Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszelfmedicatie angsttoornis/paranoia uit de hand gelopen

zelfmedicatie angsttoornis/paranoia uit de hand gelopen

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
stimliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bedankt voor alle lieve reacties betekent een hoop. verandering/hulp zoeken zit er nog niet in en wil ik ook niet op een of andere manier (lukt me niet uit te leggen waarom). in vind het ook jammer om jullie teleurstellen omdat het sowiesie weer mis gaat komen/erger gaat worden. ik houd het topic als een soort logboek dan ofzo geen idee ik weet het allemaal niet meer
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
stimliefhebber zei:
ik houd het topic als een soort logboek dan ofzo
Klik om te vergroten...
Ik volg mee
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
stimliefhebber zei:
Bedankt voor alle lieve reacties betekent een hoop. verandering/hulp zoeken zit er nog niet in en wil ik ook niet op een of andere manier (lukt me niet uit te leggen waarom). in vind het ook jammer om jullie teleurstellen omdat het sowiesie weer mis gaat komen/erger gaat worden. ik houd het topic als een soort logboek dan ofzo geen idee ik weet het allemaal niet meer
Klik om te vergroten...
Maak je om ons maar geen zorgen. Ik ben benieuwd naar je dagboek.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik voel voor je, broeder. Je hoeft je niet te schamen voor dit topic. Als je wat meer tekst en uitleg nodig hebt om te laten weten waar je mee kampt en wat je uit dit topic wilt halen, dan is daar niets mis mee. Je verdient een beter zelfbeeld.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
@stimliefhebber hoe is het vandaag?
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Weinig aan toe te voegen wat hier al aan advies is voorgesteld. Omdat de stap naar een huisarts zo moeilijk voor je is, zou je misschien dit eerst eens kunnen proberen :

PsychoseNet: hét zelfregiecentrum voor psychose, trauma, stemming en herstel

Op deze site kun je anoniem en gratis chatten met een professional. Ik vind de site sowieso erg informatief en interessant. Jammer genoeg is het forum nogal doods en saai vind ik zelf..

Verder ook voor mij wel herkenbaar hoor wat je doormaakt al zijn mijn mentale problemen gelukkig altijd wat milder geweest. Wens je veel sterkte de komende tijd.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#7
_shikantaza zei:
Ik ben benieuwd naar je dagboek.
Klik om te vergroten...
Ik ook!
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#8
_shikantaza zei:
@stimliefhebber hoe is het vandaag?
Klik om te vergroten...
Jammer toch dat sommige mensen nooit meer reageren. Ik ben toch ook benieuwd hoe het nu met hem gaat..
s
stimliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#9
vul dit later nog aan maar schaam me momenteel kapot met hoeveel NEP ik nu neem en lichamelijk en mentaal ga ik zwaar achterruit

iets over mezelf:
man 23 jaar
diagnose: pijnklachten, zware autisme (wajong)
paranoia (durf mijn huis niet uit en heb geen enkele vertrouwen in hulp)
geen zelfvertrouwen laatste keer naar huisarts heeft lichte trauma opgelopen door niet uit woorden kunnen komen en zware sociale angst
depressie (weet dat hulp het beste is maar wil ik niks aan doen alles blokeert ofzo en die gedachte maakt de depressie alleen nog maar erger)
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Je schaamt je, maar gaat lekker door toch? Je kunt het niet weggooien of iets dergelijks?

Hoe kom je erbij om dat spul te nemen als je al last van angststoornissen hebt? Dat wordt dan toch alleen maar erger?
s
stimliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb ook lichamelijke pijnklachten en stimulanten is het enige dat werkt ben zwaar functioneel verslaafd
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Kut man, laat die zelfmedicatie maar zitten. Of kunnen de doctoren je niet helpen omdat je jezelf niet laat helpen?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
stimliefhebber zei:
heb ook lichamelijke pijnklachten en stimulanten is het enige dat werkt ben zwaar functioneel verslaafd
Klik om te vergroten...
Zo functioneel klinkt het allemaal niet. Bel nou je huisarts morgen en vraag of er iemand met je mee kan. Familie, vrienden, begeleiding.

Die depressieve gevoelens worden alleen maar erger als je blijft gebruiken.
s
stimliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#14
_shikantaza zei:
Zo functioneel klinkt het allemaal niet. Bel nou je huisarts morgen en vraag of er iemand met je mee kan. Familie, vrienden, begeleiding.

Die depressieve gevoelens worden alleen maar erger als je blijft gebruiken.
Klik om te vergroten...
ik moet er bijna van huilen als ik dit lees omdat ik weet dat ik dit niet ga doen
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
stimliefhebber zei:
ik moet er bijna van huilen als ik dit lees omdat ik weet dat ik dit niet ga doen
Klik om te vergroten...
Waarom niet? Ik wil wel met je mee gaan hoor als dat helpt.
s
stimliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#16
dit topic was geen goed idee voel me alleen maar slechter en een mislukking sorry het is allemaal allemaal te confroterend. ik wil geen adviezen heb ik al 100x gehoord. kan het topic verwijderd worden ik schaam me kapot
M
MazedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik denk dat je van binnen wel op zoek bent naar hulp, maar dat je deze stap niet zelf durft te maken en daarom hier je verhaal deelt. Ik raad je ook aan om contact te zoeken met de huisarts en samen te kijken hoe verder. Geloof me, die stap is niet zo erg als je voor ogen hebt.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
stimliefhebber zei:
dit topic was geen goed idee voel me alleen maar slechter en een mislukking sorry het is allemaal allemaal te confroterend. ik wil geen adviezen heb ik al 100x gehoord. kan het topic verwijderd worden ik schaam me kapot
Klik om te vergroten...
Je bent ziek. Dat is alles. Geen mislukkeling, geen slappeling. Gewoon ziek. En je kunt de ziekte onder controle krijgen. Net als bijv. Suikerziekte. Niks om je voor te schamen hoor. Dat hoeft een diabeticus ook niet, en jij ook niet.

Je zult voor herstel alleen dingen moeten doen waar je geen zin in hebt of die je niet durft, maar daar groei je van.
s
stimliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik ben ook extreem perfectionistisch en het lukt me niet om te zeggen wat ik will zeggen en of dit uberhaupt wel wil zeggen wil graag dit topic verwijderen en nieuwe start dat meer als logboek is of zonder adviezen is the confrntered idk sorry allemaal schaam me kaopt. het lukt me gewoon niet om gewoon uit te leggen waarom alles zo sleght gaat ik haat dat aan mezelf
П
ПустоLid
01-01-2024, 00:00
#20
Niemand veroordeeld je hier we willen je alleen helpen. :redheart:

Het leven kan ingewikkeld en kut zijn. Maar probeer het beste er van te maken.

Met de juiste hulp kan je het aangenamer krijgen en een stabieler leven creëren.

Het is nog niet te laat. Maar dan moet je wel de stap zetten om hulp aan te vragen.

Veel liefde en sterkte toegewenst! :redheart:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."