Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sterkte! ik zit in dezelfde situatie, gebruikte ongeveer 1.5 mg bromazolam per dag voor het slapen. Voor ongeveer een jaar. Ben momenteel overgestapt op 10mg valium (diazepam) en ga daarmee rustig taperen. Zou zeker niet in één keer stoppen, maar langzaam afbouwen op een langwerkende benzo (diazepam of evt flubromazepam)"
"Ik zal vragen of je kan afbouwen met diazepam, sws al vreemd dat een huisarts zo lang zolpidem voorschrijft. Je kan dan altijd een lage dosering quentapine proberen, werkte bij mij beter als zolpidem voor het slapen. Verder zal ik ver wegblijven van Alprozalam en RC benzo's"