#1
Als ik trip is satan is het laatste waar ik aan wil denken. Can't relate.
Hoi wat wil je ervan weten dan ? Deze fascinatie heb je over gehouden aan het trippen ? Hier meer info : https://luciferianismenederland.wordpress.com/luciferianisme-in-nederland/Als ik tripmiddelen gebruik dan lijkt alles een evil tintje te hebben. Wat sommigen zouden zien als een bad trip is voor mij een zeer spirituele ervaring. Hierdoor wil ik mij meer verdiepen in satanisme (niet de conspiracy theorie stuff maar echt de spiritualiteit ervan) heeft iemand hier ervaring of meer info over wat een goed begin van mijn onderzoek kan zijn? Van wat ik ervaar is het niet een tegenstelling tegen 'goed' en dus dat het volgen van satanisme je zwart wit 'slecht' maakt maar meer rekening houd met je instinctief slechtere menselijke aspecten en hoe je daarnee navigeert. Gebruik je het dan voor 'goed' of 'slecht' is aan jou
Toen ik een tijd veel teveel tripte (op psilocybine voornamelijk) werden mijn trips op een gegeven moment zeer demonisch. Gezichten werden vaak duivels, donker werd echt 'duister' en dan het gevoel alsof er overal kwaadaardige ogen naar me keken, temperatuur die in een keer keldert, ranzige smaak in de mond, gevoel omringt te zijn door een oer kwaad. En dat waren nog niet eens de echte 'bad trips'.Als ik tripmiddelen gebruik dan lijkt alles een evil tintje te hebben. Wat sommigen zouden zien als een bad trip is voor mij een zeer spirituele ervaring. Hierdoor wil ik mij meer verdiepen in satanisme (niet de conspiracy theorie stuff maar echt de spiritualiteit ervan) heeft iemand hier ervaring of meer info over wat een goed begin van mijn onderzoek kan zijn? Van wat ik ervaar is het niet een tegenstelling tegen 'goed' en dus dat het volgen van satanisme je zwart wit 'slecht' maakt maar meer rekening houd met je instinctief slechtere menselijke aspecten en hoe je daarnee navigeert. Gebruik je het dan voor 'goed' of 'slecht' is aan jou
Hoe ga jij met deze ervaringen om? Ik heb ook 2 keer een bad trip gehad en heb wel moeite om er goed mee om te gaan. De ervaring zelf laat je doen geloven dat alles ' echt' is wat je meemaakt en dan ga je aan de meest bizarre dingen denken. Ben denk ik enigszins bang dat deze kwade krachten iets met mij gaan of willen doen na mijn dood. Überhaupt de mogelijke bestaan van kwaad alleen al vind ik moeilijk te verkroppen. Bij mensen die vreselijke dingen doen zou je nog kunnen stellen dat ze het doen vanuit een soort onbewustheid( zoals Tolle Eckhart het uitlegt). Maar weet niet hoe het zit met andere entiteiten, mochten die daadwerkelijk bestaan dan.Toen ik een tijd veel teveel tripte (op psilocybine voornamelijk) werden mijn trips op een gegeven moment zeer demonisch. Gezichten werden vaak duivels, donker werd echt 'duister' en dan het gevoel alsof er overal kwaadaardige ogen naar me keken, temperatuur die in een keer keldert, ranzige smaak in de mond, gevoel omringt te zijn door een oer kwaad. En dat waren nog niet eens de echte 'bad trips'.
Ik begrijp de allure niet zo. Aan de ene kant is het wel fascinerend maar nee, liever niet...
Zou er ook erg mee oppassen als ik jou was. Ik denk dat je jezelf voor de gek houdt als je denkt dat je het allemaal wel onder controle houdt als je je veel met het occulte bezighoudt. Dit zijn zeer manipulatieve energieën.
Een beetje een complex en ook vaag verhaal misschien...Hoe ga jij met deze ervaringen om? Ik heb ook 2 keer een bad trip gehad en heb wel moeite om er goed mee om te gaan. De ervaring zelf laat je doen geloven dat alles ' echt' is wat je meemaakt en dan ga je aan de meest bizarre dingen denken. Ben denk ik enigszins bang dat deze kwade krachten iets met mij gaan of willen doen na mijn dood. Überhaupt de mogelijke bestaan van kwaad alleen al vind ik moeilijk te verkroppen. Bij mensen die vreselijke dingen doen zou je nog kunnen stellen dat ze het doen vanuit een soort onbewustheid( zoals Tolle Eckhart het uitlegt). Maar weet niet hoe het zit met andere entiteiten, mochten die daadwerkelijk bestaan dan.
Begrijpelijk. Goed idee om het niet te doen dan.Jouw trip report ga ik vooralsnog niet lezen, heb geen behoefte om meer helse beelden in me laten opnemen.
Dat denk ik dus ook, dat het onderdeel is van het onderbewuste. Misschien niet per se van het individuele onderbewuste echter, maar van het collectieve.Mijn laatste bad trip was 4.5 maand geleden, sindsdien ook niet weer gebruikt. De trip even heel kort samengevat moest ik kiezen tussen de wereld laten lijden of mezelf op te offeren en vrijwillig helse pijn gaan ervaren, in ieder geval voor een hele lange tijd. Entiteiten legden me dit voor en op dat moment dacht ik dat ik die keuze hoe dan ook moest maken(uiteindelijk niet gedaan). Nu begin ik toch te geloven dat het geen externe entiteiten waren, maar stemmen in mijn onderbewustzijn die tot leven kwamen. Sindsdien ben ik meer bang en bewust geworden voor de dood, maar merk in de laatste weken dat die angst weer langzaam afneemt.
Dat komt me wel bekend voor, al denk ik ook dat je de ego-loze staat niet teveel op een voetstuk moet plaatsen als een bijna onbereikbare mystieke staat van zijn. Op het moment dat je je bewust bent van je eigen bewustzijn en niet achter je gedachten aanholt, dan ben je er eigenlijk al. Het is dan ook iets dat we niet hoeven te bewerkstelligen of bereiken. Het is hier altijd alreeds aanwezig. Het is meer een kwestie van realisatie dat het al aanwezig is. En aangezien gedachten erin verschijnen en verdwijnen, is het in staat om elk (negatief) gedachtepatroon te doorbreken.Die staat van 'niets' zijn is enorm lastig om te bereiken. Met truffels kan ik het bereiken, maar op het moment dat je realiseert dat je het bereikt hebt is de ego gelijk teruggekeerd.
De trip even heel kort samengevat moest ik kiezen tussen de wereld laten lijden of mezelf op te offeren en vrijwillig helse pijn gaan ervaren, in ieder geval voor een hele lange tijd. Entiteiten legden me dit voor en op dat moment dacht ik dat ik die keuze hoe dan ook moest maken(uiteindelijk niet gedaan).
wat danSatanisme is niet wat mensen denken
De modern satanistische filisofie is gebaseerd op verzet tegen de 'morele hypocrisie' van de gevestigde religies.wat dan
Ik ben geen satanist . Maar heb me wel hier in verdiept . Vind het ocultte rete interessant.De modern satanistische filisofie is gebaseerd op verzet tegen de 'morele hypocrisie' van de gevestigde religies.
Als satanist ben je atheïst en geloof je niet in god of satan.
Ik begrijp dan niet waarom je voor je geloof/filosofie die naam zou kiezen. Als het helemaal niet over satan gaat, kies dan wat anders. Nu moeten ze tot in den treure uitleggen dat ze satan niet aanbidden. Wat een gedoe.De modern satanistische filisofie is gebaseerd op verzet tegen de 'morele hypocrisie' van de gevestigde religies.
Als satanist ben je atheïst en geloof je niet in god of satan.
Ik begrijp dan niet waarom je voor je geloof/filosofie die naam zou kiezen. Als het helemaal niet over satan gaat, kies dan wat anders. Nu moeten ze tot in den treure uitleggen dat ze satan niet aanbidden. Wat een gedoe.
Als je als satanist atheïst bent, noem jezelf dan gewoon atheïst...Denk ik dan...
Zo te zien was hij juist heel erg bezig met satan...Heb je je Anton la Vey wel eens in een standaard kantoorkloffie in pogen beelden? En heb je enig idee hoeveel chicks hij
in die setting zou weten scoren? Nou dan. Satanist is dus een volslagen rationele keuze.
Als satanist ben je atheïst? Dat klopt niet..De modern satanistische filisofie is gebaseerd op verzet tegen de 'morele hypocrisie' van de gevestigde religies.
Als satanist ben je atheïst en geloof je niet in god of satan.
Zo te zien was hij juist heel erg bezig met satan...
Ik heb het over die groepen die zeggen dat satanisme helemaal niks met de duivel te maken heeft. Die lui die eigenlijk in principe gewoon atheïsten zijn. Waarom dan toch die naam satanisme?
Is gewoon nieuwsgierigheid hoor. Ik wil het graag begrijpen.
Ja, daarom vroeg ik me dus af: waarom dan tóch die naam? Duh!Satanisme heeft niets met satan te maken, het zit toevallig in de naam, maar dat dat verder iets te betekenen heeft beeld je je maar in, Mindless.
Het is gewoon atheïsme, maar dan met een cape. Snap je het nu?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."