het alleen maar beter vanaf nu.
Klik om te vergroten...
Wat een wonder… 😱 Ik ben blij voor je!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Toontje11 zei:
Supervaag ook dat er drie plakjes ham in de bak van mn kat liggen waar ik totaal geen herinnering van heb haha
Klik om te vergroten...
Oei… 🙈 Gelukkig ben je nu weer bij zinnen… Is toch niet helemaal vlekkeloos gegaan dus
Toontje11 zei:
Pff anders ik wel , dank❤️
Klik om te vergroten...
Keep us updated!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb de indruk, dat het redelijk goed gaat?
Doorzetten nu zou ik zeggen!
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja met 11 dagen valt het vaak nog mee he. Enja het gebeugen tijdens een cold turkey is helemaal ruk
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
???? Ennehhh... Gebeugen....wat is dat?
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het geheugen is gebeugen
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ah. Nu wordt het iets duidelijker...iig wens ik de @Toontje11 alle sterkte met het doorworstelen van zijn afkick...
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Zandman zei:
Ah. Nu wordt het iets duidelijker...iig wens ik de TS alle sterkte met het doorworstelen van zijn afkick...
Klik om te vergroten...
Ja en dat ie eens wat backup regelt voor als het nog eens voorvalt
M
MarcoronaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spyro zei:
GHB afkick is dood en dood eng.
Klik om te vergroten...



Dat kun je wel zeggen.

Nooit zo'n diepe angst gevoeld als tijdens G afkick, en zulk een zwaar deprimerende 'dreiging'

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."