#1
Eens met @Raver, klinkt echt als een gokverslaving en dat werkt dus precies hetzelfde als met drugs, dus ik zou gokgelegenheden voortaan vermijden als ik jou was.
Ik speel alleen fruitmachinesStel, je wilt echt niet stoppen dan bestaat er altijd de mogelijkheid jezelf een limiet in te stellen. Je kunt deze niet zomaar veranderen, dus het biedt enige garantie. Maar als je per definitie een losing-game speelt is het sowieso verstandig 2x na te denken voordat je dit doet. Welke games speel je zoal?

Nou ben ik op online casinos wel meer geneigd om over mijn limiet heen te gaan dan in een echt casino, maarja dat is natuurlijk ook de bedoeling![]()
Ik speel alleen fruitmachines![]()
Das een leuke vraag haha, kan je daar eigenlijk ook geen antwoord op gevenKan je me uitleggen waarom je fruitmachines zo interessant vindt? Dit is bij uitstek de game waar het casino het meest op verdient namelijk.
Das een leuke vraag haha, kan je daar eigenlijk ook geen antwoord op geven
Ik weet dat het oplichterij is, ik weet dat het zo gemaakt is dat je blijft spelen en toch vind ik het veel leuker dan bijvoorbeeld roulette ofzo, maar ik denk dat als je alleen roulette speelt je wel veel sneller geld verliest aangezien je dan veel meer geneigd bent hoger in te gaan zetten.
Kansberekenen is leuk, vergt discipline en skills(als je deze ontbeert zal je ook in deze games in de rode cijfers lopen), en heet om deze reden al geen gokken meer.
Of geloof je meer in handhaven wat voor bijna alle verslaafden onmogelijk is?
Ik weet uiteraard dat ik altijd verlies zal draaien, vandaar dat ik hier ook openbaar toegeef aan mijn "verslaving"Het is inderdaad oplichterij. Je zult op lange termijn altijd verlies draaien. Wellicht is het goed om dit nog even extra tot je door te laten dringen. Je verbrandt gewoon je geld op deze manier.
Als je van een 'gokje' houdt zou ik me meer focussen op sportbets/poker. Hier heb je statistisch gezien het meeste invloed op. Kansberekenen is leuk, vergt discipline en skills(als je deze ontbeert zal je ook in deze games in de rode cijfers lopen), en heet om deze reden al geen gokken meer.
en hier hulp bij vraag.Want zoals je zelf al zei, je zult ALTIJD verlies draaien,
ik ben dan ook van mening dat je meer betaald voor de ervaring en je het niet moet zien als een manier van geld verdienen,
Moet me hier ook aansluiten bij @Raver , ik ga natuurlijk ook niet een crystal meth verslaafde aan de speed helpen omdat dit bijvoorbeeld minder schadelijk moet wezen, ik snap wat je probeert en waardeer het ook dat je mijn posts doorleest en de tijd neemt om te reageren, maar ik denk niet dat het slim zou wezen om over te stappen op een ander spel..
Weet niet zo goed wat ik hier op moet reageren, nu zet je het zo neer dat ik in principe een verliezer ben ofzo?Prima inzicht. Als je bij deze hebt geaccepteerd dat je dus geen winnende speler zult worden, is het ook zinloos door te blijven spelen, lijkt mij! Ik adviseerde je niet een ander spel te spelen, maar wilde je duidelijk maken dat jij met fruitmachines puur en alleen gokt, en de mensen die geld verdienen met 'gokken' in feite niet gokken maar kansberekenen. Maar als het je niet om het geld te doen is dan blijkt het probleem dus elders te liggen.
Voor mij niet het geval, ik spreek met mezelf een bepaald bedrag af, ga hier vervolgens dik overheen en dan voel ik me de hele week kutHet schijnt zo te zijn dat gokverslaafden de grootste kick krijgen van het geld verliezen. Soms onbegrijpelijk, althans dat vond ik toen ik dat hoorde van m'n trajectbegeleider in een kliniek.
Weet niet of dat voor iedereen geld.
Ik denk dat je de term verslaving ook niet in bepaalde categorieën moet stoppen, de drang naar gokken is voor mij even groot als naar bijvoorbeeld een sigaret na een paar uur niet roken.. misschien zelfs groter.
Weet niet zo goed wat ik hier op moet reageren, nu zet je het zo neer dat ik in principe een verliezer ben ofzo?![]()
dat wilt niet zeggen dat ik met de instelling van "ik ga duizenden euro's winnen" begon met fruitmachines spelen.
ik ben dan ook van mening dat je meer betaald voor de ervaring en je het niet moet zien als een manier van geld verdienen,
Gokken blijft natuurlijk gokken, je neemt een poging maar je weet zelf dat de kans klein is, ik ga er dan ook zeker vanuit dat ik mijn geld kwijt ben.Dit bevreemde mij omdat ik uit deze zin concludeerde dat je er bij voorbaat vanuit ging dat je zou gaan verliezen. Als je met die instelling gokt dan lijkt het je niet om het geld te gaan, maar om een externe kick. Blijkbaar ben je erin gerold en heeft de verslaving je te pakken gekregen. Ik begrijp dat stukje duidelijk niet. Geld is een inversteringsmiddel in mijn optiek. Als je er niets voor terugkrijgt maar wel blijft pushen dan vind ik dat op zijn minst fascinerend.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."