#1
Wat goed voelt is lang niet altijd wat goed voor je is, wat "slecht" in de zin van confronterend voelt, is juist vaak wat wél goed voor je is, ook al is dat vaak pas merkbaar op wat langere termijn.dit topic was geen goed idee voel me alleen maar slechter en een mislukking sorry het is allemaal allemaal te confroterend. ik wil geen adviezen heb ik al 100x gehoord. kan het topic verwijderd worden ik schaam me kapot
Je wilt geen adviezen zeg je, maar je wilt toch ergens wel de goede richting op gaan? En zoals hierboven gezegd zitten hier veel mensen die door dat (confronterende, moeilijke) proces zijn gegaan. Mensen die je mogelijk (op wat voor manier dan ook) kunnen helpen om te beginnen aan jouw persoonlijke proces hieruit.
Natuurlijk, confrontatie met dat het niet goed met je gaat voelt niet goed, dat vindt niemand fijn voelen. Maar dat kun je niet omzeilen. Voor verbetering moet je daar doorheen.