Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGedwongen opname kliniek.

Gedwongen opname kliniek.

37 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mickey13 zei:
Thanks, ja het lucht wel op... ik hoop ook elke keer stiekem dat ze zelf ineens hier een reactie plaatst!!๐Ÿ€
Klik om te vergroten...
Ik heb over enkele maanden ook even weg gezeten (niet gedwongen).
Als ze minderjarig is en haar ouders hebben inzeg in deze zaak , kan het zeker zijn dat ze strenge normen doorgeschoven krijgt!
Ik zou het even laten rusten , zeker niet op bezoek proberen gaan of via via een appje of berichtje laten sturen door haar , dan breng je haar nog meer in de problemen.

Uitzitten is het enige wat ik je kan aanraden nu , en heel geduldig zijn als je haar zo graag ziet.
Zo laat je haar ouders ook zien dat je het echt goed bedoeld en laat je testen (pissen) op dope en schuif met de tijd alles onder de ouders hun neus, zodat ze weten dat je op het goede pat bent.

Wel zou ik als je negatief getest zou zijn op dope al eens proberen vriendelijk gaan aanbellen bij de ouders en verzoeken om een vriendelijke normale babbel te kunnen doen.
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet niet of ze een account heeft hier..., maar toch vraag ik het, en ik weet dat ze het SF en toe leest... lieve K.. laat even een reactie achter als je kunt!?, en zo niet dan begrijp ik dat ook!! Dikke kus!! Jij geeft nooit op!!!!! Kom op kanjer! Ik hou van je!!๐Ÿ˜˜โค๏ธ
L
Levensgenieter๐ŸŒˆLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat hebben de ouders gedaan, toen zij de afkickkliniek in ging.
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Ik heb over enkele maanden ook even weg gezeten (niet gedwongen).
Als ze minderjarig is en haar ouders hebben inzeg in deze zaak , kan het zeker zijn dat ze strenge normen doorgeschoven krijgt!
Ik zou het even laten rusten , zeker niet op bezoek proberen gaan of via via een appje of berichtje laten sturen door haar , dan breng je haar nog meer in de problemen.

Uitzitten is het enige wat ik je kan aanraden nu , en heel geduldig zijn als je haar zo graag ziet.
Zo laat je haar ouders ook zien dat je het echt goed bedoeld en laat je testen (pissen) op dope en schuif met de tijd alles onder de ouders hun neus, zodat ze weten dat je op het goede pat bent.

Wel zou ik als je negatief getest zou zijn op dope al eens proberen vriendelijk gaan aanbellen bij de ouders en verzoeken om een vriendelijke normale babbel te kunnen doen.
Klik om te vergroten...
Ga ik zeker doen!! Ik loop er zowizo niet voor weg... maar wat ik echt jammer vind is vanaf het moment dat dingen aan het licht kwamen werd alle schuld bij mij gelegd, ik had hun dochter alles gegeven, en ik heb slechte invloed!!! Etc etc... terwijl ik letterlijk een aantal keer haar leven heb gered, en achter de ambulance naar het ziekenhuis gereden, en zo dankbaar was dat ze weer bijkwam!! En haar kon omhelzen... en ze mee kon naar huis!! Ik zou zo graag willen vertellen, dat er dus 2 mensen verantwoordelijk zijn in dit alles!! Ik heb haar op de grond gevonden met haar kinderen ernaast toen ik thuiskwam... etc... ik ben geen heilige!!! Maar oh wat praat ik graag met haar, en haar familie!!! Nu is het logisch dat ze mij alle schuld geven, en dat ik weg moet uit haar leven!! Dan kunnen ze een dader aanwijzen, ook omdat ze haar kindjes terug wilt!! En nu natuurlijk ook wel moet zeggen! Hij is uit mโ€™n leven, dus de drugs ook!!! Maar zo is het niet helemaal om heeeel eerlijk te zijn!!...pfff ook hierom, wil ik zo graag praten... ook de politie, jeugdzorg... allemaal wijzen ze naar mij!!! Oneerlijke zooi!! Maar mijn moment komt vroeg of laat... nu moet zij herstellen! Dat is het allerbelangrijkste!! Maar ik zal er zijn... laat haar nooit vallen!! Ik zal vechten voor haar!!... ๐Ÿ‘Šโค๏ธ
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Wist ik maar waar ze zat, al kan je toch niet zomaar op bezoek!! Maar goed, de tijd uitzitten!!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haar grootste zorg is nu haar kids.
Hoe moeilijk ook, heb geduld.
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Syl zei:
Haar grootste zorg is nu haar kids.
Hoe moeilijk ook, heb geduld.
Klik om te vergroten...
En zo is het, het is de tweede keer nu dat ze uit huis zijn geplaatst!! Ik hoop echt op het allerbeste voor haar en de kids!! Zij moet helemaal herstellen, en ik hoop dat ze dan de kindjes ook weer thuis krijgt!!๐Ÿ™๐Ÿ€โค๏ธ
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Mickey13 je bent in jan2024 nog online geweest is er misschien nieuws?
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Goedenmiddag,

hier nog maar een bericht, met een vraag waarop jullie antwoord kunnen geven..
Mijn meissie is nu zoโ€™n 2,5 week.. Opgenomen in een kliniek, zij heeft mij gezegd, ik hou je op de hoogte, en maandag krijg ik mn telefoon terug.. dat was het laatste wat ik gehoord heb, aangezien het contact tussen mij en haar ouders nu ook niet goed is.. hoef ik daar niet aan te kloppen! Weet iemand of het kan dat ze daar intern, bijv niet meer op haar mobiel mag, of fb, of andere manieren.. ik kan het me wel voorstellen, maar wilde het toch even vragen.. omdat ik wel zeker weet dat ze me echt even zou zeggen waar ze zit, en dat ze nu veilig is.. gewoon ter bevestiging van haar zelf
Vriendelijke groet S
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik hoop trouwens dat ze dit zelf ook leest... en evt een reactie geeft..๐Ÿ™๐Ÿ€โค๏ธ
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Bel de kliniek en vraag of dat de regels kunnen zijn daar.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wacht gewoon af. Als ze contact wil, zal ze uiteindelijk contact zoeken. Boze ouders of niet.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Probeer het te laten rusten en de rest van je leven weer op te pakken. Je maakt jezelf gek op deze manier.

Je kan toch geen invloed hebben op haar situatie nu, het enige wat je bereikt door contact proberen te maken is meer weerstand bij haar ouders en de kliniek opwekken.

Het moment komt vanzelf..
L
Levensgenieter๐ŸŒˆLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat zou ik idd even vragen aan de kliniek. Want dat zou heel goed kunnen, dat ze zo'n streng beleid hebben.
Heel vervelend voor je, dat je zo in het ongewisse moet blijven. Ik kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt.

Probeer het toch los te laten. Probeer haar los te laten. Kwel jezelf niet zo. Je hebt geen invloed op het gedrag van andere mensen, wel op je eigen gedrag. Stop met jezelf kwellen en zoek afleiding. Ga naar buiten, een boswandeling maken, vrienden opzoeken, een boek lezen, iets met je handen doen, zoals knutselen of dingen repareren.
Veel sterkte!
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Thanks voor de reacties! Doet me erg goed!! Wat jullie ook zeggen, het contact komt vanzelf! Boze ouders of niet!! Nu moet ik echt aan mezelf denken, en in mn achterhoofd zit ze en zal ze blijven zitten... mn liefde is te groot om het zomaar los te laten! Ik hoop over een aantal weken fijn te kunnen praten... en even idd te kunnen wandelen met haar, en praten over hoe het nu gaat! Een totaal nieuwe ontmoeting.. ik kijk er erg naar uit!! Mijn lieve schat!! Ja... ik hou van haar, en heb er alles echt alles voor over, om de band weer te herstellen..โค๏ธ๐Ÿ€๐Ÿ™๐Ÿ˜˜
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik sluit mij bij de andere aan.Geduld en tijd
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mickey13 zei:
Thanks voor de reacties! Doet me erg goed!! Wat jullie ook zeggen, het contact komt vanzelf! Boze ouders of niet!! Nu moet ik echt aan mezelf denken, en in mn achterhoofd zit ze en zal ze blijven zitten... mn liefde is te groot om het zomaar los te laten! Ik hoop over een aantal weken fijn te kunnen praten... en even idd te kunnen wandelen met haar, en praten over hoe het nu gaat! Een totaal nieuwe ontmoeting.. ik kijk er erg naar uit!! Mijn lieve schat!! Ja... ik hou van haar, en heb er alles echt alles voor over, om de band weer te herstellen..โค๐Ÿ€๐Ÿ™๐Ÿ˜˜
Klik om te vergroten...
Heeft zij de band verbroken?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik snap dat je van haar houdt maar gun haar wat tijd. Deze opname kan heel positief zijn voor haar en ik spreek uit ervaring als ik zeg dat het heel heftig kan zijn. Rust is belangrijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."