Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet drugsleven van miles

Het drugsleven van miles

50 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#1
miles zei:
Godverdomme ofzo,
Klik om te vergroten...
Het dekt de lading denk ik.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kordie zei:
Heel veel sterkte Miles.
Wat een klote ziekte is het toch.

Schat in dat ze rond jouw leeftijd is?
Dus nog niet eens zo heel oud. Bah.
Klik om te vergroten...
34, en laat 3 kinderen achter, zo hoort het niet te gaan voor je gevoel
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeqwyar zei:
miles doet me denken aan een kat :redheart:
Klik om te vergroten...
🤣🤣 er zijn echt weinig beesten waar ik minder mee heb als katten, maar misschien is dat wel door dat ik er te veel overeenkomsten mee heb dan
П
ПустоLid
01-01-2024, 00:00
#4
miles zei:
🤣🤣 er zijn echt weinig beesten waar ik minder mee heb als katten, maar misschien is dat wel door dat ik er te veel overeenkomsten mee heb dan
Klik om te vergroten...
sorry heb niks gelezen maar miles doet me denken aan een kat met zwart en wit haar en een snor
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
miles zei:
🤣🤣 er zijn echt weinig beesten waar ik minder mee heb als katten, maar misschien is dat wel door dat ik er te veel overeenkomsten mee heb dan
Klik om te vergroten...
Parmantig, eigenzinnig, elegant, kieskeurig qua eten:

1000009457.jpg

?
B
Be_a_voice_not_an_echoLid
01-01-2024, 00:00
#6
miles zei:
Even een update in de achtbaan die mijn leven heet...

Ik heb in het laatste jaar eigenlijk zo half half een wel/niet relatie gehad met de leukste dame ooit
Af en toe wel, en af en toe niet, omdat wij samen niet normaal doen kunnen, vanaf dag 1 weten we dat al, en het eindigt altijd in nachten lange chemsex binges die we ons allebij eigenlijk niet veroorloven kunnen ivm ons gezin.

Daar komt dus bij dat mijn lievelings mens kanker heeft, en we al een hele tijd weten dat ze niet meer beter wordt, vorige week hebben wij op geheel eigen wijze afgesloten met een nacht in onze eigen stijl, en dit is dus de laatste keer geweest dat ik haar gezien heb.
Deze week heeft ze mij laten weten dat er een datum is waarop ze de kanker zal voor zijn en dus zelf uit het leven stapt.

Ik wist dat dit ging komen, we hebben het er vaak over gehad, maar wat een kutzooi blijft dit toch.

Ik ben mega dankbaar voor de tijd die we gehad hebben, maar...

Weet ik veel...
Godverdomme ofzo,

betere woorden heb ik ff niet

Wat een kutbende
Klik om te vergroten...
Pfff…wat een enorm heftig verhaal man… weet gewoon niet goed wat ik kan zeggen, wat ik ook zeg, het schiet tekort in wat je nu voor de kiezen krijgt…

Wens je alle sterkte, succes, kracht en wijsheid toe!
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Parmantig, eigenzinnig, elegant, kieskeurig qua eten:

Bekijk bijlage 60898

?
Klik om te vergroten...
Haha, dat eigenzinnige klopt wel, het eten ook wel, maar er is nog nooit iemand geweest die me elegant genoemd heeft🤣🤣
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
miles zei:
Haha, dat eigenzinnige klopt wel, het eten ook wel, maar er is nog nooit iemand geweest die me elegant genoemd heeft🤣🤣
Klik om te vergroten...
Soms ontdekken we later in ons leven bepaalde kanten van onszelf.

Embrace your inner cat.

1000009472.jpg
П
ПустоLid
01-01-2024, 00:00
#9
Excuus voor gister wens je veel sterke en succes liefde en gezondheid :redheart:
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
miles zei:
34, en laat 3 kinderen achter, zo hoort het niet te gaan voor je gevoel
Klik om te vergroten...

Vreselijk.
Zo moet het zeker niet idd.

Geloof mij. Het leven kan zo voorbij zijn. In letterlijke en figuurlijke zin. Geniet van iedere dag dat je de kans krijgt. Maximaal.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Aaah nee, Miles, wat verdrietig man!! Heel veel sterkte. Dikke knuffel! ♥️
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#12
miles zei:
34, en laat 3 kinderen achter, zo hoort het niet te gaan voor je gevoel
Klik om te vergroten...
Wat erg. Zo jong en dan 3 kinderen die achterblijven..

Ligt het aan mij of denken meer mensen dat er nu veel meer jongen mensen de gevreesde ziekte die begint met letter k hebben dan voorheen? Ik moet weer denken aan mijn supervisor die pas 32 was en in mei aan darmkanker is overleden. En ik kende nog drie andere personen die in de afgelopen twee jaar zijn overleden aan kanker. Twee vrouwen van in de 50. Veel en veel te jong..

Veel sterkte voor de komende tijd. Jullie zullen het hard nodig hebben.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deadwing zei:
Wat erg. Zo jong en dan 3 kinderen die achterblijven..

Ligt het aan mij of denken meer mensen dat er nu veel meer jongen mensen de gevreesde ziekte die begint met letter k hebben dan voorheen? Ik moet weer denken aan mijn supervisor die pas 32 was en in mei aan darmkanker is overleden. En ik kende nog drie andere personen die in de afgelopen twee jaar zijn overleden aan kanker. Twee vrouwen van in de 50. Veel en veel te jong..

Veel sterkte voor de komende tijd. Jullie zullen het hard nodig hebben.
Klik om te vergroten...

Ik hoor het ook steeds meer.
Vooral dertiger/veertigers.
Lijkt meer dan 10 jaar geleden.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#14
miles zei:
Gewoon kanker
Klik om te vergroten...
Het is echt een heel naar woord voor me. Spreek het liever niet uit en probeer het zelfs niet te typen..
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ff n klein updateje,
Inmiddels heb ik n super leuke dame gevonden, we kennen elkaar nog niet zo lang, maar het is erg leuk samen, en zo als ik verwachtte is door het samenzijn mij zucht naar drugs vrijwel geheel verdwenen, het is echt altijd behoorlijk door verveling gedreven geweest.

Mijn nieuwe vriendin heeft niks tegen drugs, is in t verleden zelf dealer geweest en heeft ook een tijdlang meer gebruikt dan haar lief was, daarom begrijpen we elkaar goed op dit vlak, ook staat ze open voor het incidenteel gebruik van dingen als mdma, 2cb en andere niet bijzonder verslavende drugs, precies zoals ik voor ogen heb.

Maar belangrijker als dit is dat we op heel veel andere vlakken ook op dezelfde lijn zitten, vooral met betrekking tot onze kinderen(we hebben er samen 7), en de manier waarop we in het leven staan.

Ik hoop dat dit voorlopig nog even zo leuk blijft als het nu is, ik heb er echt weer zin in, en ben vooral verschrikkelijk verliefd😍😍😍
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#16
miles zei:
zo als ik verwachtte is door het samenzijn mij zucht naar drugs vrijwel geheel verdwenen
Klik om te vergroten...
Hou je het functionele gebruik van 2-fma er wel in?
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#17
OtherShore zei:
Hou je het functionele gebruik van 2-fma er wel in?
Klik om te vergroten...
Ja, 1 keer per 2 of 3 weken 15 tot 20 mg om de boekhouding bij te werken, heb wel besloten het voortaan alleen nog sochtends te nemen, anders blijf ik door de lange nawerking vaak de hele nacht wakker
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kordie zei:
Ik hoor het ook steeds meer.
Vooral dertiger/veertigers.
Lijkt meer dan 10 jaar geleden.
Klik om te vergroten...
Ja. Zorgwekkend.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#19
In navolging van @HappyMind hierbij ook een topic over mijn leven met drugs

Toen ik een jaar of 18 was begon ik regelmatig hasj te roken, bijna dagelijks, iets later kwam daar sporadisch mdma bij en heel af en toe een beetje coke, toen ik 20 was het blowen afgeschaald naar 1 of 2 keer per maand, en omdat mijn ex een familielid had waarbij het gebruik erg problematisch werd zijn we allebei gestopt rond mijn 25e, so far so good, 10 zonder cravings of problemen niks gebruikt en alles was eigenlijk zoals ik t graag zag, werk liep goed, gezin mooi voor elkaar, zo moest het zijn.

Tot een jaar of 2 geleden, ik werkte vreselijk veel, als ik thuis was was ik met de kinderen bezig, en mijn vrouw en ik leefden een beetje langs elkaar heen, maar ik had het idee dat dit bij het drukke leven hoorde dat 4 kinderen met zich mee brengt, komt vanzelf weer goed als de kinderen wat ouder zijn.
Dit had ik mis, mijn vrouw voelde zich niet gehoord en op een dag kwam ik er achter dat ze al maanden een relatie had met een collega, na zo'n enorme klap op mijn vertrouwen was voor mij meteen duidelijk dat we niet samen verder konden, lang verhaal kort, in goed overleg een scheiding en co ouderschap geregeld, en loa van elkaar verder. Op dit gebied geen problemen, we gaan nu goed met elkaar om, kinderen wonen grotendeels bij mij en op dit gebied ben ik dik tevreden.

Toen ik pas vrijgezel werd heb ik me vol op het uitgaansleven gestort, en heb ik een tinderaccount aangemaakt waar ik gretig gebruik van maakte.
Tussen mijn nieuwe uitgaansvrienden en vriendinnen zaten enkele mensen die verschillende drugs gebruikten, bij het uitgaan vooral coke, en een tijd lang een dame gehad waarmee ik vooral m en truffels gebruikte.
Een tijdje geleden heb ik het er hier overgehad dat mijn cokegebruik wat problematisch begon te worden, ik ben er toen een maand of 2 mee gestopt en mis het eigenlijk niet meer, afgelopen zaterdag een lijntje gehad , dat deed eigenlijk niet voor me wat ik er van verwachtte en ik heb na dat ene lijntje dan ook niet meer bijgepakt.

Inmiddels ben ik er achter dat coke niet echt het probleem was.
Ik ben niet echt tevreden over het leven alleen, en dit ontloop ik door te gebruiken.
Ik gebruikte al een tijdlang 2-fa, functioneel om de focus bij mijn boekhouding te houden, anders kan ik mijn hoofd er niet bijhouden, dit is ongeveer 1 dag per 2 weken.
Later werd dit 2-fma, werkt nog efficiënter, maar is ook leuker, en toen ik stopte met coke groeide het 2-fma gebruik.
Ik gebruik vooral alleen, nooit op het werk, nooit op de dagen dat mijn kinderen er zijn en ondervind er geen problemen van, geen katers, ik mis wel eens een nachtje slaap, maar dat deed ik tijdens mijn nuchtere leven ook al, en daar heb ik geen last van.

Mijn probleem met het gebruik is niet dat ik niet zonder kan, als ik 2-fma pak neem ik die beslissing bewust, niet omdat ik cravings heb naar het middel, maar omdat ik niet goed met mijn nuchtere zelf overweg kan als ik alleen ben.
Onder invloed kan ik beter met mijzelf overweg, zijn mijn gedachten meer geordend en kan ik mijn leven objectiever bekijken, ik heb het niet zo slecht, heb gezonde kinderen, ruim voldoende geld, en de ruime vrijstaande woning op een rustige plek waar ik lang van gedroomd heb. alleen het alleen zijn is problematisch voor me, ik weet zeker dat ik wanneer ik iemand ontmoet, mijn gebruik weer teruggaat naar alleen wat m op een festivalletje, een paar keer per jaar.

Dit is misschien een wat onsamenhangend verhaal, en er zit niet echt een clou in denk ik, maar het van me af schrijven, en daar reacties op krijgen helpt me weet ik van mijn topic over eenzaamheid, dit topic gaat eigelijk nog over het zelfde probleem, maar ik zal hier af en toe in posten om m'n shit ergens kwijt te kunnen, tips zijn altijd welkom, maar ik denk dat ik dit op mijn eigen manier moet gaan doen, en voor nu hoort (functioneel en recreatief) gebruik er bij voor mij, ondanks dat ik het eigenlijk niet tof vind dat ik dit nodig heb om te functioneren zoals ik wil
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Helder verhaal. Waar ik ook belangrijke dingen lees; in zien als gebruik teveel is.

2-FA gaat er straks uit bij de rc's.
Maak je je daar zorgen om?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."