Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsminder leuke kantjes van lsd???

minder leuke kantjes van lsd???

40 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#1
mdma

ja je hebt volledig gelijk

persoonlijk verkies ik ook het huislijk gebruik van mdma.
kheb het al 4 keer gedaan en één keer daarvan was op Dour tijdens Ed Rush & Optical :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: man man... Dit was onmetelijk zot maar toch heb ik er minder herinneringen aan dan de andere keren.

voor de rest hebben we het eens gedaan aan het 'pleintje' :) en op nieuwjaar wordt het combo mdma & paddo's, tis nu net geen 3 maand geleden ... *giga-smile*
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
minder kantje van lsd is dat je er echt zo moeilijk op kan inslapen hé :( zelfs als het min of meer uitgewerkt is dan kan je nog zo moeilijk inslapen..

gisteren bijvoorbeeld :rolleyes:
om kwart voor 8 tripje gestoken en dan mijn lijf volledig kapot gefeest en nog 12 tal glazen alcohol gedronken en dan om 5 uur 's nachts nog steeds niet kunnen slapen hé :confused:

maar toch hele leuke avodn gehad :)
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm :(
By the way, ik krijg dan toch nog m'n tripjes, de Shiva tripjes ^^ die volgens m'n maat vrij goed zijn.
Kga ze dus 22 December nemen (als ik me die dag ook werkelijk goed voel) en dan gaank gewoon naar de discotheek (the zoo in Hasselt) want der is Acidcore
Geen idee hoelaat ik da tripje ga insteken, maar ge kunt er dus werkelijk niet van slapen?

Stel dak om middernacht m'n tripje begint te werken en rond de middag uitgewerkt is, kan ik dan nog wel wakker blijven en dan gewoon slapen rond 11 uur savonds? of later .. want ik heb op de 23ste december dan nog een soort feestke bij iemand thuis, gewoon een uitnodiging (blowen zuipe) zou da nog wel lukke dak nog wakker blijf tot 2 a 3 uur smiddernachts? :tongueout: (wrss ga ik weer poppers snuiven ma da willek gewoon nie, da's zoiets kut ofzo, doet teveel pijn aan m'n ogen)

By the way, is het goed als ik zenuwen heb en dan m'n tripje inneem? kan toch geen kwaad hé? want kheb nog nooit getript in m'n leven.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan heerlijk slapen op lsd.
Het duurt misschien een half uurtje eer dat ik weg ben, maar verder geen probleem. Behalve dat k na een uur of 4/5 wel weer wakker word. En das niet chill in het weekend. :wink:
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jeller zei:
de zenuwen gaan weg als de trip begint..

en je kan normaal gezien niet slapen.. mss als je er veel bij drinkt wel

maar ik kan echt moeilijk slapen op lsd.; kga ook geen trips pakken als ik weet dat ik nie ga kunnen slapen
Klik om te vergroten...

ik heb ok moeite om in te slapen op lsd maar een keer was ik aan het trippe in berlijn en legde ik mij op t bed in t hotel, zette wat dnb op en begon te denke( twas donker) en opeens werd ik wakker en kreeg k door dat k twee uur geslape heb :)
grtz
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb heel vaak gewoon het gevoel dat ik in een soort trance raak, en niet eens echt slaap, ik ga dan ook tussendoor naar de wc enzo (iets dat ik normaal nooit doe 's nachts), en ik wordt 's ochtends ook gewoon moe wakker.
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#7
Intoxicated zei:
Ik heb heel vaak gewoon het gevoel dat ik in een soort trance raak, en niet eens echt slaap, ik ga dan ook tussendoor naar de wc enzo (iets dat ik normaal nooit doe 's nachts), en ik wordt 's ochtends ook gewoon moe wakker.
Klik om te vergroten...

wat ge hier zegt heb ik heel fel met mdma dan lijkt t of ik wakker ben ma eigelijk slaap ik n soort van bewuste slaap, kken nog mense die da hebbe is echt extreem bizar
grtz
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja ook al eens gehad.. ik sliep, ik zei iets in mijn slaap en zei het dan in het ecth en werd dus wakker.. mijn broer had het ook :confused:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
AcIdObSeSsEd zei:
Intoxicated zei:
Ik heb heel vaak gewoon het gevoel dat ik in een soort trance raak, en niet eens echt slaap, ik ga dan ook tussendoor naar de wc enzo (iets dat ik normaal nooit doe 's nachts), en ik wordt 's ochtends ook gewoon moe wakker.
Klik om te vergroten...

wat ge hier zegt heb ik heel fel met mdma dan lijkt t of ik wakker ben ma eigelijk slaap ik n soort van bewuste slaap, kken nog mense die da hebbe is echt extreem bizar
grtz
Klik om te vergroten...

heb ik ook ALTIJD op mdma. Vooral dat ik me ogen sluit en het lijkt alsof ik iets aan het doen ben ( wat ik laatst had was dat ik dacht dat ik op me computer zat en aan het typen was, maar ik lag in bed, en tegelijkertijd was ik met me handen echt aan het doen alsof ik aan het typen was, toen ik wakker schrikte kwam ik erachter dat ik in me bed was en weg aan het dromen was ), heb dit al zovaak ( lees: altijd ) meegemaakt als ik veel mdma op had. Maar dan slaap je niet echt, je droomt meer weg dat je ergens anders bent ofzo, en dat lijkt zo realistisch. Ook dat je je ogen sluit en dat je alles zo helder en gedetailleerd ziet dat het lijkt alsof je je ogen open hebt, zo bizar.

een vriend van me werd om 3 uur snachts wakker in een volstromend bad op de mdma :openmouth: . wat moet er wel niet gebeurd zijn als het water al heel hoog was gekomen :( . en de tas van zijn ma stond op zijn kamer waar hij niks meer vanaf wist dat ie ie gepakt had. Hij was gewoon aan het slaapwandelen terwijl die gewoon in een hele diepe slaap was ofzo.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Je word echt wel wakker hoor als je neus onder water komt, alleen als je echt in coma of zo bent lukt dat niet meer (lees: ketamine of ghb)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
mja ik kan anders toch als een blok in slaap vallen eens het uitgewerkt is
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jeller zei:
mja ik kan anders toch als een blok in slaap vallen eens het uitgewerkt is
Klik om te vergroten...

normaal kan ik ook gewoon slapen...
maar de laatste keer ben ik wakker geweest van vrijdag ochtend 10uur tot zondag ochtend 10 uur... :confused:
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ellesdee zei:
Jeller zei:
mja ik kan anders toch als een blok in slaap vallen eens het uitgewerkt is
Klik om te vergroten...

normaal kan ik ook gewoon slapen...
maar de laatste keer ben ik wakker geweest van vrijdag ochtend 10uur tot zondag ochtend 10 uur... :confused:
Klik om te vergroten...

ik heb altijd serieus veel moeite om te maffe na lsd meestal ben k nog in de sfeer om wakker te blijve en te w8te tot echt alles gedaan is, kheb echt al gekke toeren uitgehaald met men slaap alsk lsd gepakt heb, kmoest 4 dage met school naar berlijn op studiereis en khad me n deel tripkes meegepakt omda k nix anders opt vliegtuig kon krijge :grin: en ben k 63 uur wakker gebleve samen met nog 2 kameraden ,de eerste dag ongeveer n 2 tal liter bier om wakker te blijve ( da s veel voor mij want normaal zuip k nooit) de dag erna men tripkes en nog 1.5 liter bier erbovenop ( kmoest de ganse avond op men kamer blijve want de leerkrachte waren nog goed bezope en wakker dus kwou da nie riskeren om met men fare voor hun neus te gaan staan ) en de voorlaatse dag nog wakker gebleve op de after effects van lsd + nog extra bier en s'avonds rond 2 uur men bed in om smorgens om 7.30 uur weer op te staan.... geloof me waneer ik zeg da k die ochtend geen mens was :grin: twas wel 1 van de fijnste city trips die k ooit gepakt had, khebt ook al n paarkeer in hasselt gedaan en dan een beetje rondgaan op straat ma nix kon tippe aan da nachtje trippen in berlijn, veel lichtjes s'avonds op straat nie normaal als iemand ooit de kans heeft omda te doen moet ge t zeker doen, is echt n ervaring apart grtz
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja sowieso e, zolang ge nog min of meer tript wilt ge echt nie gaan slapen e
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Gisteren ook eindelijk voor de eerste keer LSD gedaan, maar spijtig genoeg waren er flikken in de buurt en heb ik uit voorzorg maar een kwartje gedaan, wat ik dus denk dat het ook zo beter is.
Rond 1 uur natuurlijk ingeslikt en iets na half 2 voelde ik die bodyload. Alles werd gewoon veel donkerder en ik moest zowiezo gaan zitten. Had ik het enorm warm, zweten enzovoort en nadien gewoon koud. Maar toen genoot ik wel van de LSD, ik zag wel geen vervormingen (kwartje genomen) maar de kleuren waren wel feller. Hoorde alles wel anders en als ik m'n cola rietje nam en er snelle bewegingen mee maakte, zag ik da wel in slow motion of hoe da ook is (kan nie op de specifieke benaming komen, maar dus gewoon van die "nabewegingen ofzo"

2x body load gehad, geen visuele shit, wel het gevoel.
Toen natuurlijk naar kameraad z'n thuis gegaan, potje gamen (kon nie slapen en geen zin, was te leuk) en ik zat dan heel de tijd met m'n eigen lichaam te vroemele, te lachen in m'n eigen, spelen met m'n tenen, constant dat fijne euforistische gevoel (wow!)

Eigenlijk wel een leuke kennismaking, mss vanavond een halfje? of niet, ik ben nog altijd niet zeker, tis in ieder geval bij iemand z'n thuis :) (waar veel volk is)
Neen, dit is niet echt een trip report waart, bleh.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je gister hebt getript denk ik niet dat je nu weer kn trippen. Je zult even een weekje moeten wachtn.
Denk trouwens dat je traces bedoelt met dat rietje enz...
Had je erg last van die bodyload trouwens? Bij mij verfschilt dat. Soms wel, soms niet.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#17
matthijs zei:
Als je gister hebt getript denk ik niet dat je nu weer kn trippen. Je zult even een weekje moeten wachtn.
Denk trouwens dat je traces bedoelt met dat rietje enz...
Had je erg last van die bodyload trouwens? Bij mij verfschilt dat. Soms wel, soms niet.
Klik om te vergroten...
Ja, enorm veel wel, kon gewoon m'n armen amper omhoog tillen om een cola fleske te pakken ofzo, veel moeite mee gehad. Toen had ik het ook enorm warm (maar niet van de discotheek, maar echt zo in m'n eigen) en toen zo'n koud gevoel, alsof m'n vitale organen gewoon bevroor en in het midden, mijn maag, was het vrij warm, alsof er ne zonneke in scheen, die warmte.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oef..dat is wel klote dan. Ik heb in het begin altijd wel een beetje bodyload maar dat is niet heel storend...beetje zware ledematen maar verder weinig last van.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
de zenuwen gaan weg als de trip begint..

en je kan normaal gezien niet slapen.. mss als je er veel bij drinkt wel

maar ik kan echt moeilijk slapen op lsd.; kga ook geen trips pakken als ik weet dat ik nie ga kunnen slapen
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#20
hey

paar maand geleden heb ik voor het eerst elesdee gedaan.
het was een zeer leuke ervaring maar toch niet geheel zoals verwacht

(dingen die de trip beinvloed hebben: ten eerste was het in mijn huis dus dat geeft al een beetje stress en ten tweede had ik torenhoge verwachtingen dus dat kan alleen maar tegenvallen...)

de trip is zeer goed verlopen maar eigelijk kan ik alleen de wandeling die we ondernomen hebben bestempelen als leuk

voor de rest waren we ongelofelijk rusteloos, in de zetel liggen, tv aandoen, tv uitdoen, weer liggen, opstaan, naar boven lopen, weer naar beneden,... dus echt zorgeloos en eindeloos genieten zat er niet echt in.

Na het 100 keer uitgesteld te hebben zijn we naar buiten gegaan om dan een zalige wandeling te maken waar ik ook eindelijk goed begon te trippen. Halucineren was leuk, al die patroontjes enzo :) maar het kon toch echt voor geen meter tippen aan wat je ziet op paddo's

Op LSD liep ik in een artificiele wereld (wiskundig opgebouwd enzo) terwijl ik op paddo's mn ogen uitkeek op de prachtige sprookjeswereld.

en dan als laatste minpunt -dit was het rottigste- had ik ook nog een soort van pijnlijk gevoel in mn lichaam, moeilijk te omschrijven maar ik vergeleek het een beetje met zeer kleine elektische stoompjes die ik om de 5 seconden voelde

als je wandeld let je er niet op maar toen ik op de gond lag naast de stereo xD stoorde dit serieus

Nu is mn vraag: heeft nog iemand dit al meegemaakt?

Iemand heeft mij gezegd dat zijn tweede trip veel beter was dan zn eerste dus ik ga het zoiezo nog eens proberen.
(mn eerste paddotrip was trouwens bijlange zo zalig niet als die van vorige week :hearteyes: )

groetjes! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."