#1
Ik zou eerst eens je huisarts inlichten.
Heb je überhaupt Pheni in huis dan?
Heb je überhaupt Pheni in huis dan?
Ik heb een reactie geplaaststHoe gaat het nu met je?
Phenibut krijg je niet van je huisarts maar koop je online. Je neemt dan voor 2 of 3 dagen een paar gram per dag en dan zou je over je lichamelijke afkick heen moeten zijn. Baclofen krijg je wel via de huisarts, diegene zal je meer vertellen over de dosering.Hoe moet ik vragen om die Phenibut? En hoeveel? Want ik zag dat iemand zei: je moet 1,5 g nemen en dan kun je slapen en word je wakker zonder bijverschijnselen. Is het het dan helemaal klaar? En baclofen, hoeveel daarvan als ik dat vraag?
Ik ben nu mn huisarts aan het bellen en heb geen phenibut in huis, ik zie ook niet zo snel waar ik dit kan halen. Ik ga later vandaag diazepam halen bij een andere dealer en ben eerder weleens gestopt met alcohol. Ik weet alleen niet wat ik het beste kan doen, alcohol plus diazepam want ik zie al dat veel huisartsen moeilijk doen over baclofen en ik ben denk ik te laat met phenibut bestellen om me in deze afkick te helpen..Ik zou eerst eens je huisarts inlichten.
Heb je überhaupt Pheni in huis dan?
Vind het zelf een beetje onprofessioneel van je HA als hij je niet baclofen voor een paar daagjes wil voorschrijven terwijl je met een gevaarlijke GHB afkick zit. Dus als je hem zegt nou dan ga ik zelf diazepam en heel veel alcohol regelen dan zegt hij doe dat maar, dat lijkt me beter?Ik ben nu toch echt banh aan het worden want het ziet er naar uit dat mijn huisarts en behandeld verslavingsarts niks gaat voorschrijven en dan is mn enige optie diazepam kopen van iemand van 10mg en daarnaast alcohol drinken.. Ik heb al eerder zo afgebouwd maar ik lees nu overal, ook hier dat dat zeer onverstandig is maar niemand kan me helpen verder.. Hoeveel moet ik dan ook nemen? Ik dacht aan 5 a 6 x diazepam en dan alcohol erbij maar dit is ook lastig in te schatten. Fuck, dat ik weer in deze situatie zit is echt kut.. ik weet gewoon dat ik vanavond me superellendig ga voelen en misschien wel erger.
Nee, deze arts ken ik niet. Het probleem is dat ik al maanden wacht op een opname ivm een alcoholverslaving en ik heb met mn domme kop 11 dagen geleden 500 ml hhb gehaald waarbij die dealer nu niks meer heeft en mijn normale behandelaar heb ik dit gister verteld die dit weer heeft verteld aan de psychiater van mijn normale behandelaar maar die heeft gewoon steenkoud nee gezegd tegen baclofen of diazepam.. nu heeft mijn behandelaar een verslavingsarts ingeschakeld die me elk moment kan bellen om hierover te praten dus hopelijk kunnen zij me baclofen of diazepam voorschrijven want ik zit nu letterlijk op mn laatste dosis..Heel frustrerend. Heb je al een telefonische afspraak staan?
En diegene die je spreekt of waar het consult voor staat. Is dit dan weer een andere verslavingsarts ipv de psychiater, zoja kent deze arts jou al?
Edit: wat aangepast, ik lees nu pas je 2 postings hierboven
Ik word hier zoooooo kwaad van. 112 doet daar namelijk niets meeIk heb de verslavingsarts net gesproken en die zegt dat iets voorschrijven te gevaarlijk is dus ik zeg is dat gevaarlijker dan helemaal niks voorschrijven? Waarop ze zeiden dat als het te veel uit de hand loopt ik 112 moet bellen.. het is echt te ongelooflijk voor woorden maar ik moet het maar accepteren.. wtff.. ik hoop dat het goed afloopt en ik jullie kan updaten later
Het is te bizar voor woorden dat mensen op drugsforum.nl 100x kundiger en serieuzer zijn over zit dan een fucking behandelaar en verlaavingsarts.. mn behandelaar zegt nog net niet: joh, neem een theetje, ontspan je en zit het uit manmanmanIk word hier zoooooo kwaad van. 112 doet daar namelijk niets mee
Jep⦠Daarin is de āzorgā echt om te janken. Ik belde mijn vorige huisarts in paniek met een benzo afkick en ik kreeg doodleuk te horen dat ze mij nooit meer wilde helpen en moest me uitschrijven. š„²Het is te bizar voor woorden dat mensen op drugsforum.nl 100x kundiger en serieuzer zijn over zit dan een fucking behandelaar en verlaavingsarts.. mn behandelaar zegt nog net niet: joh, neem een theetje, ontspan je en zit het uit manmanman
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."