Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSEX=DRUGS

SEX=DRUGS

44 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@1998GUY Hè jammer, dat zijn nu juist de leukste trip reports. 😇😋
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jazz35 zei:
@1998GUY Hè jammer, dat zijn nu juist de leukste trip reports. 😇😋
Klik om te vergroten...
Reports waar iemand zijn partner bedriegd en zijn/haar kinderen daarmee ook offert op het altaar van zelf voldoening. Leuk hoor.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Reports waar iemand zijn partner bedriegd en zijn/haar kinderen daarmee ook offert op het altaar van zelf voldoening. Leuk hoor.
Klik om te vergroten...
Haha, sex trip reports bedoelde ik natuurlijk. 😃
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#4
1998GUY zei:
Gekke stelling maar een in potentie een absoluut verslavende en verwoestende activiteit. De high en de cravings zijn magisch en lieten mij vergeten waar ik mee bezig was.

De buitenechtelijke relatie waar ik in belandde draaide op de spanning van sex. De eerste keer stiekem, spannend en geil. Een maand later weer eens… de week erop weer… en vanaf dat punt wekelijks meerdere keren. Dwangmatig plekken (want niet thuis) en gelegenheid zoeken om “het” te doen. Todat je twee levens hebt waarvan je je af vraagt welke rol je speelt en wie je allemaal voor de gek houdt. Je vrouw, kinderen, werkgever, sportclub, vrienden… maar gewoon doorgaan omdat de cravings aar sex gigantisch zijn (die van haar gelukkig ook) en de vormen steeds onbezonnener. Olie op elkaars vuur gooien… twee verslaafden, aan elkaar met respect voor elkaar gelijkwaardig aan elkaar.

In een vlaag van helderheid alles opgebiecht. En letterlijk cold turkey gestopt…

godzijdank mijn vrouw die het nog met mij aandurfde en inmiddels ruim 10 jaar later nog steeds.

Hou nog steeds van flirten, versieren en mss eens zoenen maar ik weet nu wat mijn meest verslavende drug is… sex.

wie herkent dit?

P.S. de trip reports zal ik een ieder besparen :)
Klik om te vergroten...
Ik snap je stelling, en kan me er ook zeker in vinden. Sex is toch wel echt het allerlekkerste wat je als mens kunt doen.
Toch geniet ik meer als ik in een relatie met 1 persoon het kan uitdiepen en opbouwen.
Als single, wat ik nu ben, is het toch een stuk opppervlakkiger maar daarom niet minder lekker.
Afwisseling is ook wat voor te zeggen.
Toch ga ik voor een leuke partner en dan zien we wel of we in de toekomst samen nog gaan experimenteren.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Verschrikkelijk deprimerende gedachte.

Mede dit maakt het moeilijk voor me om weer met een eventuele relatie te beginnen.

Ik begrijp het lichtzinnige denken hierover totaal niet.
Klik om te vergroten...
Helaas heb ik in bijna al mijn voorgaande relaties dit meegemaakt.
Toen ik op Sint Maarten was deze zomer heb ik met eigen ogen kunnen aanschouwen hoe bijna 90% van de Nederlandse dames die in het ziekenhuis werkten met een relatie toch en masse vreemd gingen. En er ook geen geheim van maakten.
Vond dat ontzettend lastig moet ik zeggen....
Maar ik vrees dat het wel de realiteit is dat er ontzettend veel mensen vreemd gaan.

Ook iets met verslaafd aan de spanning denk ik.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
DjYella zei:
Helaas heb ik in bijna al mijn voorgaande relaties dit meegemaakt.
Toen ik op Sint Maarten was deze zomer heb ik met eigen ogen kunnen aanschouwen hoe bijna 90% van de Nederlandse dames die in het ziekenhuis werkten met een relatie toch en masse vreemd gingen. En er ook geen geheim van maakten.
Vond dat ontzettend lastig moet ik zeggen....
Maar ik vrees dat het wel de realiteit is dat er ontzettend veel mensen vreemd gaan.

Ook iets met verslaafd aan de spanning denk ik.
Klik om te vergroten...
Ja dit zou mij dus breken. Als ik met iemand samen ben, is het ons twee. Als de ander me op dat vlak bedriegt vind ik dat het hoogste verraad.

Ook gehoord van bouncers wat die hebben gezien: vrouwen die verloofd zijn en dan net voor het trouwen nog even hun man bedriegen alsof het niks is. En natuurlijk gebeurt het andersom.

Als je in staat bent dat te flikken bij degene waar je je trouw aan hebt verkondigd of zelfs gezworen dan ben je in mijn ogen lager dan mens. Kan me niet schelen hoeveel hier het gedaan hebben. Eenmaal dat gedaan en je bent nooit meer te vertrouwen. Geen integriteit. Volgende leven beter.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
DjYella zei:
Ook iets met verslaafd aan de spanning denk ik.
Klik om te vergroten...
Terugkomend op dit:

Ik vind dit te makkelijk. Het is niet de verslaving die dit doet, het is jezelf. Je valt niet pardoes met je piemel in een kut of met je kut op een piemel. Daar zijn tientallen, honderden stappen en dus keuzemomenten in waarin je bewust zelf keer op keer de keuze maakt om uiteindelijk tot dat punt te komen je partner te bedriegen achter zijn/haar rug om, wat je geen slachtoffer van je verslaving maakt, maar de dader van je acties.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Terugkomend op dit:

Ik vind dit te makkelijk. Het is niet de verslaving die dit doet, het is jezelf. Je valt niet pardoes met je piemel in een kut of met je kut op een piemel. Daar zijn tientallen, honderden stappen en dus keuzemomenten in waarin je bewust zelf keer op keer de keuze maakt om uiteindelijk tot dat punt te komen je partner te bedriegen achter zijn/haar rug om, wat je geen slachtoffer van je verslaving maakt, maar de dader van je acties.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het eerder ligt rondom iemands psychologie rondom sex en vreemdgaan. Iemand die vreemdgaat kan die situatie in een andere graad van ernst zien dan jijzelf. Dan is die keuze dus ook sneller gemaakt. Wat de ernst van de situatie is is bovendien erg situationeel en afhankelijk van vele variabelen. Lastig te concluderen dus.

Bovendien is de invloed en werking van verslaving bij ieder mens anders. De filosofie en soiciologie rondom vreemdgaan en verslaving is iets constant ontwikkelends in ieder mens. Je kan lastig conclusies trekken dus. Bovendien kunnen mensen wel degelijk op langere termijn beïnvloed worden door hun verslaving. Ook dit is weer simpelweg afhankelijk van het persoon in kwestie. Uiteraard komen sommige situaties vaker voor dan andere, maar er kan zoveel achter zitten dat we het simpelweg niet zeker kunnen weten. Al helemaal niet van iemand online.
F
Frenk070Lid
01-01-2024, 00:00
#9
je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om allebei niet monogaam te zijn. in de homo wereld is dit vrij algemeen. en ik zeg: gelukkig maar.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Plex zei:
Ik denk dat het eerder ligt rondom iemands psychologie rondom sex en vreemdgaan. Iemand die vreemdgaat kan die situatie in een andere graad van ernst zien dan dan jijzelf. Dan is die keuze dus ook sneller gemaakt. Wat de ernst van de situatie is is bovendien erg situationeel en afhankelijk van vele variabelen. Lastig te concluderen dus.

Bovendien is de invloed en werking van verslaving bij ieder mens anders. De filosofie en soiciologie rondom vreemdgaan en verslaving is iets constant ontwikkelends in ieder mens. Je kan lastig conclusies trekken dus. Bovendien kunnen mensen wel degelijk op langere termijn beïnvloed worden door hun verslaving. Ook dit is weer simpelweg afhankelijk van het persoon in kwestie. Uiteraard komen sommige situaties vaker voor dan andere, maar er kan zoveel achter zitten dat we het simpelweg niet zeker kunnen weten. Al helemaal niet van iemand online.
Klik om te vergroten...
Als dit zo is, waarom zijn ze er niet gewoon transparant over.

Omdat ze WETEN dat ze fout zitten. Dat geeft dan waarschijnlijk ook grotendeels de kick, maar dat is dus die keuze: "ik verkies die kick/plezier voor mezelf boven de trouw aan mijn partner."

Het is uiteindelijk denk ik niet zo ingewikkeld: je diepere zelf weet heel goed dat je fout zit, maar je kiest er vanuit je ego voor om overspel te plegen. Je kiest voor jezelf ten koste van de ander. Daar komt het op neer.

Je acties bepalen wie je bent in deze wereld en de balans zal een keer opgemaakt worden.
C
Curieuze89Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit maakt nogal wat los… @Damius hoe ik nu met mijn echtgenoot in het (sex-) leven sta is niet van belang in deze context maar wederzijds uitstekend.

voortschrijdend inzicht: vreemdgaan schaadt het vertrouwen en dat terugwinnen duurt best lang en heeft vergevingsgezindheid en ruimdenkendheid nodig… en zelfs dan bijt het je af en toe (terecht) in de staart. Maar liefde draait om meer dan sex.

Wat ik wilde adresseren was mijn fascinatie voor wat Sex kan doen en hoe vergelijkbaar de cravings… en behoefte er aan kan zijn. Iets wat ik ook in drank & drugs tref. Het doen op elke plek en elk moment dat zich aandient. En momenten creëeren om het te “scoren” een slaaf van verlangen naar de volgende keer. Kortom mijn hardste drug is echte en gemeende sex (dus geen porno).

wie herkent dit? Zoals ik in mijn eerste bericht al vroeg. (Dat er een oordeel over is is mij inmiddels duidelijk maar doet voor mijn vraag niet terzake)
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Mindless ik wil je graag even herinneren aan je eigen post van gisteren. Je mening is duidelijk, erover door blijven gaan nadat TS heeft verzocht te stoppen met oordelen in zijn topic draagt niet bepaald bij aan de sfeer op het forum of aan de veiligheid voor leden om wat te delen zonder daar keihard op veroordeeld te worden.

Een betere wereld... Juist ja.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Frenk070 zei:
je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om allebei niet monogaam te zijn. in de homo wereld is dit vrij algemeen. en ik zeg: gelukkig maar.
Klik om te vergroten...
Wij zijn op een gegeven moment ook voor een open relatie gegaan. Fijn, dat dat bestaat.♥️ Zal vast niet voor iedereen werken, maar als het in openheid en met wederzijds vertrouwen en respect gebeurt, is het mooi.

Ik herken best veel van wat TS zegt. Inmiddels zie ik in hoeveel verschillende dingen een verslaving zich kan manifesteren. Sporten, eten, flirten, aandacht, seks, spanning... Ik ken ze allemaal tot op zekere hoogte. Dus seks als drugs: ja, ik snap 'm wel.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mevrouw Pløp zei:
@Mindless ik wil je graag even herinneren aan je eigen post van gisteren. Je mening is duidelijk, erover door blijven gaan nadat TS heeft verzocht te stoppen met oordelen in zijn topic draagt niet bepaald bij aan de sfeer op het forum of aan de veiligheid voor leden om wat te delen zonder daar keihard op veroordeeld te worden.

Een betere wereld... Juist ja.
Klik om te vergroten...

Eens, echt ontzettend storend. TS is hier om in een niet-veroordelende omgeving zijn verhaal te kunnen doen. We kennen de mening van @Mindless inmiddels wel, gaaap.
w
wolftranceLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik wil hier toch even op reageren, want het kan anders.

Mindless zei:
Ja dit zou mij dus breken. Als ik met iemand samen ben, is het ons twee. Als de ander me op dat vlak bedriegt vind ik dat het hoogste verraad.
Klik om te vergroten...
Waarom is het alleen "ons twee" als je met iemand bent? Omdat dat van je verwacht wordt? Maar wat vind jezelf?

Mindless zei:
Als dit zo is, waarom zijn ze er niet gewoon transparant over.
Klik om te vergroten...
Dat bedoel ik dus: het kan ook anders.

De Zandman zei:
Ik ga geen nieuwe relatie meer aan, omdat ik 1. Niet wil gaan vergelijken
2. Ik mij niet meer zo kwetsbaar wil maken betreffende de pijn die o.a. vreemdgaan veroorzaken kan in een relatie die dan hoogstwaarschijnlijk verbroken gaat worden.
1 x zoiets meegemaakt is voldoende.
Dat wil ik niet meer.
Klik om te vergroten...
Maar dan doe je jezelf tekort, Zandman. Pijn ontwijken leidt niet tot geluk: hoe je omgaat met pijn, en tegenslag, is de sleutel denk ik.

1998GUY zei:
godzijdank mijn vrouw die het nog met mij aandurfde en inmiddels ruim 10 jaar later nog steeds.
Klik om te vergroten...
Heel mooi wat je hebt gedeeld, 1998GUY, en erg mooi te lezen dat jouw vrouw dus snapt dat het anders kan. En dat het je relatie uiteindelijk juist verdiept heeft.

We zitten met zijn allen vast in wat de maatschappij, onze ouders, anderen, van ons verwachten, en handelen daarnaar. Maar, het is veel beter om te handelen naar wat we zelf van onszelf verwachten. Dat is wat ik heb geleerd de afgelopen jaren.

Mijn vrouw en ik hebben iets soortgelijks meegemaakt maar we hebben onze relatie geopend in plaats van verbroken toen we achter het vreemdgaan van elkaar kwamen. Dat is een erg mooie weg geworden waarvan we allebei heel veel geleerd hebben. In de drie jaar na het openen van de relatie heb ik mij persoonlijk meer ontwikkeld dan in de dertig jaar daarvoor. Ik verbind me nu in vrijheid met anderen, kan mijn biseksualiteit beleven en heb een hechtere band met mijn vrouw dan ooit.

Je kunt kiezen voor de flat line, leven naar wat er van je verwacht wordt en denken dat trouw of het ontwijken van pijn leidt tot geluk. Maar vrijheid leidt tot geluk, en handelen naar wat je zelf van jezelf verwacht, en als je dat kunt doen in je leven, en de dalen die bij de hoogtepunten horen kunt accepteren en aanpakken, dan ben je gelukkig.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Terugkomend op dit:

Ik vind dit te makkelijk. Het is niet de verslaving die dit doet, het is jezelf. Je valt niet pardoes met je piemel in een kut of met je kut op een piemel. Daar zijn tientallen, honderden stappen en dus keuzemomenten in waarin je bewust zelf keer op keer de keuze maakt om uiteindelijk tot dat punt te komen je partner te bedriegen achter zijn/haar rug om, wat je geen slachtoffer van je verslaving maakt, maar de dader van je acties.
Klik om te vergroten...
Dit is hetzelfde als tegen een verslaafde zeggen: kies er dan voor om niet te gebruiken.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
wolftrance zei:
Ik wil hier toch even op reageren, want het kan anders.


Waarom is het alleen "ons twee" als je met iemand bent? Omdat dat van je verwacht wordt? Maar wat vind jezelf?


Dat bedoel ik dus: het kan ook anders.


Maar dan doe je jezelf tekort, Zandman. Pijn ontwijken leidt niet tot geluk: hoe je omgaat met pijn, en tegenslag, is de sleutel denk ik.


Heel mooi wat je hebt gedeeld, 1998GUY, en erg mooi te lezen dat jouw vrouw dus snapt dat het anders kan. En dat het je relatie uiteindelijk juist verdiept heeft.

We zitten met zijn allen vast in wat de maatschappij, onze ouders, anderen, van ons verwachten, en handelen daarnaar. Maar, het is veel beter om te handelen naar wat we zelf van onszelf verwachten. Dat is wat ik heb geleerd de afgelopen jaren.

Mijn vrouw en ik hebben iets soortgelijks meegemaakt maar we hebben onze relatie geopend in plaats van verbroken toen we achter het vreemdgaan van elkaar kwamen. Dat is een erg mooie weg geworden waarvan we allebei heel veel geleerd hebben. In de drie jaar na het openen van de relatie heb ik mij persoonlijk meer ontwikkeld dan in de dertig jaar daarvoor. Ik verbind me nu in vrijheid met anderen, kan mijn biseksualiteit beleven en heb een hechtere band met mijn vrouw dan ooit.

Je kunt kiezen voor de flat line, leven naar wat er van je verwacht wordt en denken dat trouw of het ontwijken van pijn leidt tot geluk. Maar vrijheid leidt tot geluk, en handelen naar wat je zelf van jezelf verwacht, en als je dat kunt doen in je leven, en de dalen die bij de hoogtepunten horen kunt accepteren en aanpakken, dan ben je gelukkig.
Klik om te vergroten...
Of hoe je swingen/polyamorie kunt romantiseren. 🤫
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Je kunt een verslaving verzwakken door op 1 of enkele van die honderden keuzemomenten NEE te zeggen/doen.

Ik zeg niet dat dat per se makkelijk is.

Hoe je in ieder geval gegarandeerd faalt is jezelf tot slachtoffer maken en denken dat je 0 keuze hebt.
Klik om te vergroten...
Nou, ik kon dat absoluut niet, en velen met mij. Nou is niet gezegd dat het dan voor iedereen geldt maar verslaving was voor mij wel echt een stuk sterker dan mijn eigen kracht. De crux voor herstel zat 'm hier in het doen van de juiste dingen, niet in het laten van de verkeerde dingen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
_shikantaza zei:
De crux voor herstel zat 'm hier in het doen van de juiste dingen, niet in het laten van de verkeerde dingen.
Klik om te vergroten...

Voor mij werkt dat net zo!

En het vinden van die kracht die sterker is dan de kracht van mijn verslaving. Iets om 'm mee te counteren. In mijn geval vooral de kracht van het NA programma en alles wat daarbij komt kijken.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#20
FredKroket zei:
Maar hoe jij het framed zet je verslaafden weg als slachtoffers en gedoemd om te falen. Ik vind dat best vervelend.
Klik om te vergroten...
Goed dat je dit benoemt, dank.
Het blijft zich maar herhalen…helaas.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."