Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGedwongen opname kliniek.

Gedwongen opname kliniek.

37 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe gaat het daar....is er nieuws?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat zou ik idd even vragen aan de kliniek. Want dat zou heel goed kunnen, dat ze zo'n streng beleid hebben.
Heel vervelend voor je, dat je zo in het ongewisse moet blijven. Ik kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt.

Probeer het toch los te laten. Probeer haar los te laten. Kwel jezelf niet zo. Je hebt geen invloed op het gedrag van andere mensen, wel op je eigen gedrag. Stop met jezelf kwellen en zoek afleiding. Ga naar buiten, een boswandeling maken, vrienden opzoeken, een boek lezen, iets met je handen doen, zoals knutselen of dingen repareren.
Veel sterkte!
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Thanks voor de reacties! Doet me erg goed!! Wat jullie ook zeggen, het contact komt vanzelf! Boze ouders of niet!! Nu moet ik echt aan mezelf denken, en in mn achterhoofd zit ze en zal ze blijven zitten... mn liefde is te groot om het zomaar los te laten! Ik hoop over een aantal weken fijn te kunnen praten... en even idd te kunnen wandelen met haar, en praten over hoe het nu gaat! Een totaal nieuwe ontmoeting.. ik kijk er erg naar uit!! Mijn lieve schat!! Ja... ik hou van haar, en heb er alles echt alles voor over, om de band weer te herstellen..❤️🍀🙏😘
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik sluit mij bij de andere aan.Geduld en tijd
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mickey13 zei:
Thanks voor de reacties! Doet me erg goed!! Wat jullie ook zeggen, het contact komt vanzelf! Boze ouders of niet!! Nu moet ik echt aan mezelf denken, en in mn achterhoofd zit ze en zal ze blijven zitten... mn liefde is te groot om het zomaar los te laten! Ik hoop over een aantal weken fijn te kunnen praten... en even idd te kunnen wandelen met haar, en praten over hoe het nu gaat! Een totaal nieuwe ontmoeting.. ik kijk er erg naar uit!! Mijn lieve schat!! Ja... ik hou van haar, en heb er alles echt alles voor over, om de band weer te herstellen..❤🍀🙏😘
Klik om te vergroten...
Heeft zij de band verbroken?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik snap dat je van haar houdt maar gun haar wat tijd. Deze opname kan heel positief zijn voor haar en ik spreek uit ervaring als ik zeg dat het heel heftig kan zijn. Rust is belangrijk.
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja dat denk ik ook, dat haar ouders dat hebben gedaan toen zij de kliniek in ging!! Zo bizar, om ineens helemaal niks meer te horen, alsof ze totaal helemaal weg is... ik hoop op een aantal weken op contact.. of dat haar ma zegt van je kan op bezoek, al denk ik dat die kans klein is!! Iedereen bedankt!!👍🍀❤️
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#8
En ja... ze zei eerst je hoort me maandag, en toen hoorde ik niks... woensdag kreeg ik een mail ik wil totaal geen contact meer over de app, mail, fb etc.... maar je weet toch, je kent iemand goed! Klopt niet, hebben idd haar ouders gemaild... en nu moet ik echt geduld hebben!! Ik ben in staat elke dag langs d’r huis te rijden... maar dat schiet ook niet op!!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toen ik vrijwillig in de kliniek was, was het de eerste week VERBODEN om met wie dan ook, contact op te nemen, op geen enkele manier.
De redenen daarvoor waren deze:
De cliënt m o e t rust krijgen. Zeker de eerste dagen zijn erg zwaar om door te komen.
Thuis moeten de familie leden ook rust krijgen.
Ook hier zijn de eerste dagen cruciaal!
Dus
Telefoons worden afgenomen.
Geen vaste telefoongesprekken zijn toegestaan.
En daar wordt goed op gelet!
Daarvoor zou het dus stil kunnen zijn.
Afwachten...het is even niet anders.
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Klinkt gek maar zou zo maar kunnen zijn, dat ze hier nu zou zeggen... Steef... rustig aan! Alles komt goed.. moet gewoon afwachten! En haar de tijd en rust geven.. die ze nodig heeft! Thanks allen!!❤️
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik probeer elke dag mn rust te vinden, en mn gedachte te verplaatsen... maar blijf maar piekeren omdat ik eigenlijk niks weet!! Vooral de manier toen ik bij haar wegging was zo abrupt.. en dan ineens uit het niets hoor je helemaal niks meer!! Waar zou ze zijn, hoe zou het gaan.... en de gedachte die het meest speelt.. is zou ze me dan over een tijd wel gaan bellen of weer appen!?... ook zou ze nog aan me denken!! Hou me ten goede!! Ik begrijp echt dat haar herstel nu het enige is wat telt... maar ik bedoel... 5 maanden ongeveer 24/7 bij elkaar, en dan ineens is dat weg!!! Ik vind het heel erg moeilijk... rij af en toe langs haar huis, en zie dan dat er echt geen beweging meer is... waar we al die tijd samen zijn geweest!! Niet dat ik daar voor de deur zou staan... maar als ik er langs rijd.. word gewoon misselijk bij het idee dat ik haar niet meer zou zien, al zegt iedereen, als ze helemaal oké is belt ze je wel op... sorry mensen voor elke keer dit zeikverhaal!!! Maar ik hou heel veel van deze vrouw!! Groetjes en tot horens
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rustig blijven. Heel moeilijk, maar voor alle betrokkenen is dit eigenlijk het beste advies...je kunt geen ijzer met handen breken.
Als het weer goed gaat, komt er hoe dan ook een oplossing. Goed of niet goed, dat weten we niet, maar een antwoord, dat komt er gegarandeerd.
Keep calm...
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk ook dat je sowieso nog wat van haar gaat horen..
Schrijf hier lekker van je af, geeft niet hoor.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mickey13 zei:
Ik probeer elke dag mn rust te vinden, en mn gedachte te verplaatsen... maar blijf maar piekeren omdat ik eigenlijk niks weet!! Vooral de manier toen ik bij haar wegging was zo abrupt.. en dan ineens uit het niets hoor je helemaal niks meer!! Waar zou ze zijn, hoe zou het gaan.... en de gedachte die het meest speelt.. is zou ze me dan over een tijd wel gaan bellen of weer appen!?... ook zou ze nog aan me denken!! Hou me ten goede!! Ik begrijp echt dat haar herstel nu het enige is wat telt... maar ik bedoel... 5 maanden ongeveer 24/7 bij elkaar, en dan ineens is dat weg!!! Ik vind het heel erg moeilijk... rij af en toe langs haar huis, en zie dan dat er echt geen beweging meer is... waar we al die tijd samen zijn geweest!! Niet dat ik daar voor de deur zou staan... maar als ik er langs rijd.. word gewoon misselijk bij het idee dat ik haar niet meer zou zien, al zegt iedereen, als ze helemaal oké is belt ze je wel op... sorry mensen voor elke keer dit zeikverhaal!!! Maar ik hou heel veel van deze vrouw!! Groetjes en tot horens
Klik om te vergroten...
Tuurlijk denkt ze ook aan jou! Dat kan niet anders! Alleen staat haar herstel nu op #1, voor haar en haar kindjes.

Hoop dat het goed met haar gaat en dat je snel wat te horen krijgt. Heel vervelende situatie zo, snap dat je onrustig ervan wordt. Hang on!
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja dat is ook het belangrijkste, zij en de kindjes.. ik hou in mn hoofd dat ze over een tijdje hersteld is, en dan thuis een nwe start kan gaan maken! Met goede begeleiding, en ik wil dan graag, meer dan ooit gewoon lekker simpel een stukje wandelen.. of een broodje ergens eten, en bijpraten.. ontspannen!!
ben nu gewoon bang dat ik haar straks echt niet meer zie... pffff ik moet gewoon een soort bevestiging hebben.. dat het goed met haar gaat! Ik probeer nu mn dagen gewoon in te delen! Maar mn gedachten zijn bij haar!!...
Ze zei ‘keep the faith en be patience...
Als ze nou even op het forum zou lezen.. en zich laten zien... maar dat zal wel niet lukken.. ze is keihard bezig!... bovenal ben ik trots op haar...❤️🍀🙏
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mickey13 zei:
Ja dat is ook het belangrijkste, zij en de kindjes.. ik hou in mn hoofd dat ze over een tijdje hersteld is, en dan thuis een nwe start kan gaan maken! Met goede begeleiding, en ik wil dan graag, meer dan ooit gewoon lekker simpel een stukje wandelen.. of een broodje ergens eten, en bijpraten.. ontspannen!!
ben nu gewoon bang dat ik haar straks echt niet meer zie... pffff ik moet gewoon een soort bevestiging hebben.. dat het goed met haar gaat! Ik probeer nu mn dagen gewoon in te delen! Maar mn gedachten zijn bij haar!!...
Ze zei ‘keep the faith en be patience...
Als ze nou even op het forum zou lezen.. en zich laten zien... maar dat zal wel niet lukken.. ze is keihard bezig!... bovenal ben ik trots op haar...❤🍀🙏
Klik om te vergroten...
Ik vind het mooi om te zien hoeveel je om haar geeft. Hopelijk komen jullie er samen uit. Dikke knuf! 🤗
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Heeft zij de band verbroken?
Klik om te vergroten...
Zij heeft mij zaterdag via fb gezegd, rustig blijven.. mn ouders hebben mn telefoon...ze zei dat ze maandag contact met me zou opnemen.. maar ik hoorde niks.. pas woensdag, kreeg ik een mail, naar alle waarschijnlijkheid is zij maandag toen opgenomen... en had ze geen fb, app etc meer... en woensdag een e-mail waar in stond ik wil geen contact meer!! Die vrijwel zeker door haar moeder is gestuurd.. maar goed ik wacht af, en ben elke dag toch trots op haar! En mn hart is bij haar!!❤️... fighting girl!!! I love her...
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Ik vind het mooi om te zien hoeveel je om haar geeft. Hopelijk komen jullie er samen uit. Dikke knuf! 🤗
Klik om te vergroten...
Lief van je dat je dat zo zegt... ik heb dit ook nog nooit allemaal meegemaakt wat er gebeurd is!! Heel heftig! Maar net zo heftig en sterk is onze band, allemaal raakvlakken, op elk vlak! En ze is mn soulmate!!! Haar persoonlijkheid, haar maniertjes, haar interesses... alles betekenen me nu meer dan ooit!! En ik mis haar zo bizar veel, de hele dag ook piekeren misschien dit of misschien dat, zou ik toch een appje krijgen, of mag ik misschien op bezoek... ik heb haar weleens gezegd, al zou ik er op blote voeten heen moeten... zou echt alles doen om haar te helpen!! ❤️Elke avond lig ik in bed, dan gaat het redelijk... zodra ik opsta... dan begint het denken en malen.. alle scenario’s... wordt er best moe van, maar nogmaals bovenal zij is echt de allerbelangrijkste voor mij!! En zij moet herstellen!!... even voor jou K, ik hou van je, heb het misschien te weinig gezegd... ik heb volop vertrouwen in je!! Je bent een kanjer schat!!❤️ 4ever
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mickey13 zei:
Zij heeft mij zaterdag via fb gezegd, rustig blijven.. mn ouders hebben mn telefoon...ze zei dat ze maandag contact met me zou opnemen.. maar ik hoorde niks.. pas woensdag, kreeg ik een mail, naar alle waarschijnlijkheid is zij maandag toen opgenomen... en had ze geen fb, app etc meer... en woensdag een e-mail waar in stond ik wil geen contact meer!! Die vrijwel zeker door haar moeder is gestuurd.. maar goed ik wacht af, en ben elke dag toch trots op haar! En mn hart is bij haar!!❤... fighting girl!!! I love her...
Klik om te vergroten...
Goed dat ze je een bericht gestuurd heeft. Ben jij zelf ook van plan af te kicken nu zij is opgenomen ? Of hoe zie jij je toekomst voor je ?
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Goed dat ze je een bericht gestuurd heeft. Ben jij zelf ook van plan af te kicken nu zij is opgenomen ? Of hoe zie jij je toekomst voor je ?
Klik om te vergroten...
Ik zit al vijf weken op de koffie en het water! Totaal niks meer gebruikt of iets! Ps
Dat hoeft voor mij helemaal niet meer! Het liefste wil ik als ze straks terug is, en er klaar voor is... gewoon elkaar op een nieuwe manier leren kennen, met de ‘normale’ dingen van het leven.. wat ik al zei, zij vecht nu in de kliniek! En ik buiten, dat mocht het moment daar zijn. Dat ik ook sterker ben geworden om haar bij te staan in alles!! We hadden al veel dingen nogmaals waar we echt samen 1 in waren.. maar de drugs.... pfff die heeft alles kapot gemaakt!! Ik heb nu ook echt een harde les! Maar weet dat.. daar ergens... de vrouw waar ik zo van hou, zo keihard aan het knokken is!! En dat maakt me zo trots op haar!!!... de grootste kanjer ever!!!❤️Wil het haar zo graag vertellen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."