Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslsd pakken ja of nee ?

lsd pakken ja of nee ?

27 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
d
drop outLid
01-01-2024, 00:00
#1
idd, en liever verslaafd aan lsd dan aan tv ofzo :mrgreen:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Osi` zei:
Toen ik onder invloed van LSD had en ik dronk 1 pintje, wou ik totaal geen pintje meer, omdat het me een slecht gevoel gaf.
Klik om te vergroten...
dat verschilt van persoon tot persoon hoor.. meeste mensen die ik ken (en ik zelf ook) drinken genoeg alcohol op trip..

verder zijn er ook die ook veel andere dope er bij combineren waaronder speed vooral
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#3
matthijs zei:
Ellesdee zei:
het is te heftig om er echt verslaafd aan te raken...
Klik om te vergroten...

Echt verslaafd raken nee. Maar ik zou het wel om de week kunnen doen.
Klik om te vergroten...

heb het 11 weken na elkaar gedaan, tot nieuwjaar, het enige nadelige vond ik was dat het effect steeds verminderde en dat het minder spectaculair was voor de rest blijf het mij steeds boeien, na die 11 weken had ik moete om er geen meer te neme, dus ik was misschien wel een beetje psychologisch verslaaft geraakt :)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeller zei:
dat verschilt van persoon tot persoon hoor.. meeste mensen die ik ken (en ik zelf ook) drinken genoeg alcohol op trip..
Klik om te vergroten...

Ja inderdaad, bier is nog lekerder in een trip. Niet dat ik me dan helemaal lam ga zuipen maar wel echt genieten van een biertje.

verder ook veel andere dope er mij combienren waaronder speed vooral
Klik om te vergroten...

Deze zin snap ik niet.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik bedoelde dus dat ik er veel ken die speed erbij combineren..

en de laatste 2 keren heb ik mij wel lam gezopen :P
kdenk dak de volgende keer nog eens zonder of weinig alcohol ga doen

alhoewel nee, dat wordt op kindzadza feest :openmouth:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik drink altijd wel maar zorg dat ik niet tyfuslam wordt. Weet zeker dat ik mezelf niet meer in de hand heb.
Running rampage through his house! :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op nieuwjaar was dat dan ook wel zo :rolleyes:
lachen, schreeuwen tegen elkaar en supermarginaal doen :tongueout:

heel leuk wel overigens :flushed:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Weet wel dat ik me op den duur besefte dat ik met een romeinse kaars in mijn poten stond te zwaaien xD

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."