Mooie boodschap
@Mindless, ik merk ook enige vorm van rust. Opzich raar want we worden eigenlijk beperkt in ons vrijheid, wat dus toch een vorm van rust geeft. Er "moet" niet zo veel meer maar er mag ook minder..... Ik blijf erbij dat de wereld erg raar reageert op deze virus. Alle maatregelen geven een veel grotere schade dan het virus zelf, maargoed dat is mijn onderbuik gevoel en niet gestaafd of feiten.
Ik maak me dan ook zorgen zoals
@8️⃣6️⃣ over hoe mensen straks met de economische recessie zullen omgaan. Natuurlijk geeft het ruimte voor nieuwe mooie dingen maar ik denk ook dat de echte grote machtshebbers van deze situatie gebruik gaan maken om hun positie nog meer te versterken. Krijgen wij onze vrijheden oooit weer terug? Is dit een voorbode op een communistische wereld zoals in China? Is dit de manier om alle midden en klein bedrijven de wereld uit te krijgen? Waarom vind nou
precies nu het grootste leger oefening plaatst de " Exercise Defender Europe 20 " met 30.000 soldaten? Zal wel toeval zijn. Net zo veel toeval toen amerika met 1 van de grootste oefeningen bezig was toen een paar gekken met vliegtuigen de WTC gebouwen in vlogen.
Edit: Lees nu trouwens dat ze die "Exercise Defender Europe 20" aan het afschalen zijn ivm het virus.
Nou wil ik absoluut de angst niet aanwakkeren want deze vragen ontstaan wel na het lezen van verschillen complot sites door mensen met alu hoedjes. Neemt niet weg dat er vragen gesteld moeten worden. Maar neemt ook niet weg dat dit een kans geeft voor de aarde zichzelf te helen en of de mensen wakker te schudden. Velen zullen ook echt wel wakker geschud worden en misschien al zijn. Maar 1 slaapliedje en iedereen sukkelt weer in slaap ben ik bang.
Sorry
@Mindless ik wilde bijdragen aan je positieve boodschap maar dat lukt me niet zo goed.