#1
Bedankt voor alle lieve reacties betekent een hoop. verandering/hulp zoeken zit er nog niet in en wil ik ook niet op een of andere manier (lukt me niet uit te leggen waarom). in vind het ook jammer om jullie teleurstellen omdat het sowiesie weer mis gaat komen/erger gaat worden. ik houd het topic als een soort logboek dan ofzo geen idee ik weet het allemaal niet meer