Kheb idd ook nog altijd een tripje liggen
![:tongueout:]()
Heb er nog altijd zin in! Alleen de planning hé ^^
Btw, als uw gevoel zegt dat je het wilt doen, zeker doen! Toen ik onder invloed van LSD had en ik dronk 1 pintje, wou ik totaal geen pintje meer, omdat het me een slecht gevoel gaf. en de eerste keer LSD (kwartje) wou ik geen joints roken enzo, omdat ik daar weer een slecht gevoel van kreeg.
Bedoel, als je LSD op hebt, wil je gewoon niets anders meer ophebben, gewoon, die trip is werkelijk ongelooflijk prachtig, niets, maar dan ook niets overtreft een halucinogene trip. Je ziet visuele veranderingen, uw gevoelens veranderen, uw gedachten, werkelijk echt ALLES behalve uw eigen lichaam.
Serieus! Doe het, als je er echt klaar voor zijt en ik had er ook ongelooflijk veel schrik voor gehad, wel rekening mee houden dat ik nooit paddo's of andere halucinogene drugs gedaan heb. Maar nee jong, totaal geen reden voor!
Als je echt aangenaam wilt kennismaken, een halfje, maar aangezien je al paddo's hebt gedaan, pak dan toch maar 1tje voor een geweldige trip. Zeker doen als jeje goed voelt, gewoon positief gezind zijn (dat van, echt 100 % klaar staan is bullshit, gewoon u goed voelen is al voldoende en ook de personen rondom u moeten u een goed gevoel geven en uw omgeving moet u ook goed bevalle en zelfs het geluid)
Go for it
![:)]()
als je kunt hé
![:grin:]()