#1
???? Ennehhh... Gebeugen....wat is dat?
Ik schrik waar je prioriteit en focus lijkt te liggen.Dit gaat echt heftig worden ⦠de persoon van wie ik de dia wil halen heeft het niet š„² Dat wordt dus met alleen drank manmanman..Nu begin ik hel wel te knijpen, ik heb morgwn een afspraak met de verslavingsarts maar die is nadat mn G al op is dus wss ben ik totaal niet in staat om te gaan. Pff, ik ben eerder dit jaar helemaal cold turkey gestopt maar dat was zo heftig dat ik me letterlijk niks herinner van die periode, gewoon helemaal uit mn geheugen gewist.
Fair point!Ik schrik waar je prioriteit en focus lijkt te liggen
Wat altijd op nmr 1 moet staat is het risico op gevaar en zorg voor jouw gezondheid.
Maar dit is het plan wat ik lees:
Je gooit jezelf vol met alcohol waardoor
A je überhaupt je niet naar de verslavingsarts kan gaan
B je moet beseffen dat als je op de crisis, detox, of welke plek dan ook waar medische hulp ingezet moet worden. Dat dit niet of niet optimaal mogelijk is vanwege de hoge hoeveelheden alcohol in je lichaam.
Hulp bij een hoge bloeddruk en pols zoals het toegediend krijgen van xyrem voor een verantwoorde afbouw en voorkomen van gevaar is niet mogelijk met veel alcohol.
Misschien denk je dat ik ongevoelig ben. Maar je kan in een korte crisistijdspanne beter helemaal mentaal kapot gaan, dan de fysieke gevaren te ervaren.
Hoeveel tijd schat je tussen je laatste dosering en de afspraak met je arts?
Als dit niet veel, moet deze arts jouw beoordelingen en behandelen op basis van symptomen gerelateerd aan ghb onthouding. Als alcohol tijdelijk deze klachten onderdrukt kan hij je ook niet helpen.
Ja, dat is echt heftig en niet zonder gevaar ook nog eens....Je moet iets als je radeloos bent en geen hulp ontvangt.
Ik praat het ook absoluut niet goed maar in zijn positie snap ik hem ergens heel goed.
GHB afkick is dood en dood eng.
Niks aan toe te voegen. Maar lijkt op dit moment onmogelijk voor TSā¦Ja, dat is echt heftig en niet zonder gevaar ook nog eens....
Maar als je al problemen hebt gehad van alcohol, moet je dit dan toch gaan innemen en dan nog heel veel?
De hulpverlening kan ook weinig voor je doen als je zat bent...
Ik vind zelf de ha en baclofen, mss nog diazepam erbij beter dan alcohol....
Ja, het is echt heel dubbel in zoān situatie. Zeker omdat sommige er āgoedā mee weg komen.Ja, de TS heeft een probleem. Zeer zeker. Maar met alcohol gaan nemen betekent een probleem erbij.....
Ik heb zo weinig opties.. en ben eerder cold turkey gestopt met behulp van alcoholš„² Daarom is het allemaal zo lastig.. ik weet dat ik rond 7u sochtends max de G op is en dan is mn afspraak om 12.30 en best wel ver reizen. Ik heb ook in andere topics gelezen dat je je lichaam met die alcohol een beetje voor de gek kan houden en ik hoop dat ik nog niet lang genoeg gebruik dat ik daarmee de ergste effecten kan weghouden.. Tja, ik ben ook radeloos maar ik ben doodsbang om die ontwenning nuchter te doorstaan..Zuipen tijdens het G afbouwen is gewoon ontcontroleerd blijven doseren, weet je zelf ook!
Ja zal ik doen, indd voor zover ik kan.. Ik vind het ook echt bizar dat ik eerder dit jaar cold turkey ben gestopt na maandenlang 24/7 gebruik en 2 jaar daarvoor met 10% bier naast mn bed..Keep us updated zover je kanā¦
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."