Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vul dit later nog aan maar schaam me momenteel kapot met hoeveel NEP ik nu neem en lichamelijk en mentaal ga ik zwaar achterruit iets over mezelf: man 23 jaar diagnose: pijnklachten, zware autisme (wajong) paranoia (durf mijn huis niet uit en heb geen enkele vertrouwen in hulp) geen zelfvertrouwen laatste keer naar huisarts heeft lichte trauma opgelopen door niet uit woorden kunnen komen en zware sociale angst depressie (weet dat hulp het beste is maar wil ik niks aan doen alles blokeert ofzo en die gedachte maakt de depressie alleen nog maar erger)"
"heb ook lichamelijke pijnklachten en stimulanten is het enige dat werkt ben zwaar functioneel verslaafd"
"_shikantaza zei: Zo functioneel klinkt het allemaal niet. Bel nou je huisarts morgen en vraag of er iemand met je mee kan. Familie, vrienden, begeleiding. Die depressieve gevoelens worden alleen maar erger als je blijft gebruiken. Klik om te vergroten... ik moet er bijna van huilen als ik dit lees omdat ik weet dat ik dit niet ga doen"
"dit topic was geen goed idee voel me alleen maar slechter en een mislukking sorry het is allemaal allemaal te confroterend. ik wil geen adviezen heb ik al 100x gehoord. kan het topic verwijderd worden ik schaam me kapot"
"ik ben ook extreem perfectionistisch en het lukt me niet om te zeggen wat ik will zeggen en of dit uberhaupt wel wil zeggen wil graag dit topic verwijderen en nieuwe start dat meer als logboek is of zonder adviezen is the confrntered idk sorry allemaal schaam me kaopt. het lukt me gewoon niet om gewoon uit te leggen waarom alles zo sleght gaat ik haat dat aan mezelf"
"Bedankt voor alle lieve reacties betekent een hoop. verandering/hulp zoeken zit er nog niet in en wil ik ook niet op een of andere manier (lukt me niet uit te leggen waarom). in vind het ook jammer om jullie teleurstellen omdat het sowiesie weer mis gaat komen/erger gaat worden. ik houd het topic als een soort logboek dan ofzo geen idee ik weet het allemaal niet meer"