#1
Noodzakelijk.. weet ik niet, maar als ik het de eerste keer ga proberen zou ik er wel voor kiezen om een nuchter iemand erbij te hebben. Die persoon hoeft er niet per se bij te blijven denk ik zolang hij/zij maar op de hoogte is van de situatie en makkelijk te bereiken is en weet hoe hij/zij moet helpen etc. Zoiets denk ik ![:)]()
old hippy.. nee hoor, hij gebruikt het heel af en toe... ik dagelijks...
. Beetje voorbereiding kan geen kwaad toch