Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkicken van GHB met diazepam

Afkicken van GHB met diazepam

124 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
???? Ennehhh... Gebeugen....wat is dat?
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het geheugen is gebeugen
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou eerst eens je huisarts inlichten.

Heb je überhaupt Pheni in huis dan?
G
GhbontwenningLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat trouwens ook een optie is bedenk ik me nu net. Vanavond wel goed drinken en te slapen daarop. En dan als je wakker word weer verder te gaan op de G. Waardoor je een G dosering extra hebt omdat je een paar uur extra geslapen hebt gegaan door de drank. En dan naar die arts gaan. Want die eerste paar uur G afkick is echt fucking vreselijk. Ik kon daarmee niet naar buiten.
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Toontje11 zei:
Dit gaat echt heftig worden … de persoon van wie ik de dia wil halen heeft het niet 🄲 Dat wordt dus met alleen drank manmanman..Nu begin ik hel wel te knijpen, ik heb morgwn een afspraak met de verslavingsarts maar die is nadat mn G al op is dus wss ben ik totaal niet in staat om te gaan. Pff, ik ben eerder dit jaar helemaal cold turkey gestopt maar dat was zo heftig dat ik me letterlijk niks herinner van die periode, gewoon helemaal uit mn geheugen gewist.
Klik om te vergroten...
Ik schrik waar je prioriteit en focus lijkt te liggen.
Wat altijd op nmr 1 moet staat is het risico op gevaar en zorg voor jouw gezondheid.
Maar dit is het plan wat ik lees:
Je gooit jezelf vol met alcohol waardoor
A je überhaupt je niet naar de verslavingsarts kan gaan
B je moet beseffen dat als je op de crisis, detox, of welke plek dan ook waar medische hulp ingezet moet worden. Dat dit niet of niet optimaal mogelijk is vanwege de hoge hoeveelheden alcohol in je lichaam.

Hulp bij een hoge bloeddruk en pols zoals het toegediend krijgen van xyrem voor een verantwoorde afbouw en voorkomen van gevaar is niet mogelijk met veel alcohol.

Misschien denk je dat ik ongevoelig ben. Maar je kan in een korte crisistijdspanne beter helemaal mentaal kapot gaan, dan de fysieke gevaren meemaken.

Hoeveel tijd schat je tussen je laatste dosering en de afspraak met je arts?
Als dit niet veel is,moet deze arts jouw beoordelen en behandelen op basis van symptomen gerelateerd aan ghb onthouding. Als alcohol tijdelijk deze klachten onderdrukt kan hij je ook niet helpen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paddestoel zei:
Ik schrik waar je prioriteit en focus lijkt te liggen
Wat altijd op nmr 1 moet staat is het risico op gevaar en zorg voor jouw gezondheid.
Maar dit is het plan wat ik lees:
Je gooit jezelf vol met alcohol waardoor
A je überhaupt je niet naar de verslavingsarts kan gaan
B je moet beseffen dat als je op de crisis, detox, of welke plek dan ook waar medische hulp ingezet moet worden. Dat dit niet of niet optimaal mogelijk is vanwege de hoge hoeveelheden alcohol in je lichaam.

Hulp bij een hoge bloeddruk en pols zoals het toegediend krijgen van xyrem voor een verantwoorde afbouw en voorkomen van gevaar is niet mogelijk met veel alcohol.

Misschien denk je dat ik ongevoelig ben. Maar je kan in een korte crisistijdspanne beter helemaal mentaal kapot gaan, dan de fysieke gevaren te ervaren.

Hoeveel tijd schat je tussen je laatste dosering en de afspraak met je arts?
Als dit niet veel, moet deze arts jouw beoordelingen en behandelen op basis van symptomen gerelateerd aan ghb onthouding. Als alcohol tijdelijk deze klachten onderdrukt kan hij je ook niet helpen.
Klik om te vergroten...
Fair point!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is een hele hele hele lastige situatie waarin je je bevindt…

Vooralsnog zou ik nu niet direct aan de alcohol gaan maar echt rekken en lichtjes afbouwen
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Je moet iets als je radeloos bent en geen hulp ontvangt.

Ik praat het ook absoluut niet goed maar in zijn positie snap ik hem ergens heel goed.

GHB afkick is dood en dood eng.
Klik om te vergroten...
Ja, dat is echt heftig en niet zonder gevaar ook nog eens....
Maar als je al problemen hebt gehad van alcohol, moet je dit dan toch gaan innemen en dan nog heel veel?
De hulpverlening kan ook weinig voor je doen als je zat bent...
Ik vind zelf de ha en baclofen, mss nog diazepam erbij beter dan alcohol....
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Ja, dat is echt heftig en niet zonder gevaar ook nog eens....
Maar als je al problemen hebt gehad van alcohol, moet je dit dan toch gaan innemen en dan nog heel veel?
De hulpverlening kan ook weinig voor je doen als je zat bent...
Ik vind zelf de ha en baclofen, mss nog diazepam erbij beter dan alcohol....
Klik om te vergroten...
Niks aan toe te voegen. Maar lijkt op dit moment onmogelijk voor TS… :(
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja, de TS heeft een probleem. Zeer zeker. Maar met alcohol gaan nemen betekent een probleem erbij.....
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Zandman zei:
Ja, de TS heeft een probleem. Zeer zeker. Maar met alcohol gaan nemen betekent een probleem erbij.....
Klik om te vergroten...
Ja, het is echt heel dubbel in zo’n situatie. Zeker omdat sommige er ā€œgoedā€ mee weg komen.

Maar het brengt mogelijk inderdaad ook andere risico’s met zich mee… Vreselijke situatie!
G
GhbontwenningLid
01-01-2024, 00:00
#12
De tijd waarop je aan de GHB zit zal het zoiezo niet levensgevaarlijk worden, maar het is wel klote. Ik zal niet nu al gaan drinken want dan ga je je alleen maar kutter voelen later, en ga je daalek out tijdens g als je net verkeerde dosering neemt. Ik zal gewoon je huidige dosering blijven dan blijf je teminste mentaal goed en ben je daalek wel ready. Inplaatst van dat je er al helemaal klote in gaat. En zodra je op je laatste zit gewoon ff snel wat erin gooien. Zodat je deze nacht slaapt. En dan wat drank ready hebben voor als je wakker word. Kijk beetje hoe je je voelt als je wakker word misschien is ā€˜t ergste al voorbij. Ligt er ook aan hoelang je slaapt natuurlijk.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je elf dagen aan de G zit, hoe is de afkick in dit geval?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jongens, hij is eerder dit jaar al cold turkey gegaan. Zijn lijf herkent de G direct. Daarom zal zijn afkick ook pittiger worden dan bij iemand die alleen ā€œmaarā€ 11 dagen gebruikt heeft…
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#15
GABA-B Bonanza zei:
Zuipen tijdens het G afbouwen is gewoon ontcontroleerd blijven doseren, weet je zelf ook!
Klik om te vergroten...
Ik heb zo weinig opties.. en ben eerder cold turkey gestopt met behulp van alcohol🄲 Daarom is het allemaal zo lastig.. ik weet dat ik rond 7u sochtends max de G op is en dan is mn afspraak om 12.30 en best wel ver reizen. Ik heb ook in andere topics gelezen dat je je lichaam met die alcohol een beetje voor de gek kan houden en ik hoop dat ik nog niet lang genoeg gebruik dat ik daarmee de ergste effecten kan weghouden.. Tja, ik ben ook radeloos maar ik ben doodsbang om die ontwenning nuchter te doorstaan..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Keep us updated zover je kan…
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Sterker nog, ik ben al 5 keer eerder gestopt, heb al problemen met G sinds 2018 en ik ben nu alcoholist en wacht op een opname in een kliniek die waarschijnlijk volgende week plaatsvindt.. het is echt een kutsituatie..
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Keep us updated zover je kan…
Klik om te vergroten...
Ja zal ik doen, indd voor zover ik kan.. Ik vind het ook echt bizar dat ik eerder dit jaar cold turkey ben gestopt na maandenlang 24/7 gebruik en 2 jaar daarvoor met 10% bier naast mn bed..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ken je struggle. Cold Turkey vergeet ik echt nooit meer. Afschuwelijk

Ik steek een kaarsje voor je aan en hoop dat het allemaal meevalt… šŸ’™
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Waardeer in iig jullie hulp ontzettend. Bedankt daarvoor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."