Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug zou jij proberen op je sterfbed?

Welke drug zou jij proberen op je sterfbed?

71 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Ah dacht Hoffman ook, maar niet dus.
Klik om te vergroten...

Oh wel? Haha, misschien beide dan. Zo eens even googelen. (Heb cola over mijn oude toetsenbord - never forget - gegooid dus ben momenteel toevallig even een nieuwe aan het installeren, en mijn telefoon typt niet al te handig.)

Ik denk dat ik me verder helemaal in je standpunt kan vinden. Ik zou de dood geloof ik ook puur willen meemaken en niet onder invloed. Wel boeiend om over na te denken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee Hoffman niet las ik net. Hij overleed aan een hartaanval.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Nee Hoffman niet las ik net. Hij overleed aan een hartaanval.
Klik om te vergroten...

Aaaah oké. Thanks voor het opzoeken.

(Ik doe het even zo want voelde zo ongepast om die reactie te liken. :’D)
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Heroine
Klik om te vergroten...
Shit, bijna!

Dus die twee acetyl-groepen aan die pootjes maken het grote verschil..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Aaaah oké. Thanks voor het opzoeken.

(Ik doe het even zo want voelde zo ongepast om die reactie te liken. :’D)
Klik om te vergroten...
Soms kijk ik weleens met weemoed terug aan de tijd dat we niet steeds likes hoefden te geven op DF. :wink:
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Ik zou het heel onrespectvol vinden van mezelf tegenover mezelf, tegenover mijn naasten, tegenover het leven, tegenover dat wat mij gemaakt heeft om op het moment van de dood mezelf vol te spuiten met drugs om nog even een laatste high te beleven. Het is imo een gebaar dat ik het leven zag als iets dat van zichzelf niet goed genoeg is. Nee, ik wil de dood zo nuchter en helder als het kan meemaken.

Daarnaast heb ik ook geen twijfel dat de dood ook egodood inhoudt en dat het ons aan niets zal ontbreken.
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens!
Maar als ik nog een periode te leven heb. Zeg een paar maanden... dan gaat er echt wel het 1 en ander geproefd en getest worden :yum:. Waarvan zeker psychedelica in zeer hoge doseringen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
1200px-Heroin_-_Heroine.svg.png
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mezelf zei:
Helemaal mee eens!
Maar als ik nog een periode te leven heb. Zeg een paar maanden... dan gaat er echt wel het 1 en ander geproefd en getest worden :yum:. Waarvan zeker psychedelica in zeer hoge doseringen.
Klik om te vergroten...

Wat zou je testen?

Ik ben super gefascineerd door 5-MeO-DMT, maar ik schijt hem hier echt nog effe te hard voor. Vond DMT al wel een ervarinkje, om het zo maar even te zeggen. ^^ Ben benieuwd of er een moment in mijn leven komt dat ik het lef vind om me hieraan te wagen. Same goes voor heroïsche dosissen psilo/LSD.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lekker niks. Er komt een flinke dosis DMT vrij op het moment suprême. Dat volstaat wel denk ik zo.

Niks is mooier dan de pure ervaring.

Daag.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Wat zou je testen?

Ik ben super gefascineerd door 5-MeO-DMT, maar ik schijt hem hier echt nog effe te hard voor. Vond DMT al wel een ervarinkje, om het zo maar even te zeggen. Ben benieuwd of er een moment in mijn leven komt dat ik het lef vind om me hieraan te wagen. Same goes voor heroïsche dosissen psilo/LSD.
Klik om te vergroten...
5-MeO-DMT vind ik minder heftig dan DMT, maar ik ga deze twee dan zeker volop gebruiken ja:grimacing:. Net als heroïsche dosissen psilo's en LSD. Misschien ook wel wat heroine en GHB maar niet echt zeker.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mezelf zei:
5-MeO-DMT vind ik minder heftig dan DMT, maar ik ga deze twee dan zeker volop gebruiken ja:grimacing:. Net als heroïsche dosissen psilo's en LSD. Misschien ook wel wat heroine en GHB maar niet echt zeker.
Klik om te vergroten...

Echt waar?! Kun je daar meer over vertellen? :) (Evt. PB als het teveel off-topic gaat.)

GHB is niet veel aan, kan ik je alvast vertellen. Ik zou zeggen: afhankelijk van hoe lang je tegen die tijd nog te leven hebt, schrap hem van je lijst. :wink: Doet me er wel aan denken dat ik daar recent een hele rare ervaring mee heb gehad, en daar wilde ik nog een topic over openen. Zo even doen!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Echt waar?! Kun je daar meer over vertellen? :) (Evt. PB als het teveel off-topic gaat.)

GHB is niet veel aan, kan ik je alvast vertellen. Ik zou zeggen: afhankelijk van hoe lang je tegen die tijd nog te leven hebt, schrap hem van je lijst. :wink: Doet me er wel aan denken dat ik daar recent een hele rare ervaring mee heb gehad, en daar wilde ik nog een topic over openen. Zo even doen!
Klik om te vergroten...
Heel kort dan over 5-MeO-DMT: Mijn leukste ervaring hiermee was dat ik het snoof. Weet helaas de dosering niet meer. Ik raakte binnen enkele minuten totaal in Zen mode. Hartslag daalde zo erg dat zelfs mijn vriendin mijn hart haast niet meer kon voelen. Ik voelde zelf mijn hart al helemaal niet meer kloppen. Daarom vroeg ik haar dit even te controleren. Totale euforie met een soort wit hemels licht met mijn ogen dicht. Alsof ik in diepste meditatie trance ooit zat. Duurde maar een klein half uur volgens mij al staat de tijd op het moment van de trip natuur gewoon stil :). Laatste keer is alweer 5 jaar geleden dus heel veel meer kan ik er niet over zeggen. Wel dat het een heerlijk, mooi en hemels middel is.

Verder OT: Nou stond GHB ook zeker niet hoog op mijn lijstje dus die is zo geschrapt hoor haha. Maar heroine zou ik wel eens willen ervaren en misschien ook met Meth als we dan toch bezig zijn:wink:. Maar DMT staat wel heel hoog op mijn lijstje. En dan denk ik aan puur met een maoi.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."