Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand dit wel eens meegemaakt?

Iemand dit wel eens meegemaakt?

139 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat zo'n dingen ongeloofwaardig klinken
(voor mij althans) zonder dat ik het ooit meegemaakt heb.

Ik begrijp en respecteer dat jullie daar wel in geloven, en in jullie plaats zou ik zot worden. 🀐
Klik om te vergroten...
Oh, dat begrijp ik. Klinkt ook als een rare horror film. πŸ˜‚

Ik heb ook niet echt bewijs drang omdat ik zelf weet wat er gebeurt is... πŸ˜… maar zou wel geweldig zijn als ik zoiets op beeld kan krijgen ooit!
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Wij hadden laatst dat we aan het slapen waren en dat er een spiegel naar mijn hoofd vloog. En nee, we waren nuchter... Er was geen wind, nergens een logische verklaring te vinden... Heel bizar.
Klik om te vergroten...
Plus dat ik en de hond gerommel/gestommel en een soort scheurgeluid vanuit de muur hoorde voordat het gebeurde.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Oh, dat begrijp ik. Klinkt ook als een rare horror film. πŸ˜‚

Ik heb ook niet echt bewijs drang omdat ik zelf weet wat er gebeurt is... πŸ˜… maar zou wel geweldig zijn als ik zoiets op beeld kan krijgen ooit!
Klik om te vergroten...
Jaaa...een nieuwe Paranormal Activity met jullie in de hoofdrol 🀩
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blyatman zei:
Plus dat ik en de hond gerommel/gestommel en een soort scheurgeluid vanuit de muur hoorde voordat het gebeurde.
Klik om te vergroten...
Ja, de hond heeft ook veel meer door dan wij. En eerder ook vaak!
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat zo'n dingen ongeloofwaardig klinken
(voor mij althans) zonder dat ik het ooit meegemaakt heb.

Ik begrijp en respecteer dat jullie daar wel in geloven, en in jullie plaats zou ik zot worden. 🀐
Klik om te vergroten...
Mijn broer was vroeger altijd te nuchter voor deze dingen, tot hij het echt zelf meemaakte in ouderlijk huis.
Het was altijd: logische verklaring zoeken
Na wat hij zelf zag en voelde: er is meer dan wij. (Ook al praat hij er niet graag over)
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blyatman zei:
Plus dat ik en de hond gerommel/gestommel en een soort scheurgeluid vanuit de muur hoorde voordat het gebeurde.
Klik om te vergroten...
Sorry voor het volgende...
Maar is het niet aannemelijker dat er ongedierte in de muren zit?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Jaaa...een nieuwe Paranormal Activity met jullie in de hoofdrol 🀩
Klik om te vergroten...
Hahahaha, Paranormal activity - The Return of Spyro & Blyatman 😎
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Sorry voor het volgende...
Maar is het niet aannemelijker dat er ongedierte in de muren zit?
Klik om te vergroten...
Het is een muur van gips. 😳 zo dun als een kartonnetje
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blyatman zei:
Mijn broer was vroeger altijd te nuchter voor deze dingen, tot hij het echt zelf meemaakte in ouderlijk huis.
Het was altijd: logische verklaring zoeken
Na wat hij zelf zag en voelde: er is meer dan wij. (Ook al praat hij er niet graag over)
Klik om te vergroten...
Misschien, mocht ik het meemaken, ik er ook zou in geloven
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Sorry voor het volgende...
Maar is het niet aannemelijker dat er ongedierte in de muren zit?
Klik om te vergroten...
Ik snap je redenatie, maar nee. Is trouwens ook niet mogelijk.. het is dan wel een prefab muurtje, de mogelijk tot ongedierte is er niet.

Edit; dit geluid was trouwens nooit te maken door ongedierte. Eerder alsof een volwassen persoon door die muur heen zou breken.

en nee deze muur is een scheidingsmuur in de slaapkamer dus geen geluid van de buren oid.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Misschien, mocht ik het meemaken, ik er ook zou in geloven
Klik om te vergroten...
Ja, wou dat ik het kon laten zien zo makkelijk. Maar het gebeurt altijd op momenten dat we er niet aan denken. Ik weet ook zeker dat als ik een camera zou neerzetten dat er juist niets gebeurt. Echt jammer
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Ja, wou dat ik het kon laten zien zo makkelijk. Maar het gebeurt altijd op momenten dat we er niet aan denken. Ik weet ook zeker dat als ik een camera zou neerzetten dat er juist niets gebeurt. Echt jammer
Klik om te vergroten...
Gewoon proberen?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Gewoon proberen?
Klik om te vergroten...
Ik heb eigenlijk een camera voor de hond als we weggaan maar die is defect. Ik zal eens een nieuwe halen binnenkort, dan hebben we wel 24/7 camera 😁
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Ik heb eigenlijk een camera voor de hond als we weggaan maar die is defect. Ik zal eens een nieuwe halen binnenkort, dan hebben we wel 24/7 camera 😁
Klik om te vergroten...
24/7 betekent free porn...Jeuj πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
24/7 betekent free porn...Jeuj πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Hahahahahahaha omg πŸ₯²πŸ˜‚
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Ja, zij, jij en mij.
Maakt samen wij.
Lekker privé toch?😜
Klik om te vergroten...
Ik, hij, jij en de geestjes! Wat leuk! πŸ˜‚
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
24/7 betekent free porn...Jeuj πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Lekkere privΓ© collectie aan porno πŸ˜πŸ‘πŸ»
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Ah okay.
Ik dacht maar luidop. ☺
Klik om te vergroten...

ik heb ook vaak hier, dat ik in de keuken sta of aan het douchen ben en vet vaak een stem hoor, of iemand zie lopen achter mij langs. Ik vraag zooooovaak aan @Spyro β€œwas jij net in de badkamer/keuken?” Of: β€œwat zei je?”
terwijl zij dat nooit is/was.

nee, geen drugs, geen hersenspinsels. Gewoon fysiek een lichaam zien/horen en voelen lopen of achter je staan.

keukenkastjes die opeens open staan na herhaaldelijk dicht gedaan te hebben.
een wasmand deksel die we samen dicht horen gaan terwijl de wasmand al dicht was.
geklop op deuren terwijl er niemand is.
Genoeg gebeurd hier πŸ˜‚
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Blyatman zei:
ik heb ook vaak hier, dat ik in de keuken sta of aan het douchen ben en vet vaak een stem hoor, of iemand zie lopen achter mij langs. Ik vraag zooooovaak aan @Spyro β€œwas jij net in de badkamer/keuken?” Of: β€œwat zei je?”
terwijl zij dat nooit is/was.

nee, geen drugs, geen hersenspinsels. Gewoon fysiek een lichaam zien/horen en voelen lopen of achter je staan.

keukenkastjes die opeens open staan na herhaaldelijk dicht gedaan te hebben.
een wasmand deksel die we samen dicht horen gaan terwijl de wasmand al dicht was.
geklop op deuren terwijl er niemand is.
Genoeg gebeurd hier πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Altijd gezellig hier. Nooit alleen 🀣
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Ja ,okee.
Maar ik probeer altijd een rationele verklaring te vinden.
Het strijkijzer van de vriendin bvb;
- werken paar straten verderop
- waterleiding ergens gebroken
Etc...

Maar dingen die effectief elders staan dan ervoor, daar moet toch ook een reden voor zijn behalve : communicatie willen maken.
Klik om te vergroten...
Ja op die manier, heb het net met @Spyro er over. Vroeger toen ik nog bij mijn moeder in huis woonde, en ik en mijn moeder knallende ruzie hadden, wou ik altijd weg met de auto. Dan lagen die voor of tijdens de ruzie op tafel of in de keuken bijv. en dan was het altijd: Waar de fuck zijn mijn sleutels!?
moeder de schuld geven, maar 100% kwam zij nooit aan mijn autosleutel.
bij nader inzien, en zei mijn moeder ook altijd en Spyro net ook: grote kans dat dat op zo’n moment expres of bewust verplaatst wordt of β€˜verdwijnt’ als van: je hebt op dit moment een heet hoofd, niks autorijden.
ze werden altijd pas terug gevonden als de ruzie was bij gelegd of opgelost.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."