#1
Ik denk dat je van binnen wel op zoek bent naar hulp, maar dat je deze stap niet zelf durft te maken en daarom hier je verhaal deelt. Ik raad je ook aan om contact te zoeken met de huisarts en samen te kijken hoe verder. Geloof me, die stap is niet zo erg als je voor ogen hebt.