#1
Precies, alleen heb ik in het verleden met misbruik geen klachten ghad ookal had ik extreme binge-gebruik. Maarja nu is het een langdurig gebruik geworden waardoor dat inderdaad wel zo kan zijn, in combinatie dat ik nu wel een angststoornis heb, en in die periode daarvoor niet. Ik krijg hier gelukkig binnenkort therapie voor de geestelijke klachten. Hopelijk ben ik uiteindelijk clean van alles! Ben namelijk wel een heftig verslavingsgevoelig persoon zonder ruggengraat. Uiteindelijk is inner peace vinden in jezelf het belangrijkst, en daar moet ik naartoe gaan werken. Bedankt voor de support mensen!Ik vermoed dat het inderdaad zoiets is. Ontwenning van Benzo’s is het tegengestelde van het gewenste effect, dus stimulatie. Daar een stimulant bovenop wordt al snel onprettig.