Misschien heb je hier wat aan, een hele grote community gewijd aan het stoppen met kratom:
Bedankt voor de tip, ik had zelf vooral op Nederlandse sites gezocht.Misschien heb je hier wat aan, een hele grote community gewijd aan het stoppen met kratom:
Volgens mij is kratom niet super populair in Nederland. Maar je kunt de afkick verschijnselen denk wel vergelijken met elk ander opiaat/opioïde (kratom is een opioïde).Bedankt voor de tip, ik had zelf vooral op Nederlandse sites gezocht.
Ik kan mijn borst wel natmaken dus 😞 Nou ja, misschien is dat maar beter, dan val ik hopelijk niet terugVolgens mij is kratom niet super populair in Nederland. Maar je kunt de afkick verschijnselen denk wel vergelijken met elk ander opiaat/opioïde (kratom is een opioïde).
Bij een detox helaas wel ja. Kratom is eventueel ook goed af te bouwen waarbij je de ontwenningsverschijnselen tot een minimum beperkt:Ik kan mijn borst wel natmaken dus 😞
Ja, ik ga ook voor een detox.Bij een detox helaas wel ja. Kratom is eventueel ook goed af te bouwen waarbij je de ontwenningsverschijnselen tot een minimum beperkt:
Maar ik heb met beide geen ervaring, althans met Kratom dan. Denk dat ik persoonlijk voor een detox zou kiezen. De ontwenningsverschijnselen duren volgens mij een week, als je dit in een andere omgeving met medische supervisie kan doen zonder afleiding van werk/familie zal het allemaal relatief wel meevallen.
Ja, ik ga ook voor een detox.
Maar wat me zorgen baart is dat die detox eerst één week zou duren, toen hoorde ik later dat ze er twee weken voor uit wilden trekken. En vorige week heb ik te horen gekregen dat ze van drie weken detoxen uitgaan.
Drie! Dat is de langste periode dat deze kliniek detox aanbiedt. Wat betekent dat?
Ik heb geprobeerd rechtstreeks contact met deze kliniek op te nemen (zowel tel. als via de mail), maar dat is nu bijna een week geleden en ze hebben nog niet gereageerd. De instantie die me daarna gaat behandelen besteedt de detox uit, en kunnen me ook niet meer vertellen.
Vandaar dat ik hier mijn heil zoek. Heeft hier iemand ervaring met detox in Laren?
Dank voor je reactie, doet me goed.Betere tijden toegewenst @Mrs Poes 🐱
Volgens mij zal het moeilijk in te schatten zijn hoe lang het proces duurt. Ik zag een Amerikaanse doctor die uitleg gaf en het woord Detox niet eens accepteert.
Gezien je benaming ben je misschien kratom gaan gebruiken omdat je al met andere middelen in de problemen zone zat.
Soms wordt men op andere medicijnen gezet en die moet men dan een paar maanden slikken en vervolgens langzaam afbouwen..
Volgens mij ben je nu goed onderweg en ga je de ondersteuning krijgen die je nodig hebt.
Anders zijn Engelse sites en videos interessant als je meer wilt leren gezien de populariteit van Kratom in de VS vooral.
Succes en geen haast hebben, dan komt het goed!
Mijn partner wil echt aan niets meewerken, ook niet erover praten - zelfs niet voor zichzelf. Ik heb mezelf in de nesten gewerkt, ondanks zijn waarschuwingen en nu zoek ik het dus ook maar uit. Zo ziet hij het en dat snap ik ook wel, maar het is wel heel naar.Eerder verslaafd geweest en het middel kan een rede zijn voor een langere afkick denk ik. Geen zorgen om maken.
Al heb je 10 weken nodig. Als je er maar vanaf komt.
Oja, krijgt je man ook een partner module?
Dat ze uitleggen wat verslaving is etc.
Dat hij jou ook ziet als ZIEK en jij hier niks aan kan doen
Hi, meestal een witte soort, maar soms ook geel, groen of rood. Ik gebruik zo'n 55 gram per dag. Schaam me kapot 😟Bedankt voor het delen van je verhaal.
Welke Kraton gebruik je en hoeveel?
Mijn partner wil echt aan niets meewerken, ook niet erover praten - zelfs niet voor zichzelf. Ik heb mezelf in de nesten gewerkt, ondanks zijn waarschuwingen en nu zoek ik het dus ook maar uit. Zo ziet hij het en dat snap ik ook wel, maar het is wel heel naar.
Je bent straks in goede handen, in een fijne omgeving met de juiste ondersteunende medicatie om af te kunnen kicken 🥰Laatste dag thuis, laatste dag in gebruik. Ik heb het moeilijk. De tranen zitten hoog, maar ik probeer me groot te houden. Zo maar eens mn sporttas inpakken.
No worries, in de kliniek kun je wel lekker huilen en hoef je je niet meer groot te houden. Shields down 😘Laatste dag thuis, laatste dag in gebruik. Ik heb het moeilijk. De tranen zitten hoog, maar ik probeer me groot te houden. Zo maar eens mn sporttas inpakken.
Laatste dag thuis, laatste dag in gebruik. Ik heb het moeilijk. De tranen zitten hoog, maar ik probeer me groot te houden. Zo maar eens mn sporttas inpakken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."