Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug zou jij proberen op je sterfbed?

Welke drug zou jij proberen op je sterfbed?

71 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Echt waar?! Kun je daar meer over vertellen? :) (Evt. PB als het teveel off-topic gaat.)

GHB is niet veel aan, kan ik je alvast vertellen. Ik zou zeggen: afhankelijk van hoe lang je tegen die tijd nog te leven hebt, schrap hem van je lijst. :wink: Doet me er wel aan denken dat ik daar recent een hele rare ervaring mee heb gehad, en daar wilde ik nog een topic over openen. Zo even doen!
Klik om te vergroten...
Heel kort dan over 5-MeO-DMT: Mijn leukste ervaring hiermee was dat ik het snoof. Weet helaas de dosering niet meer. Ik raakte binnen enkele minuten totaal in Zen mode. Hartslag daalde zo erg dat zelfs mijn vriendin mijn hart haast niet meer kon voelen. Ik voelde zelf mijn hart al helemaal niet meer kloppen. Daarom vroeg ik haar dit even te controleren. Totale euforie met een soort wit hemels licht met mijn ogen dicht. Alsof ik in diepste meditatie trance ooit zat. Duurde maar een klein half uur volgens mij al staat de tijd op het moment van de trip natuur gewoon stil :). Laatste keer is alweer 5 jaar geleden dus heel veel meer kan ik er niet over zeggen. Wel dat het een heerlijk, mooi en hemels middel is.

Verder OT: Nou stond GHB ook zeker niet hoog op mijn lijstje dus die is zo geschrapt hoor haha. Maar heroine zou ik wel eens willen ervaren en misschien ook met Meth als we dan toch bezig zijn:wink:. Maar DMT staat wel heel hoog op mijn lijstje. En dan denk ik aan puur met een maoi.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
LSD of MDMA
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je terminaal bent mag je vrijblijvend morfine, midazolam en haldol uitproberen. :)

Als ik er zelf zou liggen zouden IV meth en heroïne wel interessant lijken. Of iets wat permanente existentiele verlichting geeft.
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#4
ATGC zei:
Als ik er zelf zou liggen zouden IV meth en heroïne wel interessant lijken. Of iets wat permanente existentiele verlichting geeft.
Klik om te vergroten...

Als ik toch al de pijp uit zou gaan, zou ik inderdaad ook wel hiervoor gaan, yodo! (you only die once, ofzo)
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zelfde
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heroïne en net voordat ik sterf komt mijn natuurlijke DMT vrij.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kwak zei:
Heroïne en net voordat ik sterf komt mijn natuurlijke DMT vrij.
Klik om te vergroten...
Dat is nog steeds een hele verre theorie dat DMT bij je sterven vrij komt. Ik vind in ieder geval de beschreven bijna doodervaringen totaal anders dan de bijschrijvingen van DMT ervaringen. Ik moet het eerst maar zien, maar als het even kan voorlopig nog even niet:wink:.
W
Woke-up-stickyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat sterven wel genoeg is. Heb je wel weleens een stervensproces meegemaakt?

Stervende mensen hebben wel genoeg op hun bordje zoals bijv het heen en weer slingeren tussen deze realiteit en non dualiteit.

Lees peter en elisabeth fenwick the art of dying.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik zou voor niks gaan.. denk dat de dood zelf al een gigantische trip zal worden
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Woke-up-sticky zei:
Ik denk dat sterven wel genoeg is. Heb je wel weleens een stervensproces meegemaakt?
Klik om te vergroten...
Ehh…?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Cocktail van ketamine en fentanyl. Spuit mij maar plat!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Woke-up-sticky zei:
Ik denk dat sterven wel genoeg is. Heb je wel weleens een stervensproces meegemaakt?
Klik om te vergroten...

Als naaste, ja.
Zelf? Nee anders had ik hier niet gepost.

Ot; heroine en ketamine. Iets die mij helemaal doet nodden en verdoven. Als je dood gaat in deze wereld is dat meestal wel door dementie, ouderdom, ziekte, kanker,... leuk is anders.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heroïne valt af op mijn lijstje.
Dit, omdat het schijnt, dat de allereerste keer gebruik van dit spul je weleens ontzaglijk ziek kunt worden en daar zit of lig ik in casu op mijn bed, ik igg uit andere hoofde al doodziek zal zijn..
Een vette dosis oxcycodon.
Dat zou het weleens op uit kunnen draaien.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Op mijn sterfbed?

Crystal Meth IV.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou gewoon een dikke joint roken
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
skunkopaat zei:
Ik zou gewoon een dikke joint roken
Klik om te vergroten...
scary-movie-5-snoop-dogg-mac-miller-cabin-in-the-woods-parody-review.png
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik kan me nog wel herinneren dat ik al liggende in het ziekenhuis, met 6 man op een kamer, dat wij na het eten een lekkere peuk konden opsteken!
En moet je nu de hetze tegen roken eens zien...
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Bekijk bijlage 26600
Klik om te vergroten...
Mag je wel de hele kamer in het ziekenhuis afhuren voor je sterfbed. Qua ruimte en om ervoor te zorgen dat anderen niet sterven door het stikken in je rook, haha!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Zandman zei:
Ik kan me nog wel herinneren dat ik al liggende in het ziekenhuis, met 6 man op een kamer, dat wij na het eten een lekkere peuk konden opsteken!
En moet je nu de hetze tegen roken eens zien...
Klik om te vergroten...
Goeie ouwe tijd!

Dan kwam je op de afdeling longkanker en bood de behandelend arts je tenminste nog gewoon een lekkere sigaret aan!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 26612
Klik om te vergroten...
Sowieso een plant-based stofje. Dit soort gekkigheid kan alleen de natuur maken. Ik denk ook een opiaat/opioïde.

Gokje: morfine?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."