Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslsd pakken ja of nee ?

lsd pakken ja of nee ?

27 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
(
( . Y . ) TettenLid
01-01-2024, 00:00
#1
weet ik niet :confused:
misschien maar als jullie in de grote meerderheid zeggen van niet pakken, nu je ermee stopt...
zou ik da wel is kunnen weggeven :)
de beslissing ligt nog altijd bij mij.
grtzz
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou niet alle beslissingen die je zelf maakt zijn de juiste.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
doe wat je zelf het beste vind, kijk hoe je er mentaal voorstaat, wat je ook beslist, het blijft jou beslissing. En je eigen beslissing is de juiste.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
dat is natuurlijk ook weer waar. gewoon doen wat je het beste vindt.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
lsd staat los van andere drugs, dus waarom niet.. als de lsd je goed bevalt raak je wss van je leven sowieso geen pil meer aan zelfs..

persoonlijk vind ik het nie verslaven maar keb er wel meer zin in dan paddestoelen
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#6
lsd is minder hard dan paddo's in bepaalde opzichten, duurt alleen wel heel wat langer en de kans bestaat dus wel dat dat je na een tijd gaat irriteren als je nix leuk om handen hebt...
maar ik zou er iig voor gaan
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jeller zei:
lsd staat los van andere drugs, dus waarom niet.. als de lsd je goed bevalt raak je wss van je leven sowieso geen pil meer aan zelfs..

persoonlijk vind ik het nie verslaven maar keb er wel meer zin in dan paddestoelen
Klik om te vergroten...

is het zoveel beter dan pillen? :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
het is te heftig om er echt verslaafd aan te raken...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
DarkScope zei:
Jeller zei:
lsd staat los van andere drugs, dus waarom niet.. als de lsd je goed bevalt raak je wss van je leven sowieso geen pil meer aan zelfs..

persoonlijk vind ik het nie verslaven maar keb er wel meer zin in dan paddestoelen
Klik om te vergroten...

is het zoveel beter dan pillen? :grin:
Klik om te vergroten...
niet noodzakelijk, want niet iedereen vind er zijn weg in en je kan er slecht van gaan dus, maar het heeft meer potentieel dan xtc imo

objectief bekeken krijg je er alleszins meer energie van en klinkt muziek 10x zo mooi..

de euforie krijg je alleszins niet door de drug zelf, maar door ge gebeurtenissen en zo, dus op een saai moment lsd pakken is mss minder leuk dan op een saai moment mdma
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ellesdee zei:
het is te heftig om er echt verslaafd aan te raken...
Klik om te vergroten...

Echt verslaafd raken nee. Maar ik zou het wel om de week kunnen doen.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Brr, ik niet. Lijkt me dat ik dan gek word.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Kheb idd ook nog altijd een tripje liggen :tongueout: Heb er nog altijd zin in! Alleen de planning hé ^^

Btw, als uw gevoel zegt dat je het wilt doen, zeker doen! Toen ik onder invloed van LSD had en ik dronk 1 pintje, wou ik totaal geen pintje meer, omdat het me een slecht gevoel gaf. en de eerste keer LSD (kwartje) wou ik geen joints roken enzo, omdat ik daar weer een slecht gevoel van kreeg.

Bedoel, als je LSD op hebt, wil je gewoon niets anders meer ophebben, gewoon, die trip is werkelijk ongelooflijk prachtig, niets, maar dan ook niets overtreft een halucinogene trip. Je ziet visuele veranderingen, uw gevoelens veranderen, uw gedachten, werkelijk echt ALLES behalve uw eigen lichaam.

Serieus! Doe het, als je er echt klaar voor zijt en ik had er ook ongelooflijk veel schrik voor gehad, wel rekening mee houden dat ik nooit paddo's of andere halucinogene drugs gedaan heb. Maar nee jong, totaal geen reden voor!

Als je echt aangenaam wilt kennismaken, een halfje, maar aangezien je al paddo's hebt gedaan, pak dan toch maar 1tje voor een geweldige trip. Zeker doen als jeje goed voelt, gewoon positief gezind zijn (dat van, echt 100 % klaar staan is bullshit, gewoon u goed voelen is al voldoende en ook de personen rondom u moeten u een goed gevoel geven en uw omgeving moet u ook goed bevalle en zelfs het geluid)

Go for it :) als je kunt hé :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Go for it Smile als je kunt hé Very Happy
Klik om te vergroten...

Hoezo groepsdruk??:P
Tuurlijk ben je bang voor LSD. Je gaat gewoon keihard trippen..ik denk dat je hem altijd wel zal blijven schijten voordat de LSD inslaat. Maar inderdaad, als je er zin in hebt is dat genoeg.
En tsja...dat van die pintjes zie ik toch wel anders. Tijdens paddo's hoef ik niet zoveel extra maar onder de LSD gaat alles er heel lekker in. :stoned: :beer: :mrgreen: :hearteyes:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
MetaalKonijn zei:
Brr, ik niet. Lijkt me dat ik dan gek word.
Klik om te vergroten...

Ja maar ik ben ook wel stukken stoerder :rolleyes:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
If you say so. :P
d
drop outLid
01-01-2024, 00:00
#16
matthijs zei:
Ellesdee zei:
het is te heftig om er echt verslaafd aan te raken...
Klik om te vergroten...

Echt verslaafd raken nee. Maar ik zou het wel om de week kunnen doen.
Klik om te vergroten...

ik ken mense die dit echt wel minstens wekelijks doen
ze vinde de gewone wereld maar niks...
ik noem dit eigelijk wel een verslaving
maar het zal meer in de geest ligge, je word er lichamelijk niet aan verslaafde

of je de trip moet neme,.... ik zou zegge ja
maar dat is echt je eige beslissing
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alles kan verslavend zijn.
d
drop outLid
01-01-2024, 00:00
#18
idd, en liever verslaafd aan lsd dan aan tv ofzo :mrgreen:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Osi` zei:
Toen ik onder invloed van LSD had en ik dronk 1 pintje, wou ik totaal geen pintje meer, omdat het me een slecht gevoel gaf.
Klik om te vergroten...
dat verschilt van persoon tot persoon hoor.. meeste mensen die ik ken (en ik zelf ook) drinken genoeg alcohol op trip..

verder zijn er ook die ook veel andere dope er bij combineren waaronder speed vooral
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#20
matthijs zei:
Ellesdee zei:
het is te heftig om er echt verslaafd aan te raken...
Klik om te vergroten...

Echt verslaafd raken nee. Maar ik zou het wel om de week kunnen doen.
Klik om te vergroten...

heb het 11 weken na elkaar gedaan, tot nieuwjaar, het enige nadelige vond ik was dat het effect steeds verminderde en dat het minder spectaculair was voor de rest blijf het mij steeds boeien, na die 11 weken had ik moete om er geen meer te neme, dus ik was misschien wel een beetje psychologisch verslaaft geraakt :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."