Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBewustworden van de realiteit

Bewustworden van de realiteit

54 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#1
We zijn in crisis, Een sterk immuunsysteem is nu meer dan ooit van essentieel belang.
Iedereen word geconfronteerd met een zogenaamd coronavirus, waar we in ons dagelijks leven niet meer omheen kunnen.

Ik heb nu meerdere ervaring met psychedelica, en de ontdekkingen van mijn (on) bewustzijn en de realitiet zijn in volle gang.

Nu ik weet dat er draconische maatregelen getroffen worden voor een gemuteerd griepvirus, die ieder jaar heel veel mensenleven hun tol eist. (wat echt wetenschapijk onderbouwd is)

Weet ik zeker dat hier meer achter zit.
Al is dit misschien nog een voorbereiding op wat er komen gaat. Het zogenaamde NIEUWE NORMAAL

Zoals veel mensen nu weten is er ons een agenda voorgeschoteld, die de komende 10 jaar veel veranderingen teweeg zal brengen.
en zal nog het topje van de ijsberg zijn.
We zitten als mensen natuurlijk niet stil en we kunnen steeds verder in de toekomst kijken.

Maar Omdat je niet meer uit kan gaan van een bepaalde lijn, moet je toch een overweging gaan maken en je gezonde verstand gaan gebruiken.
Je moet althans je eigen leven leiden en je niet laten leiden.

Verdeel en heers is nu meer van belang dan ooit. Egoïstisch? Brutaal? Als je je eigen waarden volgt die tegen de lijn in gaan van HET NIEUWE NORMAAL? Dat denk ik niet.

een ieder moet voor zijn eigen waarden op kunnen komen, en een eigen mening kunnen hebben.

Nu we langzaam monddood worden gemaakt, en alles steeds meer als censuur word gezien, en je recht van spreken steeds verder word afgenomen.
zegt mij genoeg om verder en groter te denken.

Ik probeer het van alle kanten optimistisch te bekijken maar ik heb het gevoel dat ik me er steeds meer in verlies.
Waarom moeten we als mens alles zo kapotmaken in de wereld.
En waarom zijn mensen met veel geld zulke machthebbers.

Uiteindelijk kiest de natuur gelukkig altijd zijn balans.

Maar tegen welke prijs...

Stel
er komt een vaccinatieprogramma, je kiest er niet voor en word heel ziek van een gecontroleerde uitbraak.
Geen vaccin = geen rechten meer
Wel een vaccin= vul het zelf maar in.

Wat kun je doen?

Ik hoor Graag jullie meningen
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ten eerste is corona geen gemuteerd griepvirus, eerder een nieuw soort verkoudheid met soms ernstige consequenties. Voor de rest, ja natuurlijk zijn er twee krachten aan het werk, een conservatieve en een progressieve, waarbij die eerste al heel lang destructief werd omdat het behouden van iets dat kwaad doet nu eenmaal destructief is. Wat je 'kunt doen' op persoonlijk vlak is voor de progressie kiezen, op de manier zoals dat jou voor ogen staat.
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Iffness zei:
Ok, een vaccin, de mogelijke resultaten:
1) het is alleen een complot en je verandert hierdoor in een willoze, makkelijk bestuurbare, traceerbare burger.
2) je wordt er (tijdelijk) ziek van, je raakt niet beschermd tegen het virus en alleen de vaccin producerende bedrijven/overheden worden er beter van.
3) het heeft totaal geen effect, positief of negatief en alleen de vaccin producerende bedrijven/overheden worden er beter van.
4) je wordt er (tijdelijk) ziek van, maar je raakt wel beschermd tegen het virus.
5) je raakt uitsluitend beschermd tegen het virus.

In mijn opinie:
1 is onmogelijk en alleen maar paranoide.

2 en 3 zijn te paranoide. Ook de mainstream media (nos & zo) komen hierachter en publiceren dit.

4 en 5 lijken mij het meest logisch. Bij 4 wil ik wel graag weten hoe ziek ik er van zou kunnen worden, voor ik dit vaccin neem. Ook hier vertrouw ik de mainstream media.

Noem mij naief, noem ik jou paranoide :)
Klik om te vergroten...
Je vergeet optie 6 ....als genoeg mensen zich wel laten vaccineren , beschermen ze OOK mee de anderen....dat is pas sociaal gedrag in mijn ogen en makkelijk voor de anderen.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Als massa's geen vaccin nemen, wat willen ze doen dan? Miljoenen hun rechten afnemen?
Klik om te vergroten...
Lijkt er wel op 😔
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oeps, ik keek niet naar de datum..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rotjoch zei:
Lijkt er wel op 😔
Klik om te vergroten...
Was ik alsnog te naïef ja. En ik was al 1 van de minder naïeve. :wink:
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben wakkerder dan ooit....
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vchip zei:
Ik ben wakkerder dan ooit....
Klik om te vergroten...
Zou je zeggen, woke?
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#9
Laten we allemaal geloven in zelfbeschikking, naïef of niet.
Uiteindelijk zijn we samen toch 1 🖖
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben zo wakker, dat ik mij realiseer dat ik nog word gebruikt als ik slaap
R
RatelendeLid
01-01-2024, 00:00
#11
psychedelicoo zei:
We zijn in crisis, Een sterk immuunsysteem is nu meer dan ooit van essentieel belang.
Iedereen word geconfronteerd met een zogenaamd coronavirus, waar we in ons dagelijks leven niet meer omheen kunnen.

Ik heb nu meerdere ervaring met psychedelica, en de ontdekkingen van mijn (on) bewustzijn en de realitiet zijn in volle gang.

Nu ik weet dat er draconische maatregelen getroffen worden voor een gemuteerd griepvirus, die ieder jaar heel veel mensenleven hun tol eist. (wat echt wetenschapijk onderbouwd is)

Weet ik zeker dat hier meer achter zit.
Al is dit misschien nog een voorbereiding op wat er komen gaat. Het zogenaamde NIEUWE NORMAAL

Zoals veel mensen nu weten is er ons een agenda voorgeschoteld, die de komende 10 jaar veel veranderingen teweeg zal brengen.
en zal nog het topje van de ijsberg zijn.
We zitten als mensen natuurlijk niet stil en we kunnen steeds verder in de toekomst kijken.

Maar Omdat je niet meer uit kan gaan van een bepaalde lijn, moet je toch een overweging gaan maken en je gezonde verstand gaan gebruiken.
Je moet althans je eigen leven leiden en je niet laten leiden.

Verdeel en heers is nu meer van belang dan ooit. Egoïstisch? Brutaal? Als je je eigen waarden volgt die tegen de lijn in gaan van HET NIEUWE NORMAAL? Dat denk ik niet.

een ieder moet voor zijn eigen waarden op kunnen komen, en een eigen mening kunnen hebben.

Nu we langzaam monddood worden gemaakt, en alles steeds meer als censuur word gezien, en je recht van spreken steeds verder word afgenomen.
zegt mij genoeg om verder en groter te denken.

Ik probeer het van alle kanten optimistisch te bekijken maar ik heb het gevoel dat ik me er steeds meer in verlies.
Waarom moeten we als mens alles zo kapotmaken in de wereld.
En waarom zijn mensen met veel geld zulke machthebbers.

Uiteindelijk kiest de natuur gelukkig altijd zijn balans.

Maar tegen welke prijs...

Stel
er komt een vaccinatieprogramma, je kiest er niet voor en word heel ziek van een gecontroleerde uitbraak.
Geen vaccin = geen rechten meer
Wel een vaccin= vul het zelf maar in.

Wat kun je doen?

Ik hoor Graag jullie meningen
Klik om te vergroten...
Ik ben niet ingeënt, jij?
Ik vertrouw eigenlijk ondertussen niks meer want corona is nu weg , oorlog begonnen en verder kijk bijna niet meer naar het journaal eigenlijk.

Ik ben iig blij dat ik gevacineerd ben. En ik denk dat er nog zoveel is op alle fronten dat ik dat gewoon laat zitten.

Bv die strepen van vliegtuigen! Ben daar jaren mee bezig geweest de meest rare op mn film maar ja, nu weet niks.
Ik weet wel maar eigenlijk niks om er iets mee te kunnen doen dus ja
R
RatelendeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vchip zei:
ik ben zo wakker, dat ik mij realiseer dat ik nog word gebruikt als ik slaap
Klik om te vergroten...
Dat zou mij ... ook zeggen, zegt ze ook.
Maar nooit echt wie dat doet of wat dat is. Ik heb dat zelf niet maar ik zeg zeker niet je bent knettergek.
Kun jij me iets vertellen wie en of wat
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
psychedelicoo zei:
Wat kun je doen?
Klik om te vergroten...
Vaccin nemen.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#14
Geen vaccin nemen ofc.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Coronavirus is de gezamelijke naam voor verschillende virussen die in dezelfde groep vallen.
Eigenlijk heet het COVID19 en is eenzelfde soort virus als SARS, MERS.
Zowel griep als een normale verkoudheid vallen niet onder dezelfde soort als COVID-19. Het is dus ook totaal iets anders als een griep of verkoudheid. Sommige klachten lijken op elkaar maar Corona virussen geven veel meer en ernstigere en ook vaak blijvende klachten, zoals mentale problemen, spieruitval, evenwichtsstoornissen, permanent reuk en smaak verlies, chronische vermoeidheid, hersenschade en nog veel meer.
Ik word er altijd een beetje pissed van als men het maar een griepje blijft noemen. Ik heb en maak Corona (COVID-19) van dichtbij mee en het is echt geen kattepis. Ook niet voor veel nog jongere en gezonde mensen.
Men moet zich eens inlezen voor men conclusies trekt.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
psychedelicoo zei:
Geen vaccin = geen rechten meer
Wel een vaccin= vul het zelf maar in.

Wat kun je doen?
Klik om te vergroten...
Als massa's geen vaccin nemen, wat willen ze doen dan? Miljoenen hun rechten afnemen?

Zolang je maar goed beseft dat je je eigen baas bent en dat de overheid niet je overlord is die over je bepaald. Wat voor keuze je ook maakt, laat het je eigen keuze zijn...
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Coronavirus is de gezamelijke naam voor verschillende virussen die in dezelfde groep vallen.
Eigenlijk heet het COVID19 en is eenzelfde soort virus als SARS, MERS.
Zowel griep als een normale verkoudheid vallen niet onder dezelfde soort als COVID-19. Het is dus ook totaal iets anders als een griep of verkoudheid. Sommige klachten lijken op elkaar maar Corona virussen geven veel meer en ernstigere en ook vaak blijvende klachten, zoals mentale problemen, spieruitval, evenwichtsstoornissen, permanent reuk en smaak verlies, chronische vermoeidheid, hersenschade en nog veel meer.
Ik word er altijd een beetje pissed van als men het maar een griepje blijft noemen. Ik heb en maak Corona (COVID-19) van dichtbij mee en het is echt geen kattepis. Ook niet voor veel nog jongere en gezonde mensen.
Men moet zich eens inlezen voor men conclusies trekt.
Klik om te vergroten...
Ik noem Corona zeker gewoon een "griepje" ik weet niet hoe dichtbij jij het mee hebt gemaakt maar hier heeft moeders zeker 1 week aan de beademing gelegen. Zelf heb ik het ook mogen ervaren en voor mij was het niet meer dan extreem verkouden (kopijn holtes vol rode ogen etc) zelfde als een linke verkoudheid. Ik vind niet dat jou rechten afgenomen moeten worden omdat mijn moeder er zo heftig op gereageerd heeft. Zo is natuur noem ik het altijd zelf klinkt misschien hard maar zo is het ook gewoon. De sterke overleven de zwakke sterven als mijn moeder daar bij zat natuurlijk heel kut maar wilt niet zeggen dat jij voor haar niks meer met jou vrijheid mag doen. Vind de lockdown en alle sancties die ze invoeren echt zieke bullshit ben jij bang dat je de pijp uit gaat ? Dan blijf jij toch lekker binnen zitten simpeler als dit kan het toch gewoon niet worden. Die vaccin ga ik dan zeker ook niet pakken omdat ik er wel tegen kan dus voor mij zeker ook niet nodig.
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Coronavirus is de gezamelijke naam voor verschillende virussen die in dezelfde groep vallen.
Eigenlijk heet het COVID19 en is eenzelfde soort virus als SARS, MERS.
Zowel griep als een normale verkoudheid vallen niet onder dezelfde soort als COVID-19. Het is dus ook totaal iets anders als een griep of verkoudheid. Sommige klachten lijken op elkaar maar Corona virussen geven veel meer en ernstigere en ook vaak blijvende klachten, zoals mentale problemen, spieruitval, evenwichtsstoornissen, permanent reuk en smaak verlies, chronische vermoeidheid, hersenschade en nog veel meer.
Ik word er altijd een beetje pissed van als men het maar een griepje blijft noemen. Ik heb en maak Corona (COVID-19) van dichtbij mee en het is echt geen kattepis. Ook niet voor veel nog jongere en gezonde mensen.
Men moet zich eens inlezen voor men conclusies trekt.
Klik om te vergroten...

Oké misschien iets te snel de conclusie tot de normale griep getrokken.
En nee ik heb het in mijn naaste omgeving ook nog niet mee gemaakt.
Maar ik moest dit van me afschrijven.
Ik vind het heel erg dat er mensen ziek worden van dit virus, en dat er klachten aan overblijven.
Maar Ik probeer me gezonde gestand te blijven gebruiken.
als ik naar onze minister van volksgezondheid luister, is onze enige redding een vaccin.
Wat worden we daar wijzer van.
Dus ga je zelf op onderzoek uit.
En nee ik ben geen onderzoeker of wetenschapper.. Ik ben een nuchter Hollandse jongen die graag een mooi toekomst voor zich ziet.

Ik lees al dingen als:
geen vaccin = niet meer met het openbaar vervoer mee
Geen vaccin = niet meer vliegen
Digitaal geld.
Mondkapjes die geen nut hebben wat ze zelf toch aankondigen.
En ga zo maar door.

Ik ben gewoon ontzettend sceptisch aan het worden.
Waarom een vaccin? en niet een schepje extra brocolie of een extra rondje door het park.
Zorgen dat je immuunsysteem beter word.

Het enige wat je heel de dag hoort is hoeveel besmettingen er weer bij zijn.
En is het in Nederland even rustig, gaan ze gewoon lekker verder in het buitenland.

Maar gelukkig hebben we allemaal onze eigen waarden en kunnen we allemaal onze mening delen.
Ik hoop dat het allemaal maar kwakzalverij is wat ik hier zeg.

De tijd zal het leren
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Als massa's geen vaccin nemen, wat willen ze doen dan? Miljoenen hun rechten afnemen?

Zolang je maar goed beseft dat je je eigen baas bent en dat de overheid niet je overlord is die over je bepaald. Wat voor keuze je ook maakt, laat het je eigen keuze zijn...
Klik om te vergroten...

Nee dat klopt, maar ze kunnen wel een belonings systeem invoeren.
Kijk naar het puntensysteem in China?

Ik denk dat er veel is wat we nog niet weten, en wat we ook niet willen weten.
In een half jaar tijd ben ik zoveel te weten gekomen, en heeft het me allemaal zo aan het denken gezet.
Herhaling en ritme, als je iets maar vaak genoeg leest, ziet of hoor.
Ook al is het niet waar, ga je het toch geloven.
De waarheid zal vast ergens in het midden liggen
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blauweaap zei:
Ik noem Corona zeker gewoon een "griepje" ik weet niet hoe dichtbij jij het mee hebt gemaakt maar hier heeft moeders zeker 1 week aan de beademing gelegen. Zelf heb ik het ook mogen ervaren en voor mij was het niet meer dan extreem verkouden (kopijn holtes vol rode ogen etc) zelfde als een linke verkoudheid. Ik vind niet dat jou rechten afgenomen moeten worden omdat mijn moeder er zo heftig op gereageerd heeft. Zo is natuur noem ik het altijd zelf klinkt misschien hard maar zo is het ook gewoon. De sterke overleven de zwakke sterven als mijn moeder daar bij zat natuurlijk heel kut maar wilt niet zeggen dat jij voor haar niks meer met jou vrijheid mag doen. Vind de lockdown en alle sancties die ze invoeren echt zieke bullshit ben jij bang dat je de pijp uit gaat ? Dan blijf jij toch lekker binnen zitten simpeler als dit kan het toch gewoon niet worden. Die vaccin ga ik dan zeker ook niet pakken omdat ik er wel tegen kan dus voor mij zeker ook niet nodig.
Klik om te vergroten...

Ik zeg absoluut niet dat er niks aan de hand is.
En vind het heel erg dat er mensen zo ontzettend ziek worden.

Ookal zijn de klachten erger als de normale griep.
Het rivm heeft zelf naar buiten gebracht dat het IFR getal onder de 1% lag.
Terwijl de griep van dacht ik 2017 op 2018 boven de 1%was

Oké dat we in een lockdown moesten en een beetje rekening met elkaar moeten houden omdat ze niet wisten wat voor virus het was kan ik nog begrijpen.
Maar laten we eerlijk zijn, het is vreemd aan het worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."