Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsminder leuke kantjes van lsd???

minder leuke kantjes van lsd???

40 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#1
hey

paar maand geleden heb ik voor het eerst elesdee gedaan.
het was een zeer leuke ervaring maar toch niet geheel zoals verwacht

(dingen die de trip beinvloed hebben: ten eerste was het in mijn huis dus dat geeft al een beetje stress en ten tweede had ik torenhoge verwachtingen dus dat kan alleen maar tegenvallen...)

de trip is zeer goed verlopen maar eigelijk kan ik alleen de wandeling die we ondernomen hebben bestempelen als leuk

voor de rest waren we ongelofelijk rusteloos, in de zetel liggen, tv aandoen, tv uitdoen, weer liggen, opstaan, naar boven lopen, weer naar beneden,... dus echt zorgeloos en eindeloos genieten zat er niet echt in.

Na het 100 keer uitgesteld te hebben zijn we naar buiten gegaan om dan een zalige wandeling te maken waar ik ook eindelijk goed begon te trippen. Halucineren was leuk, al die patroontjes enzo :) maar het kon toch echt voor geen meter tippen aan wat je ziet op paddo's

Op LSD liep ik in een artificiele wereld (wiskundig opgebouwd enzo) terwijl ik op paddo's mn ogen uitkeek op de prachtige sprookjeswereld.

en dan als laatste minpunt -dit was het rottigste- had ik ook nog een soort van pijnlijk gevoel in mn lichaam, moeilijk te omschrijven maar ik vergeleek het een beetje met zeer kleine elektische stoompjes die ik om de 5 seconden voelde

als je wandeld let je er niet op maar toen ik op de gond lag naast de stereo xD stoorde dit serieus

Nu is mn vraag: heeft nog iemand dit al meegemaakt?

Iemand heeft mij gezegd dat zijn tweede trip veel beter was dan zn eerste dus ik ga het zoiezo nog eens proberen.
(mn eerste paddotrip was trouwens bijlange zo zalig niet als die van vorige week :hearteyes: )

groetjes! :wave:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Die electrische stootjes, zal dat niet aan uw zenuwen gelegen hebben? Als ze knellen dan wordt uw been gevoelloos en als je het aanraakt en erover glijd, heb je ook zov an die irritante gevoelkes da voelt gelijk da je een electrisch shotje krijgt :wink:

Spijtig dat je niet hard genoten heb van de trip zo te zien, gelukkig wel als je buiten ging.
Ik wil het ook doen, maar spijtig genoeg kan m'n dealer er niet meer aankomen :( khad er zo op gehoopt dat ik binnenkort ging trippen op LSD, het zullen dan maar paddo's en salvia worden :tongueout:!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
lsd is toch een stuk visueler dan paddo's vind ik hoor.. ze blijven langer aanhouden en veel zotter!

het minder leuke is idd de rusteloosheid.. wel ik ga neit echt akkoord met die omschrijving, maar het is zo dat je echt wel iets moet doen en sosm niet weet wat doen, daarom is het goed op feestjes vidn ik: je weet wat doen en dat is feesten
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Precies...ik word ook aardig rusteloos van LSD. Wil steeds iets doen en als ik het dan uiteindelijk kan doen ben ik al weer met iets anders bezig wat ik wíl gaan doen.
Die pijn die jij hebt, heb ik ook enorme last van...dat is een resultaat van die rusteloosheid..je trekt gewoon steeds je spieren samen en dat is gewoon spierpijn. Je staat ook strak hè van LSD...check je kaken maar eens.
Dat rusteloze van LSD is ok als je gewoon op een feestje bent. Daar heb je altijd wel wat te doen.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben juist altijd rusteloos van de paddo's..


altijd honderderd dingen tegelijk willen doen etc. :|
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#6
woop woop

bedankt voor de info

volgende keer zal ik het eens proberen op een GOA-feestje ofzo, ik vond het wel leuk om onder mensen te komen tijdens de wandeling ds dat zie ik goed zitten.

nog eenen goed weekend!
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kun je op lsd die harde muziek wel goed velen dan?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
tuurlijk, maar ligt van persoon tot persoon af hé.;

ik vind hardcore en breakcore op zowel paddo's en lsd best te pruimen :)

en dat rusteloze heb je ook op paddo's idd
maar echt strak sta je toch niet van de lsd hoor :confused:
mss hooguit beetje gespannen en dan nog niet altijd.. kheb ook al trips gehad met meditatieve momenten, waarbij ik een paar minuutje met mijn ogen dichtlig
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#9
meditatie

welke drug is het meest geschikt om te mediteren en op te gaan in muziek...??
stil liggen en opgezogen worden door muziek en elk lied die uren lijkt te duren en woop woop genieten!

ik zou zeggen wiet in de eerste plaats en paddo's om echt diep te gaan...
suggesties?

op lsd heb ik ook een prachtig muziek-moment gehad maar ik moest toch een kleine moeite doen om rustig te blijven liggen...
B
BrascoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: meditatie

teebo zei:
welke drug is het meest geschikt om te mediteren en op te gaan in muziek...??
stil liggen en opgezogen worden door muziek en elk lied die uren lijkt te duren en woop woop genieten!

ik zou zeggen wiet in de eerste plaats en paddo's om echt diep te gaan...
suggesties?

op lsd heb ik ook een prachtig muziek-moment gehad maar ik moest toch een kleine moeite doen om rustig te blijven liggen...
Klik om te vergroten...

Het klinkt misschien vreemd, maar MDMA is daar zeer geschikt voor.. Veel mensen denken bij die drug aan feesten en stampen, maar als je pure MDMA zonder troep neemt, en je zet jezelf in een rustige, huiselijke omgeving met wat relaxte muziek kan je ontzettend tot rust komen. MDMA werd dan ook in lage dosissen gebruikt door bijvoorbeeld monniken om hun te helpen met de diepere vormen van meditatie.

Ik heb op die manier nu 3x mdma gebruikt, en het zal je verbazen hoe rustig je geestelijk alles op een rijtje kan zetten. Echt een aanrader :)
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#11
mdma

ja je hebt volledig gelijk

persoonlijk verkies ik ook het huislijk gebruik van mdma.
kheb het al 4 keer gedaan en één keer daarvan was op Dour tijdens Ed Rush & Optical :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: man man... Dit was onmetelijk zot maar toch heb ik er minder herinneringen aan dan de andere keren.

voor de rest hebben we het eens gedaan aan het 'pleintje' :) en op nieuwjaar wordt het combo mdma & paddo's, tis nu net geen 3 maand geleden ... *giga-smile*
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
minder kantje van lsd is dat je er echt zo moeilijk op kan inslapen hé :( zelfs als het min of meer uitgewerkt is dan kan je nog zo moeilijk inslapen..

gisteren bijvoorbeeld :rolleyes:
om kwart voor 8 tripje gestoken en dan mijn lijf volledig kapot gefeest en nog 12 tal glazen alcohol gedronken en dan om 5 uur 's nachts nog steeds niet kunnen slapen hé :confused:

maar toch hele leuke avodn gehad :)
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Hmm :(
By the way, ik krijg dan toch nog m'n tripjes, de Shiva tripjes ^^ die volgens m'n maat vrij goed zijn.
Kga ze dus 22 December nemen (als ik me die dag ook werkelijk goed voel) en dan gaank gewoon naar de discotheek (the zoo in Hasselt) want der is Acidcore
Geen idee hoelaat ik da tripje ga insteken, maar ge kunt er dus werkelijk niet van slapen?

Stel dak om middernacht m'n tripje begint te werken en rond de middag uitgewerkt is, kan ik dan nog wel wakker blijven en dan gewoon slapen rond 11 uur savonds? of later .. want ik heb op de 23ste december dan nog een soort feestke bij iemand thuis, gewoon een uitnodiging (blowen zuipe) zou da nog wel lukke dak nog wakker blijf tot 2 a 3 uur smiddernachts? :tongueout: (wrss ga ik weer poppers snuiven ma da willek gewoon nie, da's zoiets kut ofzo, doet teveel pijn aan m'n ogen)

By the way, is het goed als ik zenuwen heb en dan m'n tripje inneem? kan toch geen kwaad hé? want kheb nog nooit getript in m'n leven.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik kan heerlijk slapen op lsd.
Het duurt misschien een half uurtje eer dat ik weg ben, maar verder geen probleem. Behalve dat k na een uur of 4/5 wel weer wakker word. En das niet chill in het weekend. :wink:
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jeller zei:
de zenuwen gaan weg als de trip begint..

en je kan normaal gezien niet slapen.. mss als je er veel bij drinkt wel

maar ik kan echt moeilijk slapen op lsd.; kga ook geen trips pakken als ik weet dat ik nie ga kunnen slapen
Klik om te vergroten...

ik heb ok moeite om in te slapen op lsd maar een keer was ik aan het trippe in berlijn en legde ik mij op t bed in t hotel, zette wat dnb op en begon te denke( twas donker) en opeens werd ik wakker en kreeg k door dat k twee uur geslape heb :)
grtz
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb heel vaak gewoon het gevoel dat ik in een soort trance raak, en niet eens echt slaap, ik ga dan ook tussendoor naar de wc enzo (iets dat ik normaal nooit doe 's nachts), en ik wordt 's ochtends ook gewoon moe wakker.
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#17
Intoxicated zei:
Ik heb heel vaak gewoon het gevoel dat ik in een soort trance raak, en niet eens echt slaap, ik ga dan ook tussendoor naar de wc enzo (iets dat ik normaal nooit doe 's nachts), en ik wordt 's ochtends ook gewoon moe wakker.
Klik om te vergroten...

wat ge hier zegt heb ik heel fel met mdma dan lijkt t of ik wakker ben ma eigelijk slaap ik n soort van bewuste slaap, kken nog mense die da hebbe is echt extreem bizar
grtz
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja ook al eens gehad.. ik sliep, ik zei iets in mijn slaap en zei het dan in het ecth en werd dus wakker.. mijn broer had het ook :confused:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
AcIdObSeSsEd zei:
Intoxicated zei:
Ik heb heel vaak gewoon het gevoel dat ik in een soort trance raak, en niet eens echt slaap, ik ga dan ook tussendoor naar de wc enzo (iets dat ik normaal nooit doe 's nachts), en ik wordt 's ochtends ook gewoon moe wakker.
Klik om te vergroten...

wat ge hier zegt heb ik heel fel met mdma dan lijkt t of ik wakker ben ma eigelijk slaap ik n soort van bewuste slaap, kken nog mense die da hebbe is echt extreem bizar
grtz
Klik om te vergroten...

heb ik ook ALTIJD op mdma. Vooral dat ik me ogen sluit en het lijkt alsof ik iets aan het doen ben ( wat ik laatst had was dat ik dacht dat ik op me computer zat en aan het typen was, maar ik lag in bed, en tegelijkertijd was ik met me handen echt aan het doen alsof ik aan het typen was, toen ik wakker schrikte kwam ik erachter dat ik in me bed was en weg aan het dromen was ), heb dit al zovaak ( lees: altijd ) meegemaakt als ik veel mdma op had. Maar dan slaap je niet echt, je droomt meer weg dat je ergens anders bent ofzo, en dat lijkt zo realistisch. Ook dat je je ogen sluit en dat je alles zo helder en gedetailleerd ziet dat het lijkt alsof je je ogen open hebt, zo bizar.

een vriend van me werd om 3 uur snachts wakker in een volstromend bad op de mdma :openmouth: . wat moet er wel niet gebeurd zijn als het water al heel hoog was gekomen :( . en de tas van zijn ma stond op zijn kamer waar hij niks meer vanaf wist dat ie ie gepakt had. Hij was gewoon aan het slaapwandelen terwijl die gewoon in een hele diepe slaap was ofzo.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Je word echt wel wakker hoor als je neus onder water komt, alleen als je echt in coma of zo bent lukt dat niet meer (lees: ketamine of ghb)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."