#1
dag allemaal,
Ik ben hier voor het eerst al heb ik al vaker gebruikt en ben vooral op zoek naar buddy'(s) die ook terug willen naar een normaal leven.
In het kort... ik ben een mama van twee prachtige kinderen, heb een zeer goede job, wel gescheiden maar uiteindelijk, heb ik toch alles wat ik wil?
Ik struggle al heel mijn leven met een alcoholverslaving en hier heb ik ook hulp voor gezocht. Naar het buitenland gegaan, afkick, en woooooow wat voelde ik me goed erna!!! Zo sterk! Zo zeker! En het leven was zooo mooi.
Dan wat tegenslagen gekregen, ik heb naar het schijnt ook ADD...(zou invloed hebben?) en omdat ik weiger te drinken, dacht ik wel dat een beetje coke geen kwaad zou kunnen. Wou vooral energie zodat ik mijn huis, tuin, werk, ... alles terug onder controle zou krijgen.
Ik heb 20 jaar geleden wel al eens coke gebruikt in het uitgaansleven en was keileuk en ben nooit blijven 'hangen' dus dacht echt dat het kon.
Grammetje gehaald..... en ja net zoals met alcohol, geen stop meer.
Dit is nu al anderhalve week dat ik elke dag coke neem, gewoon om te kunnen functioneren. En dan S avonds kan ik weer niet slapen dus smorgens als een zombie, zie ik maar 1 uitweg.
Ik ben radeloos!!!
Ik ben zelf van België en vind hier weinig lotgenoten die er open durven en willen over praten. NA meetings zijn meer dan een uur rijden voor mij,... ik weet niet wat te doen.
Ik haat mezelf zo erg, gisteren avond wou ik gewoon een tranxene nemen en erop drinken zodat ik maar niets voelde... hoe erg is dat... wat zou ik mijn kindjes aandoen ?????
Aub, geen opmerkingen dat ik een slechte mama ben, ik weet dat ik dat niet ben en de opmerking 'als je van je kinderen houdt' stop je gewoon... dit werkt bij mij zo niet.
gewoon help.........
Ik ben hier voor het eerst al heb ik al vaker gebruikt en ben vooral op zoek naar buddy'(s) die ook terug willen naar een normaal leven.
In het kort... ik ben een mama van twee prachtige kinderen, heb een zeer goede job, wel gescheiden maar uiteindelijk, heb ik toch alles wat ik wil?
Ik struggle al heel mijn leven met een alcoholverslaving en hier heb ik ook hulp voor gezocht. Naar het buitenland gegaan, afkick, en woooooow wat voelde ik me goed erna!!! Zo sterk! Zo zeker! En het leven was zooo mooi.
Dan wat tegenslagen gekregen, ik heb naar het schijnt ook ADD...(zou invloed hebben?) en omdat ik weiger te drinken, dacht ik wel dat een beetje coke geen kwaad zou kunnen. Wou vooral energie zodat ik mijn huis, tuin, werk, ... alles terug onder controle zou krijgen.
Ik heb 20 jaar geleden wel al eens coke gebruikt in het uitgaansleven en was keileuk en ben nooit blijven 'hangen' dus dacht echt dat het kon.
Grammetje gehaald..... en ja net zoals met alcohol, geen stop meer.
Dit is nu al anderhalve week dat ik elke dag coke neem, gewoon om te kunnen functioneren. En dan S avonds kan ik weer niet slapen dus smorgens als een zombie, zie ik maar 1 uitweg.
Ik ben radeloos!!!
Ik ben zelf van België en vind hier weinig lotgenoten die er open durven en willen over praten. NA meetings zijn meer dan een uur rijden voor mij,... ik weet niet wat te doen.
Ik haat mezelf zo erg, gisteren avond wou ik gewoon een tranxene nemen en erop drinken zodat ik maar niets voelde... hoe erg is dat... wat zou ik mijn kindjes aandoen ?????
Aub, geen opmerkingen dat ik een slechte mama ben, ik weet dat ik dat niet ben en de opmerking 'als je van je kinderen houdt' stop je gewoon... dit werkt bij mij zo niet.
gewoon help.........