#1
Lijkt iid op een typisch voorbeeld van al psychotisch zijn en dan experimenteren met drugs....vloeibaar op een joint...is complete onzin
en eigenlijk al gestoord...
en eigenlijk al gestoord...
Het is niet omdat je psychiatrische problemen hebt, dat je geen nederlands kan mooi schrijven. Psychoten hebben ook heldere momenten. Maar goed, ik heb geen ervaring met LSD, dus ik zou begot niet weten of hier enige waarheid in zit...Bal0n zei:Grappig dat iemand zonder realiteitsbesef in zo mooi Nederlands uit kan leggen hoe of wat er met hem aan de hand is. Bovendien breekt LSD super snel af bij hoge temperaturen, dus kan me niet voorstellen dat het LSD is geweest als het al waar is.
Eerder PCP ofzo dan..
HDA zei:Het is niet omdat je psychiatrische problemen hebt, dat je geen nederlands kan mooi schrijven. Psychoten hebben ook heldere momenten. Maar goed, ik heb geen ervaring met LSD, dus ik zou begot niet weten of hier enige waarheid in zit...Bal0n zei:Grappig dat iemand zonder realiteitsbesef in zo mooi Nederlands uit kan leggen hoe of wat er met hem aan de hand is. Bovendien breekt LSD super snel af bij hoge temperaturen, dus kan me niet voorstellen dat het LSD is geweest als het al waar is.
Eerder PCP ofzo dan..
Bal0n zei:Eerder PCP ofzo dan..
mushiemadness zei:Ik heb het 2 jaar geleden genomen (vloeibaar) op een joint
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."