Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstoppen met blowen na 38 jaar

stoppen met blowen na 38 jaar

73 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
t
teun53Lid
01-01-2024, 00:00
#1
het valt me opdat veel van jullie zeggen vraag hulp, in wat voor hulp zou ik het dan moeten zoeken?
ik heb nog niet echt behoefte aan hulp. volgens mij komik er wel uit in me 1tje.
en de onderliggende problemen heb ik al tijdje geleden opgelost.
dan praat ik over 5 jaar geleden. iets met narcisme in me buurt.
ik denk dat stoppen met blowen het sluitstuk is van dat probleem.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het aanraden van hulp is goed bedoelt. Voor de slaapproblemen na wietgebruik is er weinig te doen dan het ritme terug vinden, op tijd naar bed en geduld hebben. Naar de huisarts voor slaapproblemen word meestal verholpen met medicatie en die medicatie is het probleem verleggen en niet oplossen. Je geeft verder aan dat je @teun53 verder wel goed voelt met het stoppen dus denk dat hulp zoeken nu ook niet meteen noodzakelijk is.
t
teun53Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ben hier juist om goede tips te krijgen sta voor alles open.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het gaat erom dat je nu hulp vraagt zodat het voorbereid is als je het wel echt nodig hebt. Wachten totdat de noodzaak er is, is te laat.
t
teun53Lid
01-01-2024, 00:00
#5
en aan wie zou ik hulp moeten vragen ? en aan wat voor hulp denken jullie?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kunt naar je huisarts gaan en je verhaal doen. Misschien hebben ze tips voor het slapen of weten ze nog wat handige dingen. Hulp van de praktijkondersteuner ofzo. Of een praatgroep voor lotgenoten.
C
CouchlockLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goed bezig man,
ik ben zelf na 5 jaar dagelijks gestopt zit nu op 11 maanden, eerste 3 maanden voel je je niet perse beter maar na 3 maanden werd het bij mij beter gewoon net zoals vroeger πŸ’ͺ Doorgaan vanaf nu word het alleen maar makkelijker.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dus als ik het goed heb begrepen rookte je de joints met tabak?

Kijk naast informatie over stoppen met blowen ook naar informatie over stoppen met roken. Dan weet je eventueel wat je ook te wachten staat naast de wiet.

Je bent nu zo'n 8 weken gestopt dus vervangende nicotine lijkt me niet nodig. Maar dat je helemaal geen puf hebt lijkt me niet zo gek. Dat kan een effect zijn van het stoppen met tabak roken. Enige wat je kan doen is het te accepteren, op gegeven moment voel je je als herboren! Weet ook dat het heel lang nog kan duren voordat je neurotransmitters zijn herstelt. Blijf zo doorgaan. Dit is misschien een gevecht voor maanden of een jaar zelfs maar gun je dit herstel. En je krijgt er een mooiere leven voor terug!
t
teun53Lid
01-01-2024, 00:00
#9
thx voor de antwoorden.
ik ga is kijken wat de dokter van het slapen vind.
probleem is ook me maag die doet ook nog steeds raar daar heb ik pro biotica voor gehaald.
en ja ik rookte joints met tabak en rookte met heel weinig weed telkens minder ,ik denk dat mijn grootste probleem nicotine is.
de laatste week heb ik wel al iets beter geslapen. wel vroeg wakker nog steeds.
tot me 30e heb ik zon beetje alles gebruikt veel xtc speed coke drank paddo's daar kon ikzonder problemen mee stoppenblowen is wel moeilijker vind ik.
t
teun53Lid
01-01-2024, 00:00
#10
btw 5 kilo aangekomen en ik train gewoon weer.
snap er geen reet van.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#11
teun53 zei:
btw 5 kilo aangekomen en ik train gewoon weer.
snap er geen reet van.
Klik om te vergroten...
Niks geks aan want je hele stofwisseling is anders zonder wiet en tabak
t
teun53Lid
01-01-2024, 00:00
#12
word dat weer normaal?
anders moet ik echt aan de lijn?
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik weet niet echt hoe het zit maar voornamelijk tabak zorgt voor een snelle stofwisseling. Dan wordt je er niet zo dik van.

Nu herstelt dat en dan komt er hoe dan ook gewicht bij. Daar kan je niks aan doen. Maar het kan zijn dat je meer zin krijgt om te eten omdat tabak dat onderdrukt waardoor je aankomt. Mocht je veel snoepen bijvoorbeeld is lijnen iets wat je kan doen. Al is meer bewegen dan dat je binnenkrijgt als energie altijd het beste om af te vallen.

Zelf zou ik het ook voornamelijk onder het kopje "accepteren" laten. Trek nog geen conclusies. Je hebt alle tijd nog om er wat aan te doen. Belangrijkst is dat je gestopt blijft met wiet en tabak. Hiermee nu mee tobben zal je misschien doen twijfelen om terug te gaan.

Zoek naar wat past in je nieuwe leven die je ondergaat. En onderga vooral het herstel waar je mee bezig bent. Dat zal nog een lange tijd duren maar komt zeker goed!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
teun53 zei:
word dat weer normaal?
anders moet ik echt aan de lijn?
Klik om te vergroten...

Na 15 jaar blowstop op 6 maanden 10 kilo bij en ik snoepte minder. πŸ˜…
t
teun53Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb absoluut geen moeite om niet te roken dat is geen probleem meer.
maarde bijwerkingen laten me af en toe twijfelen waarom ik het eigenlijk doe.
ik ben super sportief ben tot me 35 prof bokser geweest dus weet wel beetje wat afvallen is.
en ja ik bokste stoned me wedstrijden,mike tyson was ook blower. in de ufc zijn veel vechters die blowen.
mischien moet ik minderen met eten en accepteren.
6 maanden 10 kilo word ik depri van.
cannabisaficionado.com

7 Pro MMA Fighters Who Openly Support Cannabis

It’s no secret that people both enjoy and benefit from using cannabis. Elite athletes are no different. Former pro athletes like Al Harrington and Ricky Williams who were once penalized for their cannabis use, are now starting their own cannabis companies and touting the numerous medical...
cannabisaficionado.com cannabisaficionado.com
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je veel sport gaat je gewicht waarschijnlijk niet in die mate stijgen. Bij mij was het winter en was het meer thuis zijn en soort van "lui". Dan stijgt gewicht snel.
t
teun53Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ben effe me eten aan het mindere anders gaat het fout zelfs trainen helpt effe niet .
slapen gaat iets beter ,me maag ook ik slik probiotica.
s
smoki'nLid
01-01-2024, 00:00
#18
Herkenbaar Teun
Ik vind het knap van je dat je volhoudt πŸ’ͺ
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Goed dat je het volhoudt, wiet is inderdaad een van de lastigste substanties om mee te stoppen. Dat is zo omdat bepaalde krachten zich met de substantie hebben bemoeid. Wil je je tijd wat verzachten dan raad ik je aan te microdoseren met Sane Pedro en dan met name een museumdosis van 3 gram elke 4 dagen. Zo ben ik gestopt met roken, werkte als een tierelier.
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Probeer eens Reishi paddenstoelen om beter te slapen, en Lions mane voor de helderheid.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."