Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBewustworden van de realiteit

Bewustworden van de realiteit

54 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#1
We zijn in crisis, Een sterk immuunsysteem is nu meer dan ooit van essentieel belang.
Iedereen word geconfronteerd met een zogenaamd coronavirus, waar we in ons dagelijks leven niet meer omheen kunnen.

Ik heb nu meerdere ervaring met psychedelica, en de ontdekkingen van mijn (on) bewustzijn en de realitiet zijn in volle gang.

Nu ik weet dat er draconische maatregelen getroffen worden voor een gemuteerd griepvirus, die ieder jaar heel veel mensenleven hun tol eist. (wat echt wetenschapijk onderbouwd is)

Weet ik zeker dat hier meer achter zit.
Al is dit misschien nog een voorbereiding op wat er komen gaat. Het zogenaamde NIEUWE NORMAAL

Zoals veel mensen nu weten is er ons een agenda voorgeschoteld, die de komende 10 jaar veel veranderingen teweeg zal brengen.
en zal nog het topje van de ijsberg zijn.
We zitten als mensen natuurlijk niet stil en we kunnen steeds verder in de toekomst kijken.

Maar Omdat je niet meer uit kan gaan van een bepaalde lijn, moet je toch een overweging gaan maken en je gezonde verstand gaan gebruiken.
Je moet althans je eigen leven leiden en je niet laten leiden.

Verdeel en heers is nu meer van belang dan ooit. Egoïstisch? Brutaal? Als je je eigen waarden volgt die tegen de lijn in gaan van HET NIEUWE NORMAAL? Dat denk ik niet.

een ieder moet voor zijn eigen waarden op kunnen komen, en een eigen mening kunnen hebben.

Nu we langzaam monddood worden gemaakt, en alles steeds meer als censuur word gezien, en je recht van spreken steeds verder word afgenomen.
zegt mij genoeg om verder en groter te denken.

Ik probeer het van alle kanten optimistisch te bekijken maar ik heb het gevoel dat ik me er steeds meer in verlies.
Waarom moeten we als mens alles zo kapotmaken in de wereld.
En waarom zijn mensen met veel geld zulke machthebbers.

Uiteindelijk kiest de natuur gelukkig altijd zijn balans.

Maar tegen welke prijs...

Stel
er komt een vaccinatieprogramma, je kiest er niet voor en word heel ziek van een gecontroleerde uitbraak.
Geen vaccin = geen rechten meer
Wel een vaccin= vul het zelf maar in.

Wat kun je doen?

Ik hoor Graag jullie meningen
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ten eerste is corona geen gemuteerd griepvirus, eerder een nieuw soort verkoudheid met soms ernstige consequenties. Voor de rest, ja natuurlijk zijn er twee krachten aan het werk, een conservatieve en een progressieve, waarbij die eerste al heel lang destructief werd omdat het behouden van iets dat kwaad doet nu eenmaal destructief is. Wat je 'kunt doen' op persoonlijk vlak is voor de progressie kiezen, op de manier zoals dat jou voor ogen staat.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
psychedelicoo zei:
Wat kun je doen?
Klik om te vergroten...
Vaccin nemen.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geen vaccin nemen ofc.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Coronavirus is de gezamelijke naam voor verschillende virussen die in dezelfde groep vallen.
Eigenlijk heet het COVID19 en is eenzelfde soort virus als SARS, MERS.
Zowel griep als een normale verkoudheid vallen niet onder dezelfde soort als COVID-19. Het is dus ook totaal iets anders als een griep of verkoudheid. Sommige klachten lijken op elkaar maar Corona virussen geven veel meer en ernstigere en ook vaak blijvende klachten, zoals mentale problemen, spieruitval, evenwichtsstoornissen, permanent reuk en smaak verlies, chronische vermoeidheid, hersenschade en nog veel meer.
Ik word er altijd een beetje pissed van als men het maar een griepje blijft noemen. Ik heb en maak Corona (COVID-19) van dichtbij mee en het is echt geen kattepis. Ook niet voor veel nog jongere en gezonde mensen.
Men moet zich eens inlezen voor men conclusies trekt.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
psychedelicoo zei:
Geen vaccin = geen rechten meer
Wel een vaccin= vul het zelf maar in.

Wat kun je doen?
Klik om te vergroten...
Als massa's geen vaccin nemen, wat willen ze doen dan? Miljoenen hun rechten afnemen?

Zolang je maar goed beseft dat je je eigen baas bent en dat de overheid niet je overlord is die over je bepaald. Wat voor keuze je ook maakt, laat het je eigen keuze zijn...
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Coronavirus is de gezamelijke naam voor verschillende virussen die in dezelfde groep vallen.
Eigenlijk heet het COVID19 en is eenzelfde soort virus als SARS, MERS.
Zowel griep als een normale verkoudheid vallen niet onder dezelfde soort als COVID-19. Het is dus ook totaal iets anders als een griep of verkoudheid. Sommige klachten lijken op elkaar maar Corona virussen geven veel meer en ernstigere en ook vaak blijvende klachten, zoals mentale problemen, spieruitval, evenwichtsstoornissen, permanent reuk en smaak verlies, chronische vermoeidheid, hersenschade en nog veel meer.
Ik word er altijd een beetje pissed van als men het maar een griepje blijft noemen. Ik heb en maak Corona (COVID-19) van dichtbij mee en het is echt geen kattepis. Ook niet voor veel nog jongere en gezonde mensen.
Men moet zich eens inlezen voor men conclusies trekt.
Klik om te vergroten...
Ik noem Corona zeker gewoon een "griepje" ik weet niet hoe dichtbij jij het mee hebt gemaakt maar hier heeft moeders zeker 1 week aan de beademing gelegen. Zelf heb ik het ook mogen ervaren en voor mij was het niet meer dan extreem verkouden (kopijn holtes vol rode ogen etc) zelfde als een linke verkoudheid. Ik vind niet dat jou rechten afgenomen moeten worden omdat mijn moeder er zo heftig op gereageerd heeft. Zo is natuur noem ik het altijd zelf klinkt misschien hard maar zo is het ook gewoon. De sterke overleven de zwakke sterven als mijn moeder daar bij zat natuurlijk heel kut maar wilt niet zeggen dat jij voor haar niks meer met jou vrijheid mag doen. Vind de lockdown en alle sancties die ze invoeren echt zieke bullshit ben jij bang dat je de pijp uit gaat ? Dan blijf jij toch lekker binnen zitten simpeler als dit kan het toch gewoon niet worden. Die vaccin ga ik dan zeker ook niet pakken omdat ik er wel tegen kan dus voor mij zeker ook niet nodig.
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Coronavirus is de gezamelijke naam voor verschillende virussen die in dezelfde groep vallen.
Eigenlijk heet het COVID19 en is eenzelfde soort virus als SARS, MERS.
Zowel griep als een normale verkoudheid vallen niet onder dezelfde soort als COVID-19. Het is dus ook totaal iets anders als een griep of verkoudheid. Sommige klachten lijken op elkaar maar Corona virussen geven veel meer en ernstigere en ook vaak blijvende klachten, zoals mentale problemen, spieruitval, evenwichtsstoornissen, permanent reuk en smaak verlies, chronische vermoeidheid, hersenschade en nog veel meer.
Ik word er altijd een beetje pissed van als men het maar een griepje blijft noemen. Ik heb en maak Corona (COVID-19) van dichtbij mee en het is echt geen kattepis. Ook niet voor veel nog jongere en gezonde mensen.
Men moet zich eens inlezen voor men conclusies trekt.
Klik om te vergroten...

Oké misschien iets te snel de conclusie tot de normale griep getrokken.
En nee ik heb het in mijn naaste omgeving ook nog niet mee gemaakt.
Maar ik moest dit van me afschrijven.
Ik vind het heel erg dat er mensen ziek worden van dit virus, en dat er klachten aan overblijven.
Maar Ik probeer me gezonde gestand te blijven gebruiken.
als ik naar onze minister van volksgezondheid luister, is onze enige redding een vaccin.
Wat worden we daar wijzer van.
Dus ga je zelf op onderzoek uit.
En nee ik ben geen onderzoeker of wetenschapper.. Ik ben een nuchter Hollandse jongen die graag een mooi toekomst voor zich ziet.

Ik lees al dingen als:
geen vaccin = niet meer met het openbaar vervoer mee
Geen vaccin = niet meer vliegen
Digitaal geld.
Mondkapjes die geen nut hebben wat ze zelf toch aankondigen.
En ga zo maar door.

Ik ben gewoon ontzettend sceptisch aan het worden.
Waarom een vaccin? en niet een schepje extra brocolie of een extra rondje door het park.
Zorgen dat je immuunsysteem beter word.

Het enige wat je heel de dag hoort is hoeveel besmettingen er weer bij zijn.
En is het in Nederland even rustig, gaan ze gewoon lekker verder in het buitenland.

Maar gelukkig hebben we allemaal onze eigen waarden en kunnen we allemaal onze mening delen.
Ik hoop dat het allemaal maar kwakzalverij is wat ik hier zeg.

De tijd zal het leren
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Als massa's geen vaccin nemen, wat willen ze doen dan? Miljoenen hun rechten afnemen?

Zolang je maar goed beseft dat je je eigen baas bent en dat de overheid niet je overlord is die over je bepaald. Wat voor keuze je ook maakt, laat het je eigen keuze zijn...
Klik om te vergroten...

Nee dat klopt, maar ze kunnen wel een belonings systeem invoeren.
Kijk naar het puntensysteem in China?

Ik denk dat er veel is wat we nog niet weten, en wat we ook niet willen weten.
In een half jaar tijd ben ik zoveel te weten gekomen, en heeft het me allemaal zo aan het denken gezet.
Herhaling en ritme, als je iets maar vaak genoeg leest, ziet of hoor.
Ook al is het niet waar, ga je het toch geloven.
De waarheid zal vast ergens in het midden liggen
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blauweaap zei:
Ik noem Corona zeker gewoon een "griepje" ik weet niet hoe dichtbij jij het mee hebt gemaakt maar hier heeft moeders zeker 1 week aan de beademing gelegen. Zelf heb ik het ook mogen ervaren en voor mij was het niet meer dan extreem verkouden (kopijn holtes vol rode ogen etc) zelfde als een linke verkoudheid. Ik vind niet dat jou rechten afgenomen moeten worden omdat mijn moeder er zo heftig op gereageerd heeft. Zo is natuur noem ik het altijd zelf klinkt misschien hard maar zo is het ook gewoon. De sterke overleven de zwakke sterven als mijn moeder daar bij zat natuurlijk heel kut maar wilt niet zeggen dat jij voor haar niks meer met jou vrijheid mag doen. Vind de lockdown en alle sancties die ze invoeren echt zieke bullshit ben jij bang dat je de pijp uit gaat ? Dan blijf jij toch lekker binnen zitten simpeler als dit kan het toch gewoon niet worden. Die vaccin ga ik dan zeker ook niet pakken omdat ik er wel tegen kan dus voor mij zeker ook niet nodig.
Klik om te vergroten...

Ik zeg absoluut niet dat er niks aan de hand is.
En vind het heel erg dat er mensen zo ontzettend ziek worden.

Ookal zijn de klachten erger als de normale griep.
Het rivm heeft zelf naar buiten gebracht dat het IFR getal onder de 1% lag.
Terwijl de griep van dacht ik 2017 op 2018 boven de 1%was

Oké dat we in een lockdown moesten en een beetje rekening met elkaar moeten houden omdat ze niet wisten wat voor virus het was kan ik nog begrijpen.
Maar laten we eerlijk zijn, het is vreemd aan het worden.
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ganggang💯 zei:
Vaccin nemen.
Klik om te vergroten...

Jij mag de mijne hebben
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Coronavirus is de gezamelijke naam voor verschillende virussen die in dezelfde groep vallen.
Eigenlijk heet het COVID19 en is eenzelfde soort virus als SARS, MERS.
Zowel griep als een normale verkoudheid vallen niet onder dezelfde soort als COVID-19. Het is dus ook totaal iets anders als een griep of verkoudheid. Sommige klachten lijken op elkaar maar Corona virussen geven veel meer en ernstigere en ook vaak blijvende klachten, zoals mentale problemen, spieruitval, evenwichtsstoornissen, permanent reuk en smaak verlies, chronische vermoeidheid, hersenschade en nog veel meer.
Ik word er altijd een beetje pissed van als men het maar een griepje blijft noemen. Ik heb en maak Corona (COVID-19) van dichtbij mee en het is echt geen kattepis. Ook niet voor veel nog jongere en gezonde mensen.
Men moet zich eens inlezen voor men conclusies trekt.
Klik om te vergroten...

wacht effe.. je hebt het, momenteel?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#13
psychedelicoo zei:
Ik zeg absoluut niet dat er niks aan de hand is.
En vind het heel erg dat er mensen zo ontzettend ziek worden.

Ookal zijn de klachten erger als de normale griep.
Het rivm heeft zelf naar buiten gebracht dat het IFR getal onder de 1% lag.
Terwijl de griep van dacht ik 2017 op 2018 boven de 1%was

Oké dat we in een lockdown moesten en een beetje rekening met elkaar moeten houden omdat ze niet wisten wat voor virus het was kan ik nog begrijpen.
Maar laten we eerlijk zijn, het is vreemd aan het worden.
Klik om te vergroten...
Ik had het tegen de dunne dat hij het achterlijk vind dat mensen zeggen dat het maar een griepje
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ga heel gauw weg uit dit topic. Jammer dat dit niveau ook hier doorsijpelt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mensen, ik zei alleen maar dat ik er pissed om kan worden als men het een griepje blijft noemen en het zo gebagatelliseerd. Ik vind niemand achterlijk, heb ik nooit gezegd. Niks aanval of een persoonlijke beschuldiging. Ik heb niemand getagd.
Ik zelf heb lichte corona gehad en iemand die dichtbij staat er aan verloren, ook een collega die nog geen 45 was heeft 3 weken in coma gelegen op ic en heeft blijvende schade. Vader van beste din ook en zit die na maanden nog in revalidatiecentrum. Het was niet bedoeld om te uitten hoe erg ik het mee maak of een ander maar dat men moet stoppen het te vergelijken met een griepje want dat is het niet. Ook heb ik het niet over de regels die rivm verzint of iets. Meer niet, geen discussie nodig, boos zijn ook niet.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blauweaap zei:
Ik had het tegen de dunne dat hij het achterlijk vind dat mensen zeggen dat het maar een griepje
Klik om te vergroten...
Heb ik niet gezegd
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb niemand uit de tent willen lokken, en ik wil al helemaal niet dat ik er mensen mee kwets.
Maar het is een feit dat er een ongekende tijd aan komt, die ik probeer in te zien...
En door ieder zijn of haar mening,
probeer ik dit meet een realistische blik te bekijken.

En omdat links en recht nu compleet op elkaar uitgespeeld word, zal de waarheid echt wel ergens in het midden liggen.

We zijn met ze alle toch een geheel, en moeten het met zijn alle doorstaan.

Als het aan mij ligt mag het topic gesloten worden.
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ganggang💯 zei:
Ik ga heel gauw weg uit dit topic. Jammer dat dit niveau ook hier doorsijpelt.
Klik om te vergroten...

Wat voor niveau? Onderbouw het eens
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
psychedelicoo zei:
Wat voor niveau? Onderbouw het eens
Klik om te vergroten...
Nee bedankt, ik meng me niet meer in dergelijke discussies.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jmths zei:
Ik heb helemaal geen behoefte aan dat soort bewustwording.
Klik om te vergroten...

Mischien zou het je goed doen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."