#1
Het dekt de lading denk ik.Godverdomme ofzo,
Het dekt de lading denk ik.Godverdomme ofzo,
34, en laat 3 kinderen achter, zo hoort het niet te gaan voor je gevoelHeel veel sterkte Miles.
Wat een klote ziekte is het toch.
Schat in dat ze rond jouw leeftijd is?
Dus nog niet eens zo heel oud. Bah.
🤣🤣 er zijn echt weinig beesten waar ik minder mee heb als katten, maar misschien is dat wel door dat ik er te veel overeenkomsten mee heb danmiles doet me denken aan een kat![]()
sorry heb niks gelezen maar miles doet me denken aan een kat met zwart en wit haar en een snor🤣🤣 er zijn echt weinig beesten waar ik minder mee heb als katten, maar misschien is dat wel door dat ik er te veel overeenkomsten mee heb dan
Pfff…wat een enorm heftig verhaal man… weet gewoon niet goed wat ik kan zeggen, wat ik ook zeg, het schiet tekort in wat je nu voor de kiezen krijgt…Even een update in de achtbaan die mijn leven heet...
Ik heb in het laatste jaar eigenlijk zo half half een wel/niet relatie gehad met de leukste dame ooit
Af en toe wel, en af en toe niet, omdat wij samen niet normaal doen kunnen, vanaf dag 1 weten we dat al, en het eindigt altijd in nachten lange chemsex binges die we ons allebij eigenlijk niet veroorloven kunnen ivm ons gezin.
Daar komt dus bij dat mijn lievelings mens kanker heeft, en we al een hele tijd weten dat ze niet meer beter wordt, vorige week hebben wij op geheel eigen wijze afgesloten met een nacht in onze eigen stijl, en dit is dus de laatste keer geweest dat ik haar gezien heb.
Deze week heeft ze mij laten weten dat er een datum is waarop ze de kanker zal voor zijn en dus zelf uit het leven stapt.
Ik wist dat dit ging komen, we hebben het er vaak over gehad, maar wat een kutzooi blijft dit toch.
Ik ben mega dankbaar voor de tijd die we gehad hebben, maar...
Weet ik veel...
Godverdomme ofzo,
betere woorden heb ik ff niet
Wat een kutbende
Haha, dat eigenzinnige klopt wel, het eten ook wel, maar er is nog nooit iemand geweest die me elegant genoemd heeft🤣🤣
34, en laat 3 kinderen achter, zo hoort het niet te gaan voor je gevoel
Wat erg. Zo jong en dan 3 kinderen die achterblijven..34, en laat 3 kinderen achter, zo hoort het niet te gaan voor je gevoel
Wat erg. Zo jong en dan 3 kinderen die achterblijven..
Ligt het aan mij of denken meer mensen dat er nu veel meer jongen mensen de gevreesde ziekte die begint met letter k hebben dan voorheen? Ik moet weer denken aan mijn supervisor die pas 32 was en in mei aan darmkanker is overleden. En ik kende nog drie andere personen die in de afgelopen twee jaar zijn overleden aan kanker. Twee vrouwen van in de 50. Veel en veel te jong..
Veel sterkte voor de komende tijd. Jullie zullen het hard nodig hebben.
Het is echt een heel naar woord voor me. Spreek het liever niet uit en probeer het zelfs niet te typen..Gewoon kanker
Hou je het functionele gebruik van 2-fma er wel in?zo als ik verwachtte is door het samenzijn mij zucht naar drugs vrijwel geheel verdwenen
Ja, 1 keer per 2 of 3 weken 15 tot 20 mg om de boekhouding bij te werken, heb wel besloten het voortaan alleen nog sochtends te nemen, anders blijf ik door de lange nawerking vaak de hele nacht wakkerHou je het functionele gebruik van 2-fma er wel in?
Ja. Zorgwekkend.Ik hoor het ook steeds meer.
Vooral dertiger/veertigers.
Lijkt meer dan 10 jaar geleden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."