#1
Leuke dingen worden leuker door Acid..
Dus ook leuke feesten.
Dus ook leuke feesten.
flash kieke zei:iemand al ervaring met lsd of paddos tijden een party?![]()
Psychonaut1976 zei:flash kieke zei:iemand al ervaring met lsd of paddos tijden een party?![]()
Ik vind psychedelica niet zo geschikt en beetje link voor party's met veel mensen omdat je dingen die erom je heen gebeuren moeilijk in kunt schatten.
Maar het is heel persoonlijk offcourse..
ja idd open air is zowiezo al veel fijnerJeller zei:en op een open air is het ook wle beter denk ik

Bal0n zei:Paddo's vind ik heel erg ongeschikt voor recreatieve doeleinden. Zoals feesten. Je kan je prima vermaken op paddo's, maar meestal gaat het me te diep om er op te kunnen feesten.
LSD daarentegen. Overigens niet een te hoge dosis, dan kan het ook redelijk introspectief worden
.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."