Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGedwongen opname kliniek.

Gedwongen opname kliniek.

37 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij heeft ze ook tijd nodig voor zichzelf.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat hebben de ouders gedaan, toen zij de afkickkliniek in ging.
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja dat is ook het belangrijkste, zij en de kindjes.. ik hou in mn hoofd dat ze over een tijdje hersteld is, en dan thuis een nwe start kan gaan maken! Met goede begeleiding, en ik wil dan graag, meer dan ooit gewoon lekker simpel een stukje wandelen.. of een broodje ergens eten, en bijpraten.. ontspannen!!
ben nu gewoon bang dat ik haar straks echt niet meer zie... pffff ik moet gewoon een soort bevestiging hebben.. dat het goed met haar gaat! Ik probeer nu mn dagen gewoon in te delen! Maar mn gedachten zijn bij haar!!...
Ze zei β€˜keep the faith en be patience...
Als ze nou even op het forum zou lezen.. en zich laten zien... maar dat zal wel niet lukken.. ze is keihard bezig!... bovenal ben ik trots op haar...β€οΈπŸ€πŸ™
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mickey13 zei:
Ja dat is ook het belangrijkste, zij en de kindjes.. ik hou in mn hoofd dat ze over een tijdje hersteld is, en dan thuis een nwe start kan gaan maken! Met goede begeleiding, en ik wil dan graag, meer dan ooit gewoon lekker simpel een stukje wandelen.. of een broodje ergens eten, en bijpraten.. ontspannen!!
ben nu gewoon bang dat ik haar straks echt niet meer zie... pffff ik moet gewoon een soort bevestiging hebben.. dat het goed met haar gaat! Ik probeer nu mn dagen gewoon in te delen! Maar mn gedachten zijn bij haar!!...
Ze zei β€˜keep the faith en be patience...
Als ze nou even op het forum zou lezen.. en zich laten zien... maar dat zal wel niet lukken.. ze is keihard bezig!... bovenal ben ik trots op haar...β€πŸ€πŸ™
Klik om te vergroten...
Ik vind het mooi om te zien hoeveel je om haar geeft. Hopelijk komen jullie er samen uit. Dikke knuf! πŸ€—
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Heeft zij de band verbroken?
Klik om te vergroten...
Zij heeft mij zaterdag via fb gezegd, rustig blijven.. mn ouders hebben mn telefoon...ze zei dat ze maandag contact met me zou opnemen.. maar ik hoorde niks.. pas woensdag, kreeg ik een mail, naar alle waarschijnlijkheid is zij maandag toen opgenomen... en had ze geen fb, app etc meer... en woensdag een e-mail waar in stond ik wil geen contact meer!! Die vrijwel zeker door haar moeder is gestuurd.. maar goed ik wacht af, en ben elke dag toch trots op haar! En mn hart is bij haar!!❀️... fighting girl!!! I love her...
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Ik vind het mooi om te zien hoeveel je om haar geeft. Hopelijk komen jullie er samen uit. Dikke knuf! πŸ€—
Klik om te vergroten...
Lief van je dat je dat zo zegt... ik heb dit ook nog nooit allemaal meegemaakt wat er gebeurd is!! Heel heftig! Maar net zo heftig en sterk is onze band, allemaal raakvlakken, op elk vlak! En ze is mn soulmate!!! Haar persoonlijkheid, haar maniertjes, haar interesses... alles betekenen me nu meer dan ooit!! En ik mis haar zo bizar veel, de hele dag ook piekeren misschien dit of misschien dat, zou ik toch een appje krijgen, of mag ik misschien op bezoek... ik heb haar weleens gezegd, al zou ik er op blote voeten heen moeten... zou echt alles doen om haar te helpen!! ❀️Elke avond lig ik in bed, dan gaat het redelijk... zodra ik opsta... dan begint het denken en malen.. alle scenario’s... wordt er best moe van, maar nogmaals bovenal zij is echt de allerbelangrijkste voor mij!! En zij moet herstellen!!... even voor jou K, ik hou van je, heb het misschien te weinig gezegd... ik heb volop vertrouwen in je!! Je bent een kanjer schat!!❀️ 4ever
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mickey13 zei:
Zij heeft mij zaterdag via fb gezegd, rustig blijven.. mn ouders hebben mn telefoon...ze zei dat ze maandag contact met me zou opnemen.. maar ik hoorde niks.. pas woensdag, kreeg ik een mail, naar alle waarschijnlijkheid is zij maandag toen opgenomen... en had ze geen fb, app etc meer... en woensdag een e-mail waar in stond ik wil geen contact meer!! Die vrijwel zeker door haar moeder is gestuurd.. maar goed ik wacht af, en ben elke dag toch trots op haar! En mn hart is bij haar!!❀... fighting girl!!! I love her...
Klik om te vergroten...
Goed dat ze je een bericht gestuurd heeft. Ben jij zelf ook van plan af te kicken nu zij is opgenomen ? Of hoe zie jij je toekomst voor je ?
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Goed dat ze je een bericht gestuurd heeft. Ben jij zelf ook van plan af te kicken nu zij is opgenomen ? Of hoe zie jij je toekomst voor je ?
Klik om te vergroten...
Ik zit al vijf weken op de koffie en het water! Totaal niks meer gebruikt of iets! Ps
Dat hoeft voor mij helemaal niet meer! Het liefste wil ik als ze straks terug is, en er klaar voor is... gewoon elkaar op een nieuwe manier leren kennen, met de β€˜normale’ dingen van het leven.. wat ik al zei, zij vecht nu in de kliniek! En ik buiten, dat mocht het moment daar zijn. Dat ik ook sterker ben geworden om haar bij te staan in alles!! We hadden al veel dingen nogmaals waar we echt samen 1 in waren.. maar de drugs.... pfff die heeft alles kapot gemaakt!! Ik heb nu ook echt een harde les! Maar weet dat.. daar ergens... de vrouw waar ik zo van hou, zo keihard aan het knokken is!! En dat maakt me zo trots op haar!!!... de grootste kanjer ever!!!❀️Wil het haar zo graag vertellen
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Goed dat ze je een bericht gestuurd heeft. Ben jij zelf ook van plan af te kicken nu zij is opgenomen ? Of hoe zie jij je toekomst voor je ?
Klik om te vergroten...
Ik bedoel ze heeft die zaterdag voor de opname een bericht gestuurd.... daarna heb ik niks meer gehoord nu zo’n drie weken
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Legio Patria Nostra zei:
Rustig blijven. Heel moeilijk, maar voor alle betrokkenen is dit eigenlijk het beste advies...je kunt geen ijzer met handen breken.
Als het weer goed gaat, komt er hoe dan ook een oplossing. Goed of niet goed, dat weten we niet, maar een antwoord, dat komt er gegarandeerd.
Keep calm...
Klik om te vergroten...
Ja zo zal het zeker gaan!!.. ik hoop iedergeval op een normaal gesprek. Na alles wat er is gebeurd, ik snap dat dat nu vroeg is... maar hoop wel dat het er komt!.πŸ€
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Natozlato zei:
Ik denk ook dat je sowieso nog wat van haar gaat horen..
Schrijf hier lekker van je af, geeft niet hoor.
Klik om te vergroten...
Thanks, ja het lucht wel op... ik hoop ook elke keer stiekem dat ze zelf ineens hier een reactie plaatst!!πŸ€
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mickey13 zei:
Thanks, ja het lucht wel op... ik hoop ook elke keer stiekem dat ze zelf ineens hier een reactie plaatst!!πŸ€
Klik om te vergroten...
Heeft ze een account hier ?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mickey13 zei:
Thanks, ja het lucht wel op... ik hoop ook elke keer stiekem dat ze zelf ineens hier een reactie plaatst!!πŸ€
Klik om te vergroten...
Ik heb over enkele maanden ook even weg gezeten (niet gedwongen).
Als ze minderjarig is en haar ouders hebben inzeg in deze zaak , kan het zeker zijn dat ze strenge normen doorgeschoven krijgt!
Ik zou het even laten rusten , zeker niet op bezoek proberen gaan of via via een appje of berichtje laten sturen door haar , dan breng je haar nog meer in de problemen.

Uitzitten is het enige wat ik je kan aanraden nu , en heel geduldig zijn als je haar zo graag ziet.
Zo laat je haar ouders ook zien dat je het echt goed bedoeld en laat je testen (pissen) op dope en schuif met de tijd alles onder de ouders hun neus, zodat ze weten dat je op het goede pat bent.

Wel zou ik als je negatief getest zou zijn op dope al eens proberen vriendelijk gaan aanbellen bij de ouders en verzoeken om een vriendelijke normale babbel te kunnen doen.
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik weet niet of ze een account heeft hier..., maar toch vraag ik het, en ik weet dat ze het SF en toe leest... lieve K.. laat even een reactie achter als je kunt!?, en zo niet dan begrijp ik dat ook!! Dikke kus!! Jij geeft nooit op!!!!! Kom op kanjer! Ik hou van je!!😘❀️
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#15
inner_search zei:
Ik heb over enkele maanden ook even weg gezeten (niet gedwongen).
Als ze minderjarig is en haar ouders hebben inzeg in deze zaak , kan het zeker zijn dat ze strenge normen doorgeschoven krijgt!
Ik zou het even laten rusten , zeker niet op bezoek proberen gaan of via via een appje of berichtje laten sturen door haar , dan breng je haar nog meer in de problemen.

Uitzitten is het enige wat ik je kan aanraden nu , en heel geduldig zijn als je haar zo graag ziet.
Zo laat je haar ouders ook zien dat je het echt goed bedoeld en laat je testen (pissen) op dope en schuif met de tijd alles onder de ouders hun neus, zodat ze weten dat je op het goede pat bent.

Wel zou ik als je negatief getest zou zijn op dope al eens proberen vriendelijk gaan aanbellen bij de ouders en verzoeken om een vriendelijke normale babbel te kunnen doen.
Klik om te vergroten...
Ga ik zeker doen!! Ik loop er zowizo niet voor weg... maar wat ik echt jammer vind is vanaf het moment dat dingen aan het licht kwamen werd alle schuld bij mij gelegd, ik had hun dochter alles gegeven, en ik heb slechte invloed!!! Etc etc... terwijl ik letterlijk een aantal keer haar leven heb gered, en achter de ambulance naar het ziekenhuis gereden, en zo dankbaar was dat ze weer bijkwam!! En haar kon omhelzen... en ze mee kon naar huis!! Ik zou zo graag willen vertellen, dat er dus 2 mensen verantwoordelijk zijn in dit alles!! Ik heb haar op de grond gevonden met haar kinderen ernaast toen ik thuiskwam... etc... ik ben geen heilige!!! Maar oh wat praat ik graag met haar, en haar familie!!! Nu is het logisch dat ze mij alle schuld geven, en dat ik weg moet uit haar leven!! Dan kunnen ze een dader aanwijzen, ook omdat ze haar kindjes terug wilt!! En nu natuurlijk ook wel moet zeggen! Hij is uit m’n leven, dus de drugs ook!!! Maar zo is het niet helemaal om heeeel eerlijk te zijn!!...pfff ook hierom, wil ik zo graag praten... ook de politie, jeugdzorg... allemaal wijzen ze naar mij!!! Oneerlijke zooi!! Maar mijn moment komt vroeg of laat... nu moet zij herstellen! Dat is het allerbelangrijkste!! Maar ik zal er zijn... laat haar nooit vallen!! Ik zal vechten voor haar!!... πŸ‘Šβ€οΈ
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Wist ik maar waar ze zat, al kan je toch niet zomaar op bezoek!! Maar goed, de tijd uitzitten!!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
Haar grootste zorg is nu haar kids.
Hoe moeilijk ook, heb geduld.
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Syl zei:
Haar grootste zorg is nu haar kids.
Hoe moeilijk ook, heb geduld.
Klik om te vergroten...
En zo is het, het is de tweede keer nu dat ze uit huis zijn geplaatst!! Ik hoop echt op het allerbeste voor haar en de kids!! Zij moet helemaal herstellen, en ik hoop dat ze dan de kindjes ook weer thuis krijgt!!πŸ™πŸ€β€οΈ
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
@Mickey13 je bent in jan2024 nog online geweest is er misschien nieuws?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoe gaat het daar....is er nieuws?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."