#1
Dat zeker ook! Heb helaas pindakaas op een katholieke basisschool gezeten.Ja ja, je hebt hem gewoon stiekem zelf gelezen...
Geloof niet in de theologie die me door de strot is geduwd. Geloven doe ik wel maar niet in een god die boven ons staat en aan de touwtjes trekt. De bijbel heeft wel mooie symbolische boodschappen die ik dan vaak wel waardeer hoor!