Hier in Belgiรซ zeggen we moses inplaats van MohammedAls Mohammed niet naar de berg komt,
Dan komt de berg naar Mohammed. 7
Klopt.
Even een vraag.Je weet pas waar je grenzen liggen als je ze hebt overschreden ๐๐
Scherp, goeie vraag haha. Ik denk persoonlijk liggen want je grenzen zijn er nog steeds ook nadat je ze hebt overschreden, ze zijn wellicht wat verschoven maar ze zijn er wel.Even een vraag.
Is het niet :
"Je weet pas waar je grenzen lagen als je ze hebt overschreden"
Eens ze overschreden zijn is het toch verleden tijd?
Of zijn beide correct?
* Sorry voor de noob vraag. ๐
Ik denk lagen.Scherp, goeie vraag haha. Ik denk persoonlijk liggen want je grenzen zijn er nog steeds ook nadat je ze hebt overschreden, ze zijn wellicht wat verschoven maar ze zijn er wel.
Ze kunnen nog steeds op dezelfde grens liggen ook als ze je hebt overschreven.. mijn zondagavond brein maakt overuren ๐๐Ik denk lagen.
Want uw grenzen liggen niet meer waar ze lagen als je ze overschreden hebt.
Ik zou zeggen....We zitten niet op dezelfde lijn....Ik krijg een punthoofd van jullie
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."