#1
Das een leuke vraag haha, kan je daar eigenlijk ook geen antwoord op geven
Ik weet dat het oplichterij is, ik weet dat het zo gemaakt is dat je blijft spelen en toch vind ik het veel leuker dan bijvoorbeeld roulette ofzo, maar ik denk dat als je alleen roulette speelt je wel veel sneller geld verliest aangezien je dan veel meer geneigd bent hoger in te gaan zetten.
Het is inderdaad oplichterij. Je zult op lange termijn altijd verlies draaien. Wellicht is het goed om dit nog even extra tot je door te laten dringen. Je verbrandt gewoon je geld op deze manier.
Als je van een 'gokje' houdt zou ik me meer focussen op sportbets/poker. Hier heb je statistisch gezien het meeste invloed op. Kansberekenen is leuk, vergt discipline en skills(als je deze ontbeert zal je ook in deze games in de rode cijfers lopen), en heet om deze reden al geen gokken meer.