#1
het valt me opdat veel van jullie zeggen vraag hulp, in wat voor hulp zou ik het dan moeten zoeken?
ik heb nog niet echt behoefte aan hulp. volgens mij komik er wel uit in me 1tje.
en de onderliggende problemen heb ik al tijdje geleden opgelost.
dan praat ik over 5 jaar geleden. iets met narcisme in me buurt.
ik denk dat stoppen met blowen het sluitstuk is van dat probleem.
ik heb nog niet echt behoefte aan hulp. volgens mij komik er wel uit in me 1tje.
en de onderliggende problemen heb ik al tijdje geleden opgelost.
dan praat ik over 5 jaar geleden. iets met narcisme in me buurt.
ik denk dat stoppen met blowen het sluitstuk is van dat probleem.