Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkicken van GHB met diazepam

Afkicken van GHB met diazepam

124 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou eerst eens je huisarts inlichten.

Heb je überhaupt Pheni in huis dan?
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#2
TInk zei:
Hoe gaat het nu met je?
Klik om te vergroten...
Ik heb een reactie geplaastst
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zit nu 24/7 aan de GHB weer de laatste 11 dagen, ik wil het afbouwen maar niemand heeft meer GHB dus ik moet met mn laatste 70 ml afbouwen. Ik raak al in paniek omdat het me niet lukt om minder dan 4 ml per 2 uur te nemen voordat ik me heel naar voel. Nu wil ik diazepam gaan kopen om daarmee af te kicken en wijn maar ik weet niet hoeveel nou verstandig is. De GHB is morgenavond wss op dus wat kan ik het beste doen?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Beste is met baclofen en diazepam, met alleen diazepam kom je er niet als je boven de 1.5ml / 2 uur zit als ik het goed heb. Of met phenibut. Maar het beste is toch naar je HA gaan en proberen aan die meds te komen.

Maar ik ben niet zo ervaringsdeskundig met afkicken van ghb, dus beste kun je het advies van leden zoals @Spyro Opvolgen of een ieder die precies weet wat ie doet.

We zijn hier geen dokters hƩ dus het blijft hoe dan ook een risico als je je huisarts er niet bij betrekt maar dat snap je zelf denk ook wel.

Succes alvast! En beterschap šŸ˜‰
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deze hoeveelheid is wel te hoog om over te stappen op diazepam. Als je heel snel phenibut kunt regelen voordat je GHB op is kun je het daar mee proberen en anders zou ik echt naar de huisarts gaan. Het is sws goed om alvast je laatste beetje te gebruiken om af te bouwen ookal is dat lastig
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Thanks voor jullie reacties! Ja ik stress hem echt, want ik weet niet wat mn huisarts kan doen.. ik loop bij Antes een verslavingsteam, maar ik weet niet of ze het me voor kunnen schrijven.. ik hoop dat ik met mn elf dagen nog niet lichamelijk verslaafd ben maar het is wel al best lang. Ik ben al eerder gestopt met drank maar dat was echt zwaar en zelfs cold turkey maar dat is zo gevaarlijk.. ergste scenario moet ik het toch met diazepam en alcohol doen want het is waarschijnlijk vanavond of morgenovhtend op die G
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe moet ik vragen om die Phenibut? En hoeveel? Want ik zag dat iemand zei: je moet 1,5 g nemen en dan kun je slapen en word je wakker zonder bijverschijnselen. Is het het dan helemaal klaar? En baclofen, hoeveel daarvan als ik dat vraag?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Toontje11 zei:
Hoe moet ik vragen om die Phenibut? En hoeveel? Want ik zag dat iemand zei: je moet 1,5 g nemen en dan kun je slapen en word je wakker zonder bijverschijnselen. Is het het dan helemaal klaar? En baclofen, hoeveel daarvan als ik dat vraag?
Klik om te vergroten...
Phenibut krijg je niet van je huisarts maar koop je online. Je neemt dan voor 2 of 3 dagen een paar gram per dag en dan zou je over je lichamelijke afkick heen moeten zijn. Baclofen krijg je wel via de huisarts, diegene zal je meer vertellen over de dosering.

Als je het zelf wilt proberen en het lukt je om op tijd phenibut in huis te halen, dan kun je de benodigde informatie vinden in het topic 'phenibut als afsluiter van mijn GHB gebruik'

Succes
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Ik zou eerst eens je huisarts inlichten.

Heb je überhaupt Pheni in huis dan?
Klik om te vergroten...
Ik ben nu mn huisarts aan het bellen en heb geen phenibut in huis, ik zie ook niet zo snel waar ik dit kan halen. Ik ga later vandaag diazepam halen bij een andere dealer en ben eerder weleens gestopt met alcohol. Ik weet alleen niet wat ik het beste kan doen, alcohol plus diazepam want ik zie al dat veel huisartsen moeilijk doen over baclofen en ik ben denk ik te laat met phenibut bestellen om me in deze afkick te helpen..
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit gaat echt heftig worden … de persoon van wie ik de dia wil halen heeft het niet 🄲 Dat wordt dus met alleen drank manmanman..Nu begin ik hel wel te knijpen, ik heb morgwn een afspraak met de verslavingsarts maar die is nadat mn G al op is dus wss ben ik totaal niet in staat om te gaan. Pff, ik ben eerder dit jaar helemaal cold turkey gestopt maar dat was zo heftig dat ik me letterlijk niks herinner van die periode, gewoon helemaal uit mn geheugen gewist.
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben nu toch echt banh aan het worden want het ziet er naar uit dat mijn huisarts en behandeld verslavingsarts niks gaat voorschrijven en dan is mn enige optie diazepam kopen van iemand van 10mg en daarnaast alcohol drinken.. Ik heb al eerder zo afgebouwd maar ik lees nu overal, ook hier dat dat zeer onverstandig is maar niemand kan me helpen verder.. Hoeveel moet ik dan ook nemen? Ik dacht aan 5 a 6 x diazepam en dan alcohol erbij maar dit is ook lastig in te schatten. Fuck, dat ik weer in deze situatie zit is echt kut.. ik weet gewoon dat ik vanavond me superellendig ga voelen en misschien wel erger.
G
GhbontwenningLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zat er zelf een week+ langer aan dan jou, en ik heb het gedaan met alcohol en alprazolam. Heb verder geen benzo of alcohol tolerantie. Eerst zoop ik anderhalf fles wijn leeg 2 uur na m’n laatste g’tje. En toen uiteindelijk gaan slapen. Was niet een hele lekkere dronk maar de spanning was teminste weg, voelde me wel wat vaager. Maar goed. Ben uiteindelijk rond 6 uur wakker geworden. En toen ben ik gewoon alprazolam blijven nemen tot die spanning weg was. Als je geen benzo tolerantie hebt. Zou ik 20-30mg diazepam nemen en even kijken hoe ā€˜t op je werkt. En vanaf daar kan je altijd nog extra’s nemen.
M’n thread: https://drugsforum.nl/threads/ontwenning.71852/
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Bedankt voor je reactie. Heb jouw post ook gelezen, ik denk dat ik na mn laatste dosis heel veel ga drinken en 1 x 10 mg diazepam ga nemen( dat is het enige dat ik kon regelen) en dan kijken hoe ik me voel en als ik wakker word misschien weer dia bijnemen en snel een par glazen wijn bijnemen en hopelijk slaap ik dan ook al ben ik dan wss paniekerig maar als ik snel genoeg drink kan ik die slaap opwekken..
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Toontje11 zei:
Ik ben nu toch echt banh aan het worden want het ziet er naar uit dat mijn huisarts en behandeld verslavingsarts niks gaat voorschrijven en dan is mn enige optie diazepam kopen van iemand van 10mg en daarnaast alcohol drinken.. Ik heb al eerder zo afgebouwd maar ik lees nu overal, ook hier dat dat zeer onverstandig is maar niemand kan me helpen verder.. Hoeveel moet ik dan ook nemen? Ik dacht aan 5 a 6 x diazepam en dan alcohol erbij maar dit is ook lastig in te schatten. Fuck, dat ik weer in deze situatie zit is echt kut.. ik weet gewoon dat ik vanavond me superellendig ga voelen en misschien wel erger.
Klik om te vergroten...
Vind het zelf een beetje onprofessioneel van je HA als hij je niet baclofen voor een paar daagjes wil voorschrijven terwijl je met een gevaarlijke GHB afkick zit. Dus als je hem zegt nou dan ga ik zelf diazepam en heel veel alcohol regelen dan zegt hij doe dat maar, dat lijkt me beter?

Neem niet in 1 keer heel veel diazepam, probeer het een beetje aan te voelen. Kun je niet met priority phenibut bestellen en nog tot morgen doen met je G?
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Paddestoel zei:
Heel frustrerend. Heb je al een telefonische afspraak staan?
En diegene die je spreekt of waar het consult voor staat. Is dit dan weer een andere verslavingsarts ipv de psychiater, zoja kent deze arts jou al?

Edit: wat aangepast, ik lees nu pas je 2 postings hierboven
Klik om te vergroten...
Nee, deze arts ken ik niet. Het probleem is dat ik al maanden wacht op een opname ivm een alcoholverslaving en ik heb met mn domme kop 11 dagen geleden 500 ml hhb gehaald waarbij die dealer nu niks meer heeft en mijn normale behandelaar heb ik dit gister verteld die dit weer heeft verteld aan de psychiater van mijn normale behandelaar maar die heeft gewoon steenkoud nee gezegd tegen baclofen of diazepam.. nu heeft mijn behandelaar een verslavingsarts ingeschakeld die me elk moment kan bellen om hierover te praten dus hopelijk kunnen zij me baclofen of diazepam voorschrijven want ik zit nu letterlijk op mn laatste dosis..
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb de verslavingsarts net gesproken en die zegt dat iets voorschrijven te gevaarlijk is dus ik zeg is dat gevaarlijker dan helemaal niks voorschrijven? Waarop ze zeiden dat als het te veel uit de hand loopt ik 112 moet bellen.. het is echt te ongelooflijk voor woorden maar ik moet het maar accepteren.. wtff.. ik hoop dat het goed afloopt en ik jullie kan updaten later
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Toontje11 zei:
Ik heb de verslavingsarts net gesproken en die zegt dat iets voorschrijven te gevaarlijk is dus ik zeg is dat gevaarlijker dan helemaal niks voorschrijven? Waarop ze zeiden dat als het te veel uit de hand loopt ik 112 moet bellen.. het is echt te ongelooflijk voor woorden maar ik moet het maar accepteren.. wtff.. ik hoop dat het goed afloopt en ik jullie kan updaten later
Klik om te vergroten...
Ik word hier zoooooo kwaad van. 112 doet daar namelijk niets mee
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Ik word hier zoooooo kwaad van. 112 doet daar namelijk niets mee
Klik om te vergroten...
Het is te bizar voor woorden dat mensen op drugsforum.nl 100x kundiger en serieuzer zijn over zit dan een fucking behandelaar en verlaavingsarts.. mn behandelaar zegt nog net niet: joh, neem een theetje, ontspan je en zit het uit manmanman
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Toontje11 zei:
Het is te bizar voor woorden dat mensen op drugsforum.nl 100x kundiger en serieuzer zijn over zit dan een fucking behandelaar en verlaavingsarts.. mn behandelaar zegt nog net niet: joh, neem een theetje, ontspan je en zit het uit manmanman
Klik om te vergroten...
Jep… Daarin is de ā€œzorgā€ echt om te janken. Ik belde mijn vorige huisarts in paniek met een benzo afkick en ik kreeg doodleuk te horen dat ze mij nooit meer wilde helpen en moest me uitschrijven. 🄲

Echt gekkenwerk.

Je zou toch graag eens aan hun willen laten voelen hoe zo’n afkick is hĆØ. Moet je eens kijken hoe snel ze dan iets voorschrijven.

Wanneer was je laatste dosis?
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mn laatste dosis was nu net dus het gaat nu echt beginnen.. ik hoop dat ik jullie kan updaten, heb nog 1 x baclofen 10 mg en 1 x dia 10 mg. Ik voel je, het is echt bizar om iets uit te leggen en de persoon aan de andere kant van de lijn geeft er geen ene fuck om. Heel machteloos.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."