Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskan dit?

kan dit?

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Lijkt iid op een typisch voorbeeld van al psychotisch zijn en dan experimenteren met drugs....vloeibaar op een joint...is complete onzin
en eigenlijk al gestoord...
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
als het pcp niet, zie je hier misschien niet zo heel veel,
maar in amerika wel heel veel in omloop (geweest)
en ik geloof dat ze daar nou wiet met pcp en embalming fluid rookten: wet
dus ja 'wet' / 'vloeibaar'. het zou zomaar kunnen.
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#3
Bal0n zei:
Grappig dat iemand zonder realiteitsbesef in zo mooi Nederlands uit kan leggen hoe of wat er met hem aan de hand is. Bovendien breekt LSD super snel af bij hoge temperaturen, dus kan me niet voorstellen dat het LSD is geweest als het al waar is.

Eerder PCP ofzo dan..
Klik om te vergroten...
Het is niet omdat je psychiatrische problemen hebt, dat je geen nederlands kan mooi schrijven. Psychoten hebben ook heldere momenten. Maar goed, ik heb geen ervaring met LSD, dus ik zou begot niet weten of hier enige waarheid in zit...
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
HDA zei:
Bal0n zei:
Grappig dat iemand zonder realiteitsbesef in zo mooi Nederlands uit kan leggen hoe of wat er met hem aan de hand is. Bovendien breekt LSD super snel af bij hoge temperaturen, dus kan me niet voorstellen dat het LSD is geweest als het al waar is.

Eerder PCP ofzo dan..
Klik om te vergroten...
Het is niet omdat je psychiatrische problemen hebt, dat je geen nederlands kan mooi schrijven. Psychoten hebben ook heldere momenten. Maar goed, ik heb geen ervaring met LSD, dus ik zou begot niet weten of hier enige waarheid in zit...
Klik om te vergroten...

Nee dat snap ik, maar het wordt mij iets te makkelijk uitgelegd.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klinkt als een psychose
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bal0n zei:
Eerder PCP ofzo dan..
Klik om te vergroten...

Ja inderdaad, ALS het drugs was... of zwaar verontreinigde crack.

Vloeibare LSD roken in een joint.. ? Get a grip man.

Maar hoogstwaarschijnlijk is dit een of ander lulverhaal van iemand die denkt dat Acid hele lijpe stoere shit is waar je helemaal kapot van gaat.
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#7
dit heb ik van drugsweb.nl

Nachtmerrie

Ik heb het 2 jaar geleden genomen (vloeibaar) op een joint en heb er nu nog steeds "genot" van.
Het is de ergste nachtmerrie van mijn leven geworden dat nu nog steeds baas is over mijn functioneren. Al 2 jaar lijd ik dag en nacht non-stop aan derealisatie. Ik kan de werkelijkheid amper beseffen en heb een hele angstige kijk op het leven. Ik heb alles geprobeerd van hypnose tot psychiater om er vanaf te komen. Dit heeft niets geholpen met de conclusie dat ik nu wel afgestudeerd ben maar voor altijd werkloos zal blijven omdat ik geen of bijna geen realiteitsbesef heb. Elke dag wordt het moeilijker om er geen eind aan te maken. Niemand begrijpt mij en zal het ook nooit doen. Nachtmerries gaan steeds gepaard met hyperventilatie tot volkomen verkramping van mijn lichaam.
Voor diegene die er dus niets van afweten en het toch willen proberen, denk er eerst maar grondig over na, tenzij je als mij wil eindigen.

nou,kan dit?
staan er nog enkele bizarre op
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
veel kans dat het verzonnen is ,
maar iemand die psychische klachten heeft en bijvoorbeeld paddo's eet kan idd knettergek worden dus het kan wel ja.

stel je geeft iemand in een psychiatrische inrichting een portie paddos en zet hem terug in zn cel.


reken maar dat hij dan voor een flinke tijd knettergek word
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
mushiemadness zei:
Ik heb het 2 jaar geleden genomen (vloeibaar) op een joint
Klik om te vergroten...

Juist, zegt genoeg denk ik. Wie rookt er nou lsd? Dan ben je al psychotisch geweest
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
Grappig dat iemand zonder realiteitsbesef in zo mooi Nederlands uit kan leggen hoe of wat er met hem aan de hand is. Bovendien breekt LSD super snel af bij hoge temperaturen, dus kan me niet voorstellen dat het LSD is geweest als het al waar is.

Eerder PCP ofzo dan..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."