#1
Ah dacht Hoffman ook, maar niet dus.
Oh wel? Haha, misschien beide dan. Zo eens even googelen. (Heb cola over mijn oude toetsenbord - never forget - gegooid dus ben momenteel toevallig even een nieuwe aan het installeren, en mijn telefoon typt niet al te handig.)
Ik denk dat ik me verder helemaal in je standpunt kan vinden. Ik zou de dood geloof ik ook puur willen meemaken en niet onder invloed. Wel boeiend om over na te denken.
