#1
Volgens mij heeft ze ook tijd nodig voor zichzelf.
Ik vind het mooi om te zien hoeveel je om haar geeft. Hopelijk komen jullie er samen uit. Dikke knuf! π€Ja dat is ook het belangrijkste, zij en de kindjes.. ik hou in mn hoofd dat ze over een tijdje hersteld is, en dan thuis een nwe start kan gaan maken! Met goede begeleiding, en ik wil dan graag, meer dan ooit gewoon lekker simpel een stukje wandelen.. of een broodje ergens eten, en bijpraten.. ontspannen!!
ben nu gewoon bang dat ik haar straks echt niet meer zie... pffff ik moet gewoon een soort bevestiging hebben.. dat het goed met haar gaat! Ik probeer nu mn dagen gewoon in te delen! Maar mn gedachten zijn bij haar!!...
Ze zei βkeep the faith en be patience...
Als ze nou even op het forum zou lezen.. en zich laten zien... maar dat zal wel niet lukken.. ze is keihard bezig!... bovenal ben ik trots op haar...β€ππ
Zij heeft mij zaterdag via fb gezegd, rustig blijven.. mn ouders hebben mn telefoon...ze zei dat ze maandag contact met me zou opnemen.. maar ik hoorde niks.. pas woensdag, kreeg ik een mail, naar alle waarschijnlijkheid is zij maandag toen opgenomen... en had ze geen fb, app etc meer... en woensdag een e-mail waar in stond ik wil geen contact meer!! Die vrijwel zeker door haar moeder is gestuurd.. maar goed ik wacht af, en ben elke dag toch trots op haar! En mn hart is bij haar!!β€οΈ... fighting girl!!! I love her...Heeft zij de band verbroken?
Lief van je dat je dat zo zegt... ik heb dit ook nog nooit allemaal meegemaakt wat er gebeurd is!! Heel heftig! Maar net zo heftig en sterk is onze band, allemaal raakvlakken, op elk vlak! En ze is mn soulmate!!! Haar persoonlijkheid, haar maniertjes, haar interesses... alles betekenen me nu meer dan ooit!! En ik mis haar zo bizar veel, de hele dag ook piekeren misschien dit of misschien dat, zou ik toch een appje krijgen, of mag ik misschien op bezoek... ik heb haar weleens gezegd, al zou ik er op blote voeten heen moeten... zou echt alles doen om haar te helpen!! β€οΈElke avond lig ik in bed, dan gaat het redelijk... zodra ik opsta... dan begint het denken en malen.. alle scenarioβs... wordt er best moe van, maar nogmaals bovenal zij is echt de allerbelangrijkste voor mij!! En zij moet herstellen!!... even voor jou K, ik hou van je, heb het misschien te weinig gezegd... ik heb volop vertrouwen in je!! Je bent een kanjer schat!!β€οΈ 4everIk vind het mooi om te zien hoeveel je om haar geeft. Hopelijk komen jullie er samen uit. Dikke knuf! π€
Goed dat ze je een bericht gestuurd heeft. Ben jij zelf ook van plan af te kicken nu zij is opgenomen ? Of hoe zie jij je toekomst voor je ?Zij heeft mij zaterdag via fb gezegd, rustig blijven.. mn ouders hebben mn telefoon...ze zei dat ze maandag contact met me zou opnemen.. maar ik hoorde niks.. pas woensdag, kreeg ik een mail, naar alle waarschijnlijkheid is zij maandag toen opgenomen... en had ze geen fb, app etc meer... en woensdag een e-mail waar in stond ik wil geen contact meer!! Die vrijwel zeker door haar moeder is gestuurd.. maar goed ik wacht af, en ben elke dag toch trots op haar! En mn hart is bij haar!!β€... fighting girl!!! I love her...
Ik zit al vijf weken op de koffie en het water! Totaal niks meer gebruikt of iets! PsGoed dat ze je een bericht gestuurd heeft. Ben jij zelf ook van plan af te kicken nu zij is opgenomen ? Of hoe zie jij je toekomst voor je ?
Ik bedoel ze heeft die zaterdag voor de opname een bericht gestuurd.... daarna heb ik niks meer gehoord nu zoβn drie wekenGoed dat ze je een bericht gestuurd heeft. Ben jij zelf ook van plan af te kicken nu zij is opgenomen ? Of hoe zie jij je toekomst voor je ?
Ja zo zal het zeker gaan!!.. ik hoop iedergeval op een normaal gesprek. Na alles wat er is gebeurd, ik snap dat dat nu vroeg is... maar hoop wel dat het er komt!.πRustig blijven. Heel moeilijk, maar voor alle betrokkenen is dit eigenlijk het beste advies...je kunt geen ijzer met handen breken.
Als het weer goed gaat, komt er hoe dan ook een oplossing. Goed of niet goed, dat weten we niet, maar een antwoord, dat komt er gegarandeerd.
Keep calm...
Thanks, ja het lucht wel op... ik hoop ook elke keer stiekem dat ze zelf ineens hier een reactie plaatst!!πIk denk ook dat je sowieso nog wat van haar gaat horen..
Schrijf hier lekker van je af, geeft niet hoor.
Heeft ze een account hier ?Thanks, ja het lucht wel op... ik hoop ook elke keer stiekem dat ze zelf ineens hier een reactie plaatst!!π
Ik heb over enkele maanden ook even weg gezeten (niet gedwongen).Thanks, ja het lucht wel op... ik hoop ook elke keer stiekem dat ze zelf ineens hier een reactie plaatst!!π
Ga ik zeker doen!! Ik loop er zowizo niet voor weg... maar wat ik echt jammer vind is vanaf het moment dat dingen aan het licht kwamen werd alle schuld bij mij gelegd, ik had hun dochter alles gegeven, en ik heb slechte invloed!!! Etc etc... terwijl ik letterlijk een aantal keer haar leven heb gered, en achter de ambulance naar het ziekenhuis gereden, en zo dankbaar was dat ze weer bijkwam!! En haar kon omhelzen... en ze mee kon naar huis!! Ik zou zo graag willen vertellen, dat er dus 2 mensen verantwoordelijk zijn in dit alles!! Ik heb haar op de grond gevonden met haar kinderen ernaast toen ik thuiskwam... etc... ik ben geen heilige!!! Maar oh wat praat ik graag met haar, en haar familie!!! Nu is het logisch dat ze mij alle schuld geven, en dat ik weg moet uit haar leven!! Dan kunnen ze een dader aanwijzen, ook omdat ze haar kindjes terug wilt!! En nu natuurlijk ook wel moet zeggen! Hij is uit mβn leven, dus de drugs ook!!! Maar zo is het niet helemaal om heeeel eerlijk te zijn!!...pfff ook hierom, wil ik zo graag praten... ook de politie, jeugdzorg... allemaal wijzen ze naar mij!!! Oneerlijke zooi!! Maar mijn moment komt vroeg of laat... nu moet zij herstellen! Dat is het allerbelangrijkste!! Maar ik zal er zijn... laat haar nooit vallen!! Ik zal vechten voor haar!!... πβ€οΈIk heb over enkele maanden ook even weg gezeten (niet gedwongen).
Als ze minderjarig is en haar ouders hebben inzeg in deze zaak , kan het zeker zijn dat ze strenge normen doorgeschoven krijgt!
Ik zou het even laten rusten , zeker niet op bezoek proberen gaan of via via een appje of berichtje laten sturen door haar , dan breng je haar nog meer in de problemen.
Uitzitten is het enige wat ik je kan aanraden nu , en heel geduldig zijn als je haar zo graag ziet.
Zo laat je haar ouders ook zien dat je het echt goed bedoeld en laat je testen (pissen) op dope en schuif met de tijd alles onder de ouders hun neus, zodat ze weten dat je op het goede pat bent.
Wel zou ik als je negatief getest zou zijn op dope al eens proberen vriendelijk gaan aanbellen bij de ouders en verzoeken om een vriendelijke normale babbel te kunnen doen.
En zo is het, het is de tweede keer nu dat ze uit huis zijn geplaatst!! Ik hoop echt op het allerbeste voor haar en de kids!! Zij moet helemaal herstellen, en ik hoop dat ze dan de kindjes ook weer thuis krijgt!!ππβ€οΈHaar grootste zorg is nu haar kids.
Hoe moeilijk ook, heb geduld.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."