Ik weet zeker dat je een fijne ervaring gaat hebben. je hebt de juiste, gebalanceerde instelling.
Ik zal het zeker met uiterst respect tot me nemen! Ik ben heel benieuwd naar LSD.
Finding peace during this outbreak blijkt voor sommige mensen best een strubbeling te zijn. Zo heb ik collega's die in hun vrije tijd altijd in hun stamkroeg te vinden zijn. Die mensen hun leven lijkt ingestort. Ze zien er behoorlijk ongelukkig uit momenteel...
Op een of andere manier vloeit de innerlijke rust en vrede heel goed op mijn pad. Ik was al tijden gestopt met het kijken van tv, en sindskort ook met series en Netflix. Ik genoot al voor de uitbraak meer van mijn rust onder het genot van een muziekje en een jointje s'avonds. En als kers op de taart mediteer ik (nu inmiddels al een maand aaneengesloten) elke avond voor het slapen gaan met ademhalingstechnieken.
Ik voel me in balans, ik geniet van de rust, innerlijk, maar ook de rust in de mensen om mij heen. Als een frequentie waarop ik me al gebalanceerd en gelukkig mee voelde worden er nu mensen die in een totaal andere vibe leefde noodgedwongen ook op zoek te gaan naar hun innerlijke rust. Het is wel even goed om de economie die altijd maar ingesteld stond op efficiëntie en het strijden om aantallen ineens tot rust te zien komen. Een soort van noodgedwongen bewustwording voor ons allen. Wat als hetgeen waar je altijd maar aan vast hield wegvalt, wie blijft er dan over? Wie ben je als persoon zonder het bezoeken van alle sociale contacten en zonder plekken waar je heen kunt voor je plezier? Ben je dan nog gelukkig met wie je van binnen bent?
Ik wel!
Ondanks alle tegenslagen... Eigenlijk alles waar ik naar kon uitkijken het afgelopen half jaar ging niet door...
Ik zou gaan trouwen
Ik zou ayahuasca gaan doen
Ik zou naar buitenland mogen reizen als zakenreis, bezoekje aan fabriek waar ik een merk voor vertegenwoordig.
Ik zou nu lekker in de zon liggen in egypte
Ik zou in mei een opleiding gaan doen in Sjamanistisch ademwerk
Niks is doorgegaan.. Maar toch. Blijkbaar moet ik dit allemaal voelen en aankunnen om straks nog meer in m'n kracht te gaan staan. En zo zie ik het echt. Ik zit in een cyclus van 'expect the unexpected' . En wie weet komt er ook nog corona achteraan voor me... Who knows.. Ik sta nergens meer van te kijken.
Het is wat
@Mindless ook al zei, het enige wat je hebt is nu. Niet het verleden niet het heden. Alleen nu bestaat nu, en de kracht is om je niet te veel bezig te houden met onderweg zijn, maar te genieten van het nu. Dit is alles wat we nu hebben, dus wees dankbaar voor wat je wel hebt!